The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt tuli jo pieni probleema tuon autokoulun kans.
Ensinnäkin, nyt en tiiä pitikö miun laittaa tuonne jotain tietoa miten aion maksaa...kun asiasta oli maininta vain tosi pienellä yhden lapun alareunassa. Huomasin sen siis vasta nyt enkä muista että siitä olis puhetta ollu...mutta no, kaipa ne sieltä laskua laittaa ja melkeinpä sen pystyy vaikka kerralla maksamaankin, oon saanu melkein 3/4 säästöön ja äitini lupas osan maksaa kun maksoi aikoinaan veljellenikin :)

No, toisekseen..miehen vuorotyöt vaikeuttaa hommaa taas. Seuraavista tunneista muutama sattuu miehen iltavuoroille. Lapset olis siis keskenään kotona mutten tiiä viittiskö niitä jättää niin. Miulla periaatteessa olis kaksi vaihtoehtoa, kun sain 2 aikataulua sieltä. Listassa A, tunnit menis nopeempaa, peräkkäisinä päivinä n.parin viikon sisällä. Tän mukaan olin suunnitellut ja kävin tuolla sen eka tunnin.
Listassa B tunnit on enempi ripoteltu, tyyliin 2 päivänä viikossa 4 viikon ajan.

Onkohan tuo nopeempi lista liian nopee?
Sähän voit vaikka seuraavalla kerralla kysäistä siitä maksukäytänteestä. Ei ole olemassa tyhmiä/huonoja kysymyksiä - sen sijaan ne vastaukset taas :snotty: ;)

Mitä sä ite tuumaat siitä, jos vaikka menisitkin sen nopeemman listan mukaan? Jos se kerran sopis miehen työvuorojen kanssa paremmin...oishan siinä sitten ainakin yksi miettiminen ja huolehtiminen vähempänä...
 
siis, jos operaattorin liikkeestä ostaa ton uuden puhelimen niin sehän on ihan perussettiä että niiden kuuluis kysyä siitä mikä on entinen puhelin ja tarjota uutta simmiä jos ei sovikaan :O

kannattaa asentaa puhelimen käyttösofta koneelle, että saa ne kuvat, ei niitä voi kaikissa merkeissä vaan "kopioida" suoraan sieltä "käsin".

vanhoissa nokialaisissa on ovi suite softa, iphoneissa iTunes softa ja samsungissa on ainakin KIES softa.

uudemmissa nokialaisissa / windows phoneissa on Zune softa.


androideissa tosi pitäisi pystyä kopsaamaan ihan sillä että laittaa mini usbi johdolla kiinni koneeseen.
En ostanu operaattorilta. Kyllä ne vaihtaa sen simin mulle operaattorin myymälässä, ja oletan, että siirtävät osoitekirjan tiedot.

En käsitä miksei tuo kuvien siirto yhtäkkiä onnistu, kun aiemmin onnistunut aivan hyvin. Se näyttää puhelimella otetut kuvat kyllä tietokoneella, mutta kopiointi ei yhtäkkiä onnistukaan.

Viestitkin olis kiva tallentaa, mutta siihen asti en oo vielä ees päässy...

Vanha puhelin on nokia c5. En minä taida osata mitään asentaa, luulin ettei tarvi, kun oon aiemminkin saanut kuvia siirrettyä.
 
En ostanu operaattorilta. Kyllä ne vaihtaa sen simin mulle operaattorin myymälässä, ja oletan, että siirtävät osoitekirjan tiedot.

En käsitä miksei tuo kuvien siirto yhtäkkiä onnistu, kun aiemmin onnistunut aivan hyvin. Se näyttää puhelimella otetut kuvat kyllä tietokoneella, mutta kopiointi ei yhtäkkiä onnistukaan.

Viestitkin olis kiva tallentaa, mutta siihen asti en oo vielä ees päässy...

Vanha puhelin on nokia c5. En minä taida osata mitään asentaa, luulin ettei tarvi, kun oon aiemminkin saanut kuvia siirrettyä.
Mulla on tää=) Enkä pois vaihda enneku menee rikki,edellinen oli kans samaa maata.
 
Mulle kaikki kuvat ja viestit on tärkeitä ja kun ne viestit hävis ja osa kuvista kun en ollut tallentanut niitä niin harmittaa niin vietävästi! En mä tietty kaikkia viestei säilyttele vaan ne tärkeimmät mut niinpä nekin katos:(
 
En ostanu operaattorilta. Kyllä ne vaihtaa sen simin mulle operaattorin myymälässä, ja oletan, että siirtävät osoitekirjan tiedot.

En käsitä miksei tuo kuvien siirto yhtäkkiä onnistu, kun aiemmin onnistunut aivan hyvin. Se näyttää puhelimella otetut kuvat kyllä tietokoneella, mutta kopiointi ei yhtäkkiä onnistukaan.

Viestitkin olis kiva tallentaa, mutta siihen asti en oo vielä ees päässy...

Vanha puhelin on nokia c5. En minä taida osata mitään asentaa, luulin ettei tarvi, kun oon aiemminkin saanut kuvia siirrettyä.
no käsittääkseni pitää sillä nokian softalla kaivaa ne kuvat. Eri asia jos lähettää esim sähköpostina niitä tms.

Mutta ei kai tossa kovin hääppösiä kuvia pysty edes ottamaan :D

Joo kyl ne kopioi simmin osoitekirjan siellä liikkeessä.

Mihin sää viestejä tarviit? :O

Kirjoita ylös jos on jotain tärkeää tietoa :D

Ja netistä löytyy kyllä suomenkielelläkin neuvot näihin :) youtubekin on yleensä hyvä vaihtoehto.
 
no käsittääkseni pitää sillä nokian softalla kaivaa ne kuvat. Eri asia jos lähettää esim sähköpostina niitä tms.

Mutta ei kai tossa kovin hääppösiä kuvia pysty edes ottamaan :D

Joo kyl ne kopioi simmin osoitekirjan siellä liikkeessä.

Mihin sää viestejä tarviit? :O

Kirjoita ylös jos on jotain tärkeää tietoa :D

Ja netistä löytyy kyllä suomenkielelläkin neuvot näihin :) youtubekin on yleensä hyvä vaihtoehto.
Hääppösiä tai vähemmän hääppösiä, ne on muistojen kuvia :)

Joo osotekirjasta en oo huolissaan, ne siirtää sen.

Viesteissä on aika paljon informatiivisia, osoitteita, työvuoroja jne, en jaksais alkaa käsin kirjottaan.

Ei ne helpot ohjeet oo kauheen helppoja kun on ihan käsi tämmösissä. Eikä ois just nyt aikaa alkaa kaikkee opettelemaan.
 
Hääppösiä tai vähemmän hääppösiä, ne on muistojen kuvia :)

Joo osotekirjasta en oo huolissaan, ne siirtää sen.

Viesteissä on aika paljon informatiivisia, osoitteita, työvuoroja jne, en jaksais alkaa käsin kirjottaan.

Ei ne helpot ohjeet oo kauheen helppoja kun on ihan käsi tämmösissä. Eikä ois just nyt aikaa alkaa kaikkee opettelemaan.
mun mielestä nokian softalla saa viestit tietokoneelle. Se on se Ovi software mikälie.

Ja aika on otettava oppimiseen jos jotain haluaa säästellä. Muuten on vaan hyväksyttävä että sinne män.
 
kahvikirahvi
Todellakin! Tänä päivänä jo se yksi työtarjous ja siihen tarttuminen voi olla alkua isoille asioille! Olen isosti hengessä mukana :)!

Ja ihailtavasti olet ajatellut jatkoakin - sä oot niin nuori ja sulla on oikeesti koko maailma edessä ja tolla sun draivilla sulla on edellytyksiä vaikka mihin! Saletisti selviät kyllä, heittääpä tilanteet sitten kartalla mihinkä suuntaan tahtojaa...


...sitä tiiä jos vaikka ihan sinne tsadiinkin :rolleyes: :)
No mä oon vähän tämmönen että jalat pysyy tiukasti maassa vaikka pää onkin pilvissä :) Ja kaikki on mahdollista jos tarpeeks haluaa!

Mutta tsadiin mua ei saa -paitsi käymään korkeintaan. Yks äijä mut sieltä kerran sai houkuteltua pois, mutta täällä mun sydän vaan liihottelee. Tsadilainen heittikin jotain läppää että jos tykästytäänkin toisiimme kauheasti niin en voi lähteä lappiin vaan tsadiin. Tuumasin vaan että in your dreams, sellasessa tapauksessa sais ite lähtiä mun perässä tänne :LOL:
Mut eipä mennä asioiden edelle, katotaan ny eka miten ensitapaaminen sujuu :)
 
mun mielestä nokian softalla saa viestit tietokoneelle. Se on se Ovi software mikälie.

Ja aika on otettava oppimiseen jos jotain haluaa säästellä. Muuten on vaan hyväksyttävä että sinne män.
Joo mut ku sitä aikaa ei oo just nyt. No kaipa ne säilyy siellä puhelimessa, ja voi sitten tapella sen kans myöhemmin vaikka siirtyiski nyt käyttään tuota uutta.
 
IhQ
Sähän voit vaikka seuraavalla kerralla kysäistä siitä maksukäytänteestä. Ei ole olemassa tyhmiä/huonoja kysymyksiä - sen sijaan ne vastaukset taas :snotty: ;)

Mitä sä ite tuumaat siitä, jos vaikka menisitkin sen nopeemman listan mukaan? Jos se kerran sopis miehen työvuorojen kanssa paremmin...oishan siinä sitten ainakin yksi miettiminen ja huolehtiminen vähempänä...
Meinasin sitä nopeempaa, siinä vaan oli ne kaks (miehen) iltavuoroa jolloin lasten pitäis olla kaksistaan kotona sen aikaa mitä miulla menis kahdella teoriatunnilla/päivä..
Vuoronvaihtoahan se vois ehkä yrittää...
8.päivä se jää sit kesälomalle.
 
No mä oon vähän tämmönen että jalat pysyy tiukasti maassa vaikka pää onkin pilvissä :) Ja kaikki on mahdollista jos tarpeeks haluaa!

Mutta tsadiin mua ei saa -paitsi käymään korkeintaan. Yks äijä mut sieltä kerran sai houkuteltua pois, mutta täällä mun sydän vaan liihottelee. Tsadilainen heittikin jotain läppää että jos tykästytäänkin toisiimme kauheasti niin en voi lähteä lappiin vaan tsadiin. Tuumasin vaan että in your dreams, sellasessa tapauksessa sais ite lähtiä mun perässä tänne :LOL:
Mut eipä mennä asioiden edelle, katotaan ny eka miten ensitapaaminen sujuu :)
Ootkos nyt siellä kaukana ylhäällä mitenkä kauan :)? Sullahan on nyt myös saumaa kierrellä ja kattella, että missä päin haluaisit sitten jatkossa asustella pp:n kanssa...puhumattakaan naamanliikkeitten tekemisestä mahdollisiin muihin ammattisi liikkeisiin - käyt reippaana ihan itse kyselemässä, jää ainakin nimi sekä innokkuutesi muuallekin mieliin :).

Mulla on niin semmonen olotila, että sun asiat järjestyvät kyllä parhaalla mahdollisella tavalla :)!
 
Meinasin sitä nopeempaa, siinä vaan oli ne kaks (miehen) iltavuoroa jolloin lasten pitäis olla kaksistaan kotona sen aikaa mitä miulla menis kahdella teoriatunnilla/päivä..
Vuoronvaihtoahan se vois ehkä yrittää...
8.päivä se jää sit kesälomalle.
Josko se olis niiden kahden vuoron kohdalla kyse vain järjestelyerästä? Hyvissä ajoin kun puhut asiasta miehellesi, niin hän ehtii myös ehdottaa asiasta työpaikallaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä