Se on totta, mun numerot vaan hipoo tuota vanhuuden rajaaIkä on vain numeroita
Se on totta, mun numerot vaan hipoo tuota vanhuuden rajaaIkä on vain numeroita
Juma oot ollu mun lähipitseriassa :O tai yhdessä niistä. Juu se on hyvä paikka. *vilkuttaa*Jumankauta, joko nää osaa tehä pizzoja tai olin tosi nälkänen! Suosittelen jos liikutte kalliossa nälissänne niin Vaasankadulla Apollo pizzeria.
Normi pikku pizzeriaputka mutta nam!
tekis mieli tilata toinenkin Mexicana, ei sen vuoksi että ois pieni ollu!
Ku normisti voin aina todeta että teen iliman pizzauunia parempaa niin nyt en voinut. Ehkä sen oikian pizzauunin kanssa
...hullulla halavat huvituset, idiootilla ilimaasetAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30109541:Ja vielä näillä ilmoilla :O. Mie yritän välttää mahdollisuuksien mukaan kaikkia lämpöä tuottavia vekottimia .
:ashamed:Ihan kaikkiako
Ei pidä paikkaansa, koska minä olen vieläkin kymmenvuotiasSittenkö on vanha jos on syntyny kuuskytäluvulla?
Kelpaa. Kiitos. Nam.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30109765:Pienen pienen pussukat hommattu ja ois iltasumppien aika . Laitetaanko jäätelöä tarjolle myös?
Pöh ja pahSe on totta, mun numerot vaan hipoo tuota vanhuuden rajaa
:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30109759::ashamed:
:heart:fiilistelen tovin uusinnan parissa....tota Aaronin poikaa tässä niin intensiivisesti kuola...kuuntelen
No eihän tommosesta voi kieltäytyäkäänAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30109765:Pienen pienen pussukat hommattu ja ois iltasumppien aika . Laitetaanko jäätelöä tarjolle myös?
..ihan on kuule mulla tässä eturivin paikka vallattuna ...on se melkoisen kuumaa puuhaa tämä kuunteleminen:heart:
On on! Aiemmin (nuorempana) se näytti vähän nuorelta naiselta..nykysin ihan selvästi mieheltä, ei paha ei paha....ihan on kuule mulla tässä eturivin paikka vallattuna ...on se melkoisen kuumaa puuhaa tämä kuunteleminen
Mutta hieno, herkkä, jumalattoman lahjakas namistuksellisuu...nuori mies!! Nuori Mies!!!!
...juuuuuhhh .....lainaan tässä toista suurta hyvinkin omalaatuista taiteilijaa ....ei huonooooo....annan kakkosee....:saint: :xmas:On on! Aiemmin (nuorempana) se näytti vähän nuorelta naiselta..nykysin ihan selvästi mieheltä, ei paha ei paha..
...juuuuuhhh .....lainaan tässä toista suurta hyvinkin omalaatuista taiteilijaa ....ei huonooooo....annan kakkosee....:saint: :xmas:
Voi pojat sentään näitä tulevia kärvistely- öitä.....
...juuuuuhhh .....lainaan tässä toista suurta hyvinkin omalaatuista taiteilijaa ....ei huonooooo....annan kakkosee....:saint: :xmas:
Voi pojat sentään näitä tulevia kärvistely- öitä.....
Madame Uotila - kaikkien sensuellien toivomuslauselmaluikautuksien vibaraattor..virtuoositarKeksin kyllä paljon vetoavampia naisia jotka voisi sen sanoa kuin Uotila.
...:snotty:...siinä voipi nuissa aamuisissa heräämisissä vierähtää tovi ennen kuin löytää raajansa jostain viipaleiden keskeltä.....Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30109823:anna kakkosee
Lakana ressukat :'(