The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Viihdeteollisuus kärsisi, kun ei olisi enää aineistoa mihinkään draamoihin. Ps. sori että tulin teidän iloketjuun tilittämään.
:D - tottapa tuokin, että köyhäksi kävisi oleminen. :hug: - mutta silloin kun itse painii sanotaanko hyvin haasteellisen ihmisen kanssa, niin....

Ps. ihan suotta sorittelet alkuunkaan, tässä me kaikki tilitetään tätä enemmänvähemmän draamankaarta sisältävää aineistoamme :).
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
X



:O

:O

...herrasiunaavarjele....hospotipomilui vaan....



Siivoaa :O :O :O

Vapaaehtoisesti ja ihan omasta ajatuksesta lähtien. :O

Tuo poika.






...jaaaa ihan pikkiriikkisesti tuon ilmoitusluontoisen artikulaatiohetken kantamana väkisinkin tulee semmoinen olotila, että......saman puuhastelun aikana siellä saatetaan käyttää alkeellisia mutta kieltämättä ehkäpä otolliseen maaperään uppoavia woodoo-menetelmiä mitä tulee lompakkoni mahdolliseen sisältöön ja sen käyttämiseen :rolleyes: :D

Aivan liian sujuvaa menoa tällä hetkellä tässä linjassa :D. Mutta hyi sentään mua kun tuolla lailla erehdyn heti ajattelemaan enkä ymmärrä tätä mahdollisuuden jalostamista :snotty:
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Ihanaa ne unet ovat tulleet tarpeeseen :)!

Sä olet nyt sitten pohjosessa? Niihin haastatteluihin menossa? Hurjasti tsemppiä ja peukutuksia, tosi tosi kutkuttavan jänskättävää jo näinkin!
Pian perillä :) Yks haastattelu on vaan, sinne toiseen en päässyt kun oli ollu hurja hakijaryntäys. Mut on tää yksikin jo jotain! Ties vaikka kävis hyvin.

Mä vähän miein että jos ei nyt näytä hyvältä tän suhteen, niin lykkään suosiolla muuttamista sitten loppuvuodelle tai vuodenvaihteelle. Annan ämpärille sitten vielä tilaisuuden kunnostautua viettämään enempi aikaa lapsensa kanssa - ja ellei se vieläkään hoksaa että sietäis auttaa mua kun on voimat vähissä ja pyydän sitä apuun, niin se on sitten ihan sama onko välimatkaa kilometri vai seitsemänsataa, jos se apu ei tuu sillon kun tarttis.
Mutta maailma on avoinna, ja jos haastattelu ei tuota toivottua tulosta niin onpahan edes vähän helpompi treffailla tsadilaista jos se osottautuu irlissä yhtä kivaksi miltä se näin puhelimitse tutustuessa vaikuttaa :)
 
Pian perillä :) Yks haastattelu on vaan, sinne toiseen en päässyt kun oli ollu hurja hakijaryntäys. Mut on tää yksikin jo jotain! Ties vaikka kävis hyvin.

Mä vähän miein että jos ei nyt näytä hyvältä tän suhteen, niin lykkään suosiolla muuttamista sitten loppuvuodelle tai vuodenvaihteelle. Annan ämpärille sitten vielä tilaisuuden kunnostautua viettämään enempi aikaa lapsensa kanssa - ja ellei se vieläkään hoksaa että sietäis auttaa mua kun on voimat vähissä ja pyydän sitä apuun, niin se on sitten ihan sama onko välimatkaa kilometri vai seitsemänsataa, jos se apu ei tuu sillon kun tarttis.
Mutta maailma on avoinna, ja jos haastattelu ei tuota toivottua tulosta niin onpahan edes vähän helpompi treffailla tsadilaista jos se osottautuu irlissä yhtä kivaksi miltä se näin puhelimitse tutustuessa vaikuttaa :)
Todellakin! Tänä päivänä jo se yksi työtarjous ja siihen tarttuminen voi olla alkua isoille asioille! Olen isosti hengessä mukana :)!

Ja ihailtavasti olet ajatellut jatkoakin - sä oot niin nuori ja sulla on oikeesti koko maailma edessä ja tolla sun draivilla sulla on edellytyksiä vaikka mihin! Saletisti selviät kyllä, heittääpä tilanteet sitten kartalla mihinkä suuntaan tahtojaa...


...sitä tiiä jos vaikka ihan sinne tsadiinkin :rolleyes: :)
 
Huomenta!

Pää kipee ja kuuma:( nyt sais jo oikeesti vähän hellittää noi helteet.
:hug:

Meillä taas on melkein kaikilla pakki ihan sekaisin...ja ruokahalutkin mitä sattuu, joten sapuskojen laittamisesta on tullut mielenkiintoista ja haasteellista.

Mutta puolen vuoden päästä me ollaan kuules aivan toisessa ääripäässä hehkuttamassa olotilan mieletöntä kevennystä :D
 
IhQ
Nyt tuli jo pieni probleema tuon autokoulun kans.
Ensinnäkin, nyt en tiiä pitikö miun laittaa tuonne jotain tietoa miten aion maksaa...kun asiasta oli maininta vain tosi pienellä yhden lapun alareunassa. Huomasin sen siis vasta nyt enkä muista että siitä olis puhetta ollu...mutta no, kaipa ne sieltä laskua laittaa ja melkeinpä sen pystyy vaikka kerralla maksamaankin, oon saanu melkein 3/4 säästöön ja äitini lupas osan maksaa kun maksoi aikoinaan veljellenikin :)

No, toisekseen..miehen vuorotyöt vaikeuttaa hommaa taas. Seuraavista tunneista muutama sattuu miehen iltavuoroille. Lapset olis siis keskenään kotona mutten tiiä viittiskö niitä jättää niin. Miulla periaatteessa olis kaksi vaihtoehtoa, kun sain 2 aikataulua sieltä. Listassa A, tunnit menis nopeempaa, peräkkäisinä päivinä n.parin viikon sisällä. Tän mukaan olin suunnitellut ja kävin tuolla sen eka tunnin.
Listassa B tunnit on enempi ripoteltu, tyyliin 2 päivänä viikossa 4 viikon ajan.

Onkohan tuo nopeempi lista liian nopee?
 
Yritän siirtää vanhasta puhelimesta kuvia jne tietokoneelle, mutta eipäs ne saatanat liiku mihinkään.
Enkä mää tuota uutta puhelinta oo saanu ees käyttöön, kun siihen tarttee erilaisen simkortin ku mulla on. Sen kans on sitten varmaan seuraava v*tutus...
Kävelet kauppaan ja näytät puhelimen. Sanot haluan tähän sopivan simkortin. Se on helppo osuus :).
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30127612:
Kävelet kauppaan ja näytät puhelimen. Sanot haluan tähän sopivan simkortin. Se on helppo osuus :).
Juu juu, ei se se ongelma ookaan. Kauppa aukee 12, käyn sitten siellä. Vaan nuitten vanhojen asioiden saaminen talteen vanhalta puhelimelta.
 
Yritän siirtää vanhasta puhelimesta kuvia jne tietokoneelle, mutta eipäs ne saatanat liiku mihinkään.
Enkä mää tuota uutta puhelinta oo saanu ees käyttöön, kun siihen tarttee erilaisen simkortin ku mulla on. Sen kans on sitten varmaan seuraava v*tutus...
siis, jos operaattorin liikkeestä ostaa ton uuden puhelimen niin sehän on ihan perussettiä että niiden kuuluis kysyä siitä mikä on entinen puhelin ja tarjota uutta simmiä jos ei sovikaan :O

kannattaa asentaa puhelimen käyttösofta koneelle, että saa ne kuvat, ei niitä voi kaikissa merkeissä vaan "kopioida" suoraan sieltä "käsin".

vanhoissa nokialaisissa on ovi suite softa, iphoneissa iTunes softa ja samsungissa on ainakin KIES softa.

uudemmissa nokialaisissa / windows phoneissa on Zune softa.


androideissa tosi pitäisi pystyä kopsaamaan ihan sillä että laittaa mini usbi johdolla kiinni koneeseen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä