The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta! Kyä on narttua rääkätty! Eilisen päivän tehtiin pihakivetystä, ensin täristin pohjaa tasaseksi niin että booty sheikkaa vieläkin ja sit ladottiin kiviä. +32 astetta, kyllä siinä läski tirisi. Keski-Suomen yllä leijuva pekonin tuoksu on siis narttu ja kolme sen kaveria. Kaverit nukkuu vielä, mulla on niin kipee selkä ettei kykene
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
IhQ
Huomenta ketjuun!

Nyt minuu pelottaa koko ajan et tänne tunkee niitä amppareita lisää:'(

Ja oon taas ihan pihalla, minne Tsirahvi läks yöjunalla? Tsadiin?

Ja mikä kepsiksellä kipeä, ku joutuu kuvissa käymään?

Selviää ensi jaksossa....???:D
 
kahvikirahvi
Enpä oo koskaan nukkunu junassa näin makosasti. Yhtä kahvi ja tupakkitaukoa on kyllä matka menny ihan taju kankaalla onnellisena nukkuessa. Kannatti ihan selvästi valvoa edellinen yö lähes kokonaan. Vielä olis muutama hassu tunti kohti pohjosia. Taidan varmaan nukkua vielä vähän lisää kunbon vauhtiin päässy.
 
Huomenta. Joutuuko tässä oikeasti myöntämään, että varhaisella nukkumaanmenolla ja aikaisella heräämisellä on joku yhteys :snotty:

Helle ei hellitä, sisällä edelleen +29 ja ulkonakin jo +26. Mutta eilenpä olinki ulkona auringoisen paisteessa monta tuntia, nih kerta.
 
Huomenta :wave: Valvoskelin sitte puol yhteen ainaki. Sitte 7 saakka J on pitäny meteliä täällä, että mä oon heräilly vähä väliä. Vähä yli 8 sitte nousin ylös. Tarvii koittaa päikkyjä jossai vaiheessa ottaa, ku illalla pitäs sitte mennä töihin taas.
 
Mä tässä pähkäilin, josko alottais jonkun Fitfarmin nettivalmennuksen. Ollaan taas tässä pisteessä, ku tarvii jotai potkua persuuksille. Yks hyvä ohjelma alkais 18.8, hintaaki vaa 79. Taidampa osallistua siihin :)

Täällä toimii töllötin ihan moitteettomasti myös.
 
Mitä ***** ihminen on voinut tehdä edellisessä elämässään väärin, että on voinut saada tuomion syntyä heteroksi? Ei saisi toki yleistää, sillä vain 99% pilaa kaikkien miesten maineen. Mistä noita ******* sikiää.
Mun on pakko paljastaa sulle karmaiseva asia.

Me naiset,
me niitä miehiä tähän maailmaan tuupataan, niitä *******kin : /

Tosin voin itse ylpein mielin sanoa että minun lisääntyminen on rajoittunut vain ihaniin prinsessoin, joten syytän sujuvasti kaikkia muita! :D

Heterouden syihin en osaa ottaa kantaa.
Mutta oisko nunnaluostari varteenotettava vaihtoehto?

:hug:
Mutta oikeesti, onhan ne ********** 99% kaikki :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Hepskutakukkuu :) :wave:

Aurinko se vain jaksaa lekotella ja nautiskella taivallaa....linnutkin tsirputella....ja ipanat elämöidä :D

Sunnuntairauhaa vaan itsekullekin!

Hirveetä kauheeta organisoinninkaaoskukkasta herkes pukkaamaan heti aamusta. Ihmisten ilmoille pitäs rynnätä mutta missä hiien välissä - nytkö mukamas vai ens viikolla - tuttavaperheen tykönäkin käytävä olis mutta sinne kaivataan myös miestä osallistuvaksi ja siihen se sitten taitaa torpata...ja syksyäkin on jo ajateltava - ihanaa värikylläistä syksyä :heart: - eli pitäs kaavoitella ja ommella niin maan perusteellisesti kaiken muun töhötyksen ohella....

Istunpa alas pjärsiilteni, hörppäsen pannun tyhjäksi ja taijanpa lähteä sitten aloittelemaan hiljaksiin lounassapuskan valmistamista. Muuten - esikoisen huoneessa on hyvin hyvin epäilyttävän hiljaista - korvissa joikaa isosti!! - ja ihan on semmonen tutina että jätän sen kolkan kokonaan huomioimatta ja siellä päin yleensä liikkumatta....

Joku itsesuojeluvaistonpoikanen sentään vielä toimii....:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä