:hug:Huoment pitsi, herkku ja reppana.
Tänään tulee kuolema. Huh mikä väsy.
Huomenta :flower: Oon vissiin vähän väsyny ku tää kävi niin naurattaanhuomenta :flower:
heräsin siihen kun naapurin isäntä alko synnyttämään raktorin munia
Mussa on semmonen vika, että helposti näen visuaalisina kuvina kaikki kerrotut tilanteet ja tapahtumat, ja tää lause ei muodostanut kauheen kaunista kuvaahuomenta :flower:
heräsin siihen kun naapurin isäntä alko synnyttämään raktorin munia
Mulla näkyy ettei ne oletuksia ole määritelty niin ei saa pois eikä päälle.Huomenta :flower:
Bitch :hug:
Inanna: Niin on..
Kiraffi: Sovelluksen tiedoissa on ainakkii tässä se käynnistä oletuksena ja sen alla poista oletukset..
No ei yhtään mitään.Voi örinä.
Mitähän tästä päivästä tulee.
Pitänee alkaa nukkumaan yöllä niin jos auttaisi.No ei yhtään mitään.
Miksen mä saa täyshoitojamää joudun lähtemään tänään kotiin täältä maaseudun rauhasta
täyshoitojakso päättyy
ukkokulta heräsi samaan aikaan sotkemaan mun aamua ja tuli vielä samalla bussilla kaupunkiinPitänee alkaa nukkumaan yöllä niin jos auttaisi.
Mikäs siellä mättää? Maanantai ja työ?
ai se ottaa päähän?ukkokulta heräsi samaan aikaan sotkemaan mun aamua ja tuli vielä samalla bussilla kaupunkiin
Aika röyhkeää tulla tollai samaan bussiin.ukkokulta heräsi samaan aikaan sotkemaan mun aamua ja tuli vielä samalla bussilla kaupunkiin
JSSAP :attn:ukkokulta heräsi samaan aikaan sotkemaan mun aamua ja tuli vielä samalla bussilla kaupunkiin
:hug: Voi ei, tuo on kyllä kamalaa.ukkokulta heräsi samaan aikaan sotkemaan mun aamua ja tuli vielä samalla bussilla kaupunkiin
:Oukkokulta heräsi samaan aikaan sotkemaan mun aamua ja tuli vielä samalla bussilla kaupunkiin