Ja leivänpaahtimesta saa kivoja lämpimäisiä. Rakoon parit leivät ja sitten laittaa väliin vaikka leikkelemakkaraa
Shhh.. eläpä takerru pikkuseikkoihin :xmas:Kun käytät hiustenkuivaajaa?? Pitäiskö lukea käyttöohjeet varmuuden vuoksi vielä uudelleen
Jos kyöpelillä on joku monitoimilaite, noita kun onKun käytät hiustenkuivaajaa?? Pitäiskö lukea käyttöohjeet varmuuden vuoksi vielä uudelleen
Taidan ottaa ja avata kohta pienenMuksu nukkuu, viimenen koneellinen pyykkiä menossa ja jäätelöä.
Jos kyöpelillä on joku monitoimilaite, noita kun on
Ei ole :heart:Sittenkö on vanha jos on syntyny kuuskytäluvulla?
Auts. Nyt ei kyllä tuu uni :hug:.Kävin välillä nukkumassa mikä ei ollut hyvä idea. Kohta kumminkin pitää mennä nukkuu. Huomenna töihin.
pöh.. mie olisin pizzan jälkeen tarvinnut päikkärit.. ja jonku kainaloonKävin välillä nukkumassa mikä ei ollut hyvä idea. Kohta kumminkin pitää mennä nukkuu. Huomenna töihin.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30109969:
Eipä tuo olis haitannut. Yöllä voi sit nukkua.pöh.. mie olisin pizzan jälkeen tarvinnut päikkärit.. ja jonku kainaloon
*(eli ei oltais nukuttu kumpikaan )
Kyllä se tulee. Mä kärsin kroonisesta univajeesta sairauden takia.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30109972:Auts. Nyt ei kyllä tuu uni :hug:.
Hyvä kun tulee :hug:. Krooninen univaje ei ole kyllä varmastikkaan kiva olotila :|.Kyllä se tulee. Mä kärsin kroonisesta univajeesta sairauden takia.
:O mites näitä nyt on näin paljon?Salama osui kahteen festareilla Uudessakaupungissa - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat
Taas salama iskenyt yhteensä kolmeen ihmiseen :O
Ilman housuja yöpaidassa ja tuuletin puhaltaa. Kuvitteles sitä.Nyt heittäyvyin hurrjaksi. Kun on niin kuuma niin oon ihan tissiseltini täälä ny
Haastan muutkin samaan
ps. kuvatkin voi sitten pistää
Kuva pantu tulemaan..Nyt heittäyvyin hurrjaksi. Kun on niin kuuma niin oon ihan tissiseltini täälä ny
Haastan muutkin samaan
ps. kuvatkin voi sitten pistää
"ei löytänyt hymiötä joka olis kertonut edes ilmeeni"Ilman housuja yöpaidassa ja tuuletin puhaltaa. Kuvitteles sitä.
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30109993:Hyvä kun tulee :hug:. Krooninen univaje ei ole kyllä varmastikkaan kiva olotila :|.
Jeps, niin surraa ja pärrää täälläkin ja niin on kuulkaas ketarat levällänsä....Ilman housuja yöpaidassa ja tuuletin puhaltaa. Kuvitteles sitä.
Ilman housuja yöpaidassa ja tuuletin puhaltaa. Kuvitteles sitä.