:hug: :kiss: huomentaMitäs kuvia täällä nyt lähetellään? :O
Niin ja huomenta! Heräsin just päikkäreiltä :xmas:
Ääh,jänskättää liikaa...eikä nukuta yhtään.
Nukkumattia näkyny missään,nuijanukutusta?
tissikuviaMitäs kuvia täällä nyt lähetellään? :O
Täällä se käväs tossa seitsemän aikaan ja aikas tuhdin annoksen pusseistaan tyhjäs mun naamalle, kun nyt vasta havahduin siitä.Ääh,jänskättää liikaa...eikä nukuta yhtään.
:hug: - mikä puristaa rinnassa?Ääh,jänskättää liikaa...eikä nukuta yhtään.
Ai, ei mulla oo sitten kuvamateriaalia.tissikuvia
Ja ihan selvästi tuossa lukee että..."heräsin just pakaroilta"Mitäs kuvia täällä nyt lähetellään? :O
Ai se tuli sielt sitte pk-seudulle. Mullaki oli pikku päikkärit.Täällä se käväs tossa seitsemän aikaan ja aikas tuhdin annoksen pusseistaan tyhjäs mun naamalle, kun nyt vasta havahduin siitä.
En tiedä sitten mihin se on hiipinyt täältä. Saattaa olla kuitenkin siis jossain Pirkanmaan lähistöllä :xmas:
:kieh: I wish!Ja ihan selvästi tuossa lukee että..."heräsin just pakaroilta"
:snotty:
Voi morjens
Äänekoskella etsitään kadonneeksi ilmoitettua Nukku Mattia. Viimeinen havainto vuonna 1950 syntyneestä Matista on tehty tänä aamuna. Kadonneella on ollut yllään vaaleanpunainen paita ja vaaleat shortsit.Ääh,jänskättää liikaa...eikä nukuta yhtään.
No onpas se masa nopee!Ai se tuli sielt sitte pk-seudulle. Mullaki oli pikku päikkärit.
Ei ku Kepukka.Sepsis?
Eihä vaan Keppana! |OEi ku Kepukka.
...se on tää kuumuus!!! Pistää kaikki harottamaan :snotty:....:kieh: I wish!
Ite pyysit.Vaaka-asennossa sentään jo, mut se autokoulu. Huomenna eka teoriatunti ja voi hiisi.
Ikis otti vähän turhankin kovat otteet, vaikka itehän olin sitä vailla.
FC, ei pysty mitään myssyi nyt..
eiköhän se tästä.
katotaan lähteekö tääk
in viesti bittiavaruuteen vai tuleeko perille..jumihan se olis varma merkki et nyt eukko pää tyynyyn ja sormet kuriin
Vaaka-asennossa sentään jo, mut se autokoulu. Huomenna eka teoriatunti ja voi hiisi.
Ikis otti vähän turhankin kovat otteet, vaikka itehän olin sitä vailla.
FC, ei pysty mitään myssyi nyt..
eiköhän se tästä.
katotaan lähteekö tääkin viesti bittiavaruuteen vai tuleeko perille..jumihan se olis varma merkki et nyt eukko pää tyynyyn ja sormet kuriin
Keppana on olutta. |OEihä vaan Keppana! |O
:O - melko suoraa puhettaNaiset, kyllä minusta riittää monelle kepiksi