Mä olen niin tottunut meidän vastakkaisiin vuorokausirytmeihin että muutokset ahistaa:hug: Voi ei, tuo on kyllä kamalaa.
Mä olen niin tottunut meidän vastakkaisiin vuorokausirytmeihin että muutokset ahistaa:hug: Voi ei, tuo on kyllä kamalaa.
:hug:ukkokulta heräsi samaan aikaan sotkemaan mun aamua ja tuli vielä samalla bussilla kaupunkiin
mitä se nyt jännää? :OInhottavaa kun nyt jo mahassa pyörii eikä oikeen tiiä mitä tässä tekis. Taas se jännitys yltyy..joka kerta eikä mikään auta |O Miks pitää olla tämmönen?
Pitää yrittää alkaa vaikka hinkkaamaan keittiötä..
Rantamankelit on häilyviä ja katoavaisia olentoja.Ei se mun kaipaama rantamankeli ilmestynytkään, höh
Rantamankelit on häilyviä ja katoavaisia olentoja.
Epäilen lukihäiriötä itselläni
Ihan turhaan jännität, ei siellä mitään pelottavaa ole. Mäki sain kortin ihan ilman mitään huomautuksia niin ihan varmana säkin saat :hug: Kyä se siitä!Inhottavaa kun nyt jo mahassa pyörii eikä oikeen tiiä mitä tässä tekis. Taas se jännitys yltyy..joka kerta eikä mikään auta |O Miks pitää olla tämmönen?
Pitää yrittää alkaa vaikka hinkkaamaan keittiötä..
Se himpsutin eka teoriatunti, edelleen...anteeks, nyt en jauha asiasta enää yhtään. Koetan vaan pysyä pöksyissäni.mitä se nyt jännää? :O
Hyvin se menee :hug:.Se himpsutin eka teoriatunti, edelleen...anteeks, nyt en jauha asiasta enää yhtään. Koetan vaan pysyä pöksyissäni.
Se semmonen mattorannassa oleva, jolla voi puristaa veden matostaRantamankelit on häilyviä ja katoavaisia olentoja.
Epäilen lukihäiriötä itselläni
Mä olen hirveä äiti kun sanon näin mutta jos mun tyttäreni on kortin saanut saat sinäkin.Se himpsutin eka teoriatunti, edelleen...anteeks, nyt en jauha asiasta enää yhtään. Koetan vaan pysyä pöksyissäni.
Saahan sitä puhua hassu, ihan hyvä syy jännätä. En vaan muistanut koko asiaa että sinulla oli sellainenkin projektiSe himpsutin eka teoriatunti, edelleen...anteeks, nyt en jauha asiasta enää yhtään. Koetan vaan pysyä pöksyissäni.
Rantamankelit tulee monessa muodossa.Se semmonen mattorannassa oleva, jolla voi puristaa veden matosta
Mä olen hirveä äiti kun sanon näin mutta jos mun tyttäreni on kortin saanut saat sinäkin.
Tsemppiä, hyvin se menee!!
Päivää :wave:.Hyvää rantamankelipäivää kaikille.
Paitti Ihkulle hyvää teoriapäivää.
Voit tuoda sen siun stadilaisen meidän hiillostettavaksi . Pitäähän meidän arvioida onko se siun arvoinen tapaus .Miksen mä saa täyshoitoja
Mitä siellä isolla kirkolla sitte tehään? Onko jotain suunnitelmia, baariin tms?
Nukkuminen on yliarvostettua . Paitsi aamuisinPitänee alkaa nukkumaan yöllä niin jos auttaisi.
Mikäs siellä mättää? Maanantai ja työ?
Tossa kyl saattais nuori mies säikähtää...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30111075:Voit tuoda sen siun stadilaisen meidän hiillostettavaksi . Pitäähän meidän arvioida onko se siun arvoinen tapaus .
Eikös se baariin ole ihan hyvä suunnitelma?
huamenttahNukkuminen on yliarvostettua . Paitsi aamuisin
Niin ja huomenta! Vaikka oon ollut hereillä jo kolme tuntia.
Eikös me olla täällä sovittu että vanhemmat miehet on parempia ko nuoret?Tossa kyl saattais nuori mies säikähtää...