Totta tuokin, tappelua tulis taasEi sitä nyt liika pijä niitä leluja antaa, tulloo noppeemmin mököttämästä..
Ilman leluja vai jokaiselle hiekkalapio ja hiekkaämpäri?
Sihtikin olis hyvä jos tulis erimielisyyksiä
Totta tuokin, tappelua tulis taasEi sitä nyt liika pijä niitä leluja antaa, tulloo noppeemmin mököttämästä..
Ei, paitti jos toinen tarttee yhteiskunnan tukimarkkoja esim. opintoihin, työttömyyteen tms.eikai avopuolisoilla ole juridista elatusvelvollisuutta toisilleen
Pari alapääjuttua ketjuun, niin ei tuo malta pysyä poissa.vähänlaisesti leluja tuolla ihanan hiekkalaatikolla
kauankohan se jaksaa siellä yksin mököttää?
no kyllähän se sulho pistelehti morsmaikun aitassa kun isännän silmä vähänkään vältti....Kaikille samanlaiset lelut, ei tuu ees väristä erimielisyyttä..
Eikös ennen vanhaan hääyö ollu ensimmäinen yhteinen yö ja naimattomia yhessä asuvia pareja haukuttiin susipareiksi.
Kakstoistajos ketjusta poistettais kaikki navanalusjutut niin montakohan sivua jäis jäljelle?
Luulis että tuntisit mut jo vähän paremmin.mää yritin harhauttaa pitkäkaulaa vastakysymyksellä kun en osannut vastata
mutta eihän se tietenkään mennyt vipuun
no niinhän sitä luulis, ei vissiin tuo ajukapasiteetti ole ihan täydessä vireessään näin aikasten aamullaLuulis että tuntisit mut jo vähän paremmin.
Mut ei mulla muitten avioliittoja vastaan oo mitään, ei oo multa pois millään tavalla eikä häiritse mua.
Mukavaa välilläOnpas kiva tallustella viileässä tuulessa ja auringossa tätä nättiä kaupunkia ympäriinsä
Enää ei ole viilee. Tuli kiire linkkuunMukavaa välillä
Ja kuumuus jatkuu bussissa kunnes on jälleen viilenee kun jää poisEnää ei ole viilee. Tuli kiire linkkuun
No missä se vitsi viipyy? |OPari alapääjuttua ketjuun, niin ei tuo malta pysyä poissa.
Tarttisko mun kertoa viikon härski vitsi?
Kiitti vaan.No missä se vitsi viipyy? |O
Ei kai tuolla nyt kauaa jaksanut kökkiä,
muuta ollut kun kaks käpyä kaverina :|
:hug:No missä se vitsi viipyy? |O
Ei kai tuolla nyt kauaa jaksanut kökkiä,
muuta ollut kun kaks käpyä kaverina :|
Ei siis kannata käydä kaupassaKaupassakäynti on vaarallista, kauppakassi hyökkäsi sääreen kiinni ja joku pakkaus veti kivan haavan Olo on kuin Rambolla viidakossa vihollisten keskellä haavoittuneena.