...suoraan vaahtoavana ja villisti virtaavana ja virkistävänäTuoppiin vai suoraan hanasta..?
...suoraan vaahtoavana ja villisti virtaavana ja virkistävänäTuoppiin vai suoraan hanasta..?
:kiss:Mutta nyt meen. :wave:
mahottomia olette kylläOnneksi vain ihan vähän
:saint:mahottomia olette kyllä
En pane vastaan :saint:savolaisen kierous on sitä että yllätetään vastapuoli
jos suoruus tekeen sen, job well done
Itsehän tuon sanoit :kiss:mahottomia olette kyllä
Saaks liittyy seuraan, voin tulla maisteleen sun keppanoita :xmas:tässähän alkaa väsy painamaan... pitäisiköhän sitä mennä vähän loikoileen ja katteleen tuota kilpailua
no kyllähän sitä vähän pittää.. mennee muuten tylsän puoleiseksiEn pane vastaan :saint:
:OSaaks liittyy seuraan, voin tulla maisteleen sun keppanoita :xmas:
Nysse pelästy ! :kiss::O
mitä???
:O
ei mulla oo nyt kyllä keppanoita kaapissa, en suostu neitseellisen mieleni kanssa tulkitsemaan tätä!
ihan kauheita naisia
Tuleva treffitoveri on niin mainio että ihan nousee hymy korviinmikäs pihvikarahvilla on?
Mie - pohjosenpoikaa lainatakseni - kikotan silleen paneksuttavas...sopivasti :saint:no kyllähän sitä vähän pittää.. mennee muuten tylsän puoleiseksi
No saletisti pelästy :ONysse pelästy ! :kiss:
Ei sitte :'(
:snotty:ihan kauheita naisia
kyllähän tommonenkin kävisMie - pohjosenpoikaa lainatakseni - kikotan silleen paneksuttavas...sopivasti :saint:
:hug:No saletisti pelästy :O
Sitä jokapäivä joudu kauniiden naisten hyökkimäksi
Menet yöuinnilleMitä tässä nyt tekis,ei jaksa ketjuilla mut ei voi mennä sänkyyn pyörimäänkään turhaan. töllöstäkään tule mitään eikä mitään leffaa jaksa katsoa.
itellä joskus nuorempana saatto mennä ihan jo reisille...se on kuulkaas nyt sillä lailla että mulla menee hommat nyt ihan suoraan ja välittömästi reisille. Ihan hirvee kuumotus ja polte päällänsä :snotty:...on hot wavesta ja hot pantseja :O :snotty: ....eli mä laitan läppärin nyt siististi syrjälleen ja lähden tästä pörröineni kalutt...kalastamaan sitä nukku- ukkoa :wave:
Nautinnollista kepsittel...kukkumista :kiss:!
Onko tämä se sama joka peruuntui tältä viikonlopulta vai eri tapausTuleva treffitoveri on niin mainio että ihan nousee hymy korviin
Kelläpä ei. Olispa vaan parikymppisen pikainen palautumiskyky.itellä joskus nuorempana saatto mennä ihan jo reisille
Mee vaan, mä tuun site perästä :kiss:nyt höpelöt mää Zzzzzzz...
hrmh... tuitui