Tänne saa tulla ilojen ja surujen kanssa :hug:.Viihdeteollisuus kärsisi, kun ei olisi enää aineistoa mihinkään draamoihin. Ps. sori että tulin teidän iloketjuun tilittämään.
Tänne saa tulla ilojen ja surujen kanssa :hug:.Viihdeteollisuus kärsisi, kun ei olisi enää aineistoa mihinkään draamoihin. Ps. sori että tulin teidän iloketjuun tilittämään.
- tottapa tuokin, että köyhäksi kävisi oleminen. :hug: - mutta silloin kun itse painii sanotaanko hyvin haasteellisen ihmisen kanssa, niin....Viihdeteollisuus kärsisi, kun ei olisi enää aineistoa mihinkään draamoihin. Ps. sori että tulin teidän iloketjuun tilittämään.
Huomenta Namunen :kiss:.Huomenta!
Tämä mikään iloketju ole. Vähän väliä jollakin hajoaa jotain, jos ei muuta niin hermotViihdeteollisuus kärsisi, kun ei olisi enää aineistoa mihinkään draamoihin. Ps. sori että tulin teidän iloketjuun tilittämään.
Mukavaa matkaa :wave: :kiss:.En ota Ruotsiin mukaan kuin tavallisen puhelimen. Sitten ei niinkuin ole nettiä käytössä :'( Jääkää siis hyvästi vähksi aikaa.
:OEn ota Ruotsiin mukaan kuin tavallisen puhelimen. Sitten ei niinkuin ole nettiä käytössä :'( Jääkää siis hyvästi vähksi aikaa.
:O omg.En ota Ruotsiin mukaan kuin tavallisen puhelimen. Sitten ei niinkuin ole nettiä käytössä :'( Jääkää siis hyvästi vähksi aikaa.
Pian perillä Yks haastattelu on vaan, sinne toiseen en päässyt kun oli ollu hurja hakijaryntäys. Mut on tää yksikin jo jotain! Ties vaikka kävis hyvin.Ihanaa ne unet ovat tulleet tarpeeseen !
Sä olet nyt sitten pohjosessa? Niihin haastatteluihin menossa? Hurjasti tsemppiä ja peukutuksia, tosi tosi kutkuttavan jänskättävää jo näinkin!
Todellakin! Tänä päivänä jo se yksi työtarjous ja siihen tarttuminen voi olla alkua isoille asioille! Olen isosti hengessä mukana !Pian perillä Yks haastattelu on vaan, sinne toiseen en päässyt kun oli ollu hurja hakijaryntäys. Mut on tää yksikin jo jotain! Ties vaikka kävis hyvin.
Mä vähän miein että jos ei nyt näytä hyvältä tän suhteen, niin lykkään suosiolla muuttamista sitten loppuvuodelle tai vuodenvaihteelle. Annan ämpärille sitten vielä tilaisuuden kunnostautua viettämään enempi aikaa lapsensa kanssa - ja ellei se vieläkään hoksaa että sietäis auttaa mua kun on voimat vähissä ja pyydän sitä apuun, niin se on sitten ihan sama onko välimatkaa kilometri vai seitsemänsataa, jos se apu ei tuu sillon kun tarttis.
Mutta maailma on avoinna, ja jos haastattelu ei tuota toivottua tulosta niin onpahan edes vähän helpompi treffailla tsadilaista jos se osottautuu irlissä yhtä kivaksi miltä se näin puhelimitse tutustuessa vaikuttaa
:hug:Huomenta!
Pää kipee ja kuuma nyt sais jo oikeesti vähän hellittää noi helteet.
: / Kaitpa tässä on pakko selvitä..oikein ihanaa reissua siulle!!En ota Ruotsiin mukaan kuin tavallisen puhelimen. Sitten ei niinkuin ole nettiä käytössä :'( Jääkää siis hyvästi vähksi aikaa.
Nyt äkkiä lääkettä nassuun. Juomista tarpeeksi myös :hug:.Huomenta!
Pää kipee ja kuuma nyt sais jo oikeesti vähän hellittää noi helteet.
no mikä sille ny tuli :OVoi v*tun v*ttu että mää rakastan näitä vitun älyvehkeitä.
:hug: :hug:Voi v*tun v*ttu että mää rakastan näitä vitun älyvehkeitä.
Yritän siirtää vanhasta puhelimesta kuvia jne tietokoneelle, mutta eipäs ne saatanat liiku mihinkään.no mikä sille ny tuli :O
Ei tässä oo siihen sotaan ees päästy vielä...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30127601::hug: :hug:
Kyllä työ vielä sinuiks pääsette.
Kävelet kauppaan ja näytät puhelimen. Sanot haluan tähän sopivan simkortin. Se on helppo osuus .Yritän siirtää vanhasta puhelimesta kuvia jne tietokoneelle, mutta eipäs ne saatanat liiku mihinkään.
Enkä mää tuota uutta puhelinta oo saanu ees käyttöön, kun siihen tarttee erilaisen simkortin ku mulla on. Sen kans on sitten varmaan seuraava v*tutus...
Juu juu, ei se se ongelma ookaan. Kauppa aukee 12, käyn sitten siellä. Vaan nuitten vanhojen asioiden saaminen talteen vanhalta puhelimelta.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30127612:Kävelet kauppaan ja näytät puhelimen. Sanot haluan tähän sopivan simkortin. Se on helppo osuus .
siis, jos operaattorin liikkeestä ostaa ton uuden puhelimen niin sehän on ihan perussettiä että niiden kuuluis kysyä siitä mikä on entinen puhelin ja tarjota uutta simmiä jos ei sovikaan :OYritän siirtää vanhasta puhelimesta kuvia jne tietokoneelle, mutta eipäs ne saatanat liiku mihinkään.
Enkä mää tuota uutta puhelinta oo saanu ees käyttöön, kun siihen tarttee erilaisen simkortin ku mulla on. Sen kans on sitten varmaan seuraava v*tutus...