No mikäpä se miestä vituttaisi muu kuin naisetNo mikäs?:hug:
No mikäpä se miestä vituttaisi muu kuin naisetNo mikäs?:hug:
Oot sanonut ton parikin kertaa. :attn:Kerrankin oon samaa mieltä.
kömmippäs sinä sieltä jumalan selän takaa vaan esiin!!!Sain muuten huikeen idiksen..tehän miittiläiset voitte sitten alkaa vetää semmoisen kiertueen ympäri Suomen. Josko sitten tulisitte tarpeeks lähelle minuukin
Otatte suunnan tänne jumalan selän taa niin osuu aika lähelle.
:stick:No mikäpä se miestä vituttaisi muu kuin naiset
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30109570:Tiiättekö ne pussit joiden olemassa oloa ei oikein noteeraa. Kunnes tulee se aika jolloin niitä ei enää tarvitse :'(.
Ai sellanen.Se on vaan sellanen tsadilainen.
No ette te kyllä kauheasti tänne ruudun toiselle puolelle oo tulleet tähän mennessä:stick:
No tällä kertaa ei oo ainakaan ketjunaisten vika?
No mut aattelin että voi kai alkaa vatuttamaan ihan virtuaaliseurankin takia.No ette te kyllä kauheasti tänne ruudun toiselle puolelle oo tulleet tähän mennessä
Oon vai No kerta kiellon päälle. Ei vanha jaksa muistaa kaikkea:snotty:Oot sanonut ton parikin kertaa. :attn:
:ashamed:kömmippäs sinä sieltä jumalan selän takaa vaan esiin!!!
Ookei, seleväSe on vaan sellanen tsadilainen.
No tottahan naiset aina alkaa epäileen että heille on vihainen joku kun joku on vihainenNo mut aattelin että voi kai alkaa vatuttamaan ihan virtuaaliseurankin takia.
mut sun tarttis vieläEi vanha jaksa muistaa kaikkea:snotty:
En kai mie nyt ees epäilly että sie just miulle olisit vihanen!! Miks olisit, miehän oon IhQNo tottahan naiset aina alkaa epäileen että heille on vihainen joku kun joku on vihainen
Ihan kaikkiakoAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30109541:Ja vielä näillä ilmoilla :O. Mie yritän välttää mahdollisuuksien mukaan kaikkia lämpöä tuottavia vekottimia .
Mitennii?! Mää oon vanha jo: /mut sun tarttis vielä
Saa täällä totisenakin olla :hug:Kiitos kaikille haleista,ootte ihania:kiss: Päissäni en ole ollut joten se suhteen hyvä olo,muuten ei sitten niin olekkaan. Kovin hassutus päällä en jaksa olla mutta eipä se kai haittaa. Pitäkää te hassutuksia yllä.
mites mie muistan jostakin että et ooMitennii?! Mää oon vanha jo: /
Sittenkö on vanha jos on syntyny kuuskytäluvulla?mites mie muistan jostakin että et oo
elikkäs et oo syntynyt kuuskytluvulla
en mä muistamites mie muistan jostakin että et oo
elikkäs et oo syntynyt kuuskytluvulla
Ikä on vain numeroitaSittenkö on vanha jos on syntyny kuuskytäluvulla?