Hmm..:snotty:Entä jos meno menee hurjaksi?
Hmm..:snotty:Entä jos meno menee hurjaksi?
...kiukkunen akkaihminen on ihmeen aikaansaava:O Ootpas sie ollu tehokkaana!
Tuutko meillekin pyykkäämään?
Mie oon sanaton :O ....ja hän on kaikkien pyykkärimuijien sankari....FreezeCat!!!!
Hilirimpsistä vaan - viisi koneellista pyykkiä pestynä, neljä siitä silitettynä, viikattuna, pinottuna ja kaapeissa! Kesätuuli kuivattaa...
:wave:
...tuohon aikaan touhutessani mä en ollu sanaton :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30109525:Mie oon sanaton :O .
Höh..tulisitte jonnekin tännepäin niin ehkä uskaltaisinki poiketa15.8 siin paikassa mis kiskot etelässä päättyy.
Ruutis on siellä silloin niin sen takia me ollaan sinne menossa.Höh..tulisitte jonnekin tännepäin niin ehkä uskaltaisinki poiketa
Ja vielä näillä ilmoilla :O. Mie yritän välttää mahdollisuuksien mukaan kaikkia lämpöä tuottavia vekottimia ....tuohon aikaan touhutessani mä en ollu sanaton :snotty:
Pupatin ja pyykkäsin- tai konehan siinä pärräs - ja parantelin mualimoo
Ai niin joo.Ruutis on siellä silloin niin sen takia me ollaan sinne menossa.
Sama täällä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30109541:Ja vielä näillä ilmoilla :O. Mie yritän välttää mahdollisuuksien mukaan kaikkia lämpöä tuottavia vekottimia .
Palstamammat lähtee ruutiksen perässä isolle kylälle.Ruutis on siellä silloin niin sen takia me ollaan sinne menossa.
Eilen oli pakko siivota ja voi jestas mikä hiki siinäkin jo tuli.Sama täällä.
Seuraa johtajaaPalstamammat lähtee ruutiksen perässä isolle kylälle.
Palstamammat lähtee ruutiksen perässä isolle kylälle.
Joo, se on ihan kamalaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30109551:Eilen oli pakko siivota ja voi jestas mikä hiki siinäkin jo tuli.
Mä olen kai pudonnu kärryiltä et mikäs tää uus vallotus nyt on ja mistä se on ilmestynyt?Eii. Tsadilainen pitää hullua jännityksessä |O
Mie oon ihan yhtä pihalla..Mä olen kai pudonnu kärryiltä et mikäs tää uus vallotus nyt on ja mistä se on ilmestynyt?
No mikäs?:hug:Prkle, kaikki on paskaa paitsi kusi :attn:
Se siitä ja iltaa ketjuun.
Se on vaan sellanen tsadilainen.Mä olen kai pudonnu kärryiltä et mikäs tää uus vallotus nyt on ja mistä se on ilmestynyt?
Kerrankin oon samaa mieltä.Prkle, kaikki on paskaa paitsi kusi :attn:
Se siitä ja iltaa ketjuun.