The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ääh,jänskättää liikaa...eikä nukuta yhtään.
Nukkumattia näkyny missään,nuijanukutusta?
Äänekoskella etsitään kadonneeksi ilmoitettua Nukku Mattia. Viimeinen havainto vuonna 1950 syntyneestä Matista on tehty tänä aamuna. Kadonneella on ollut yllään vaaleanpunainen paita ja vaaleat shortsit.

Viimeksi Nukku Matti nähty liikkuvan harmaalla avo-Trabantilla.

Etsintöihin on hälytetty vapaaehtoinen pelastuspalvelu. Havainnot kadonneesta pyydetään ilmoittamaan hätäkeskukseen.

 
IhQ
Vaaka-asennossa sentään jo, mut se autokoulu. Huomenna eka teoriatunti ja voi hiisi.

Ikis otti vähän turhankin kovat otteet, vaikka itehän olin sitä vailla.

FC, ei pysty mitään myssyi nyt..
eiköhän se tästä.

katotaan lähteekö tääkin viesti bittiavaruuteen vai tuleeko perille..jumihan se olis varma merkki et nyt eukko pää tyynyyn ja sormet kuriin :D
 
ikiuni
Vaaka-asennossa sentään jo, mut se autokoulu. Huomenna eka teoriatunti ja voi hiisi.

Ikis otti vähän turhankin kovat otteet, vaikka itehän olin sitä vailla.

FC, ei pysty mitään myssyi nyt..
eiköhän se tästä.

katotaan lähteekö tääk

in viesti bittiavaruuteen vai tuleeko perille..jumihan se olis varma merkki et nyt eukko pää tyynyyn ja sormet kuriin :D
Ite pyysit. :D

No pannaan uusiksi.
 
Vaaka-asennossa sentään jo, mut se autokoulu. Huomenna eka teoriatunti ja voi hiisi.

Ikis otti vähän turhankin kovat otteet, vaikka itehän olin sitä vailla.

FC, ei pysty mitään myssyi nyt..
eiköhän se tästä.

katotaan lähteekö tääkin viesti bittiavaruuteen vai tuleeko perille..jumihan se olis varma merkki et nyt eukko pää tyynyyn ja sormet kuriin :D

Ai niin - autokoulu :)! Loistavaa!

Kuules, ne kaikki muutkin on siellä ihan yhtä täpinöissään ja jännityspinkeinä kuin sinäkin, joten lepo vaan :hug:

Ja se teoriatunti menee ihan siivellä ja hyvin. Mihinkäs aikaan sulla on se?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä