• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Hmm, jos oletetaan että voisin kuvitella lähteäni uuestaan kahville sen eilisen tyypin kanssa, ja se olis itse ehdottanut sitä. Niin odotanko mä että se kutsuu mut vai kysynkö ite? Miten nää treffihommat menee, oon ihan ulapalla :D
 
:attn: : attn :
B) B )
:'( : ' (
:flower: : flower :
=) = )
:) : ) :hug: : hug :
:D : D
:headwall: : headwall :
:saint: : saint :
:LOL: : laugh :
:kieh: : kieh :
:( : (
:eek: : o
:heart: : heart :
:$ : $
:| : |
:ashamed: : ashamed :
:snotty: : snotty :
;) ; )
:whistle: : whistle :
:wave: : wave :
:p : p
:/ : /
:x : x
:xmas: : xmas :
|O | O

Välilyönnit pois.
 
Pah.


Microsoft varoittaa: kohta loppuu Windows 7:n tuki | Kauppalehti.fi


Niin sanottu yleinen tuki järjestelmille ja ohjelmistoversioille loppuu 13. tammikuuta ensi vuonna, kirjoittaa ZDNetin ansioitunut Microsoft-toimittaja Mary Jo Foley. Tämä koskee kaikkia - niin kotikäyttöön kuin yrityksille tarkoitettuja - Windows 7:n versioita.

Laajennettu tuki Windows 7:lle jatkuu 14. tammikuuta 2020, joten käyttäjille lähetetään edelleen ilmaisia tietoturvapäivityksiä, mutta ei ohjelmistopäivityksiä.

”Asiakkaiden pitäisi ladata seuraava käytettävissä oleva Service Pack jatkaakseen tietoturvapäivityksiä ja saadakseen muita tukivaihtoehtoja”, Microsoft muistuttaa.

Puhelimissa ja muissa mobiililaitteissa käytettävän Windows Phone 7.8:n tuki päättyy jo 14. syyskuuta kuluvaa vuotta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä