kahvikirahvi
Jos se syyttää minua niin älkää uskoko. Tiedättehän miten kiltti ja viaton mie olen.Kuka sulle on ollut ilkeä?
Jos se syyttää minua niin älkää uskoko. Tiedättehän miten kiltti ja viaton mie olen.Kuka sulle on ollut ilkeä?
Kaikkihan te ootte kun vähän silmä vältttääKuka sulle on ollut ilkeä?
Marsipaania aamupalaksi? Tulis köniin jos mulle yrittäis semmosta tarjota |ONoh, tuossa ylemmässä kuvassa oli pääasiassa tuo tarjotin mutta joku ihme miehen kroppa oli mukana ja
tuossa alemmassa nuo ruusut on jotain marsipaania tms syötäviä ruusuja :saint:
Heei ehkä se ylemmän kuvan heebo on mun uus kotityörobotti! Siinä tapauksessa käsken sen vaan hakea lisää kahvia ja sitten vois vaiks pestä kylppärin.Noh, tuossa ylemmässä kuvassa oli pääasiassa tuo tarjotin mutta joku ihme miehen kroppa oli mukana ja
tuossa alemmassa nuo ruusut on jotain marsipaania tms syötäviä ruusuja :saint:
En oo ollu siellä päinkään. Sitäpaitsi se oli tommonen jo kun tulin paikalle.Kaikkihan te ootte kun vähän silmä vältttää
Se nyt tuli ekaksi mieleenMarsipaania aamupalaksi? Tulis köniin jos mulle yrittäis semmosta tarjota |O
:kiss:En oo ollu siellä päinkään. Sitäpaitsi se oli tommonen jo kun tulin paikalle.
Vakiovastaus, käy ihan kaikkeen.En oo ollu siellä päinkään. Sitäpaitsi se oli tommonen jo kun tulin paikalle.
Tuollaista sattuu, älä murehdiSammui kolmesti risteykseen tunnin aikana :ashamed:
Muuten kuulemma saa olla tyytyväinen, se pieni panikointi pois ni hyvä tulee..
:hug:Että naiset osaa olla ilkeitä ja ilman syytä |O
Älä välitä, mulla sammuili auto vielä senkin jälkeen ko olin saanu kortin.Sammui kolmesti risteykseen tunnin aikana :ashamed:
Muuten kuulemma saa olla tyytyväinen, se pieni panikointi pois ni hyvä tulee..
En ole aina ilkeä. Mä olen ilkeä ihan syystä. :xmas:Kaikkihan te ootte kun vähän silmä vältttää
Mulla just viimeksi eilenÄlä välitä, mulla sammuili auto vielä senkin jälkeen ko olin saanu kortin.
Enpä osaa veikata kummn käy.Pistetäänkös vedonlyönti pystyyn et tuleeko ämpäri tänään poikkeemaan (on luvannut)?
Ei kai se noin kamalaa ole? Mulla loppui viime keväänä. Oli ihan kivaa.IIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!
Ei hitto, mie alotan koulun muutaman viikon päästä!:O
On se, ahistaa ihan hemmetisti.:ashamed:Ei kai se noin kamalaa ole? Mulla loppui viime keväänä. Oli ihan kivaa.