No varsinkaan semmoiseen mulla ei ole varaa.Avioehto?
Mietis ny jos satun löytämään kasikymppisen sydänvikaisen perijättären joka omistaa viinakaupan.
No varsinkaan semmoiseen mulla ei ole varaa.Avioehto?
näin siinä käy kun yritetään puhua muusta kuin navanalustoistaTaasko tapellaan ja kinastellaan |O
Sunhan pitäis kruutikselta tivata syytä miksi, kun vastaa kysymykseesi kysymykselläJusthan mä seliin moneen kertaan. Mutta voin vielä vääntää rautalangasta että en vaan halua.
:attn: nihnäin siinä käy kun yritetään puhua muusta kuin navanalustoista
No kun siitäkin tulee tappeluanäin siinä käy kun yritetään puhua muusta kuin navanalustoista
No varsinkaan semmoiseen mulla ei ole varaa.
Mietis ny jos satun löytämään kasikymppisen sydänvikaisen perijättären joka omistaa viinakaupan.
perjantai, tuo viikon virallinen vittuilupäiväOnko siis tänään viikon känkkäränkkä päivä?
Jos ny ei uskontomerkityksiä sotketa joukkoon, ni avioliitto on juridinen sopimus keskinäisestä elatusvelvollisuudesta. Ja etukäteinen isyydentunnustus.Monet varmaan ajattelee niitä perintöjuttuja yms.
Eikös sun pitäis se jo tietäämää yritin harhauttaa pitkäkaulaa vastakysymyksellä kun en osannut vastata
mutta eihän se tietenkään mennyt vipuun
Jaa, no hitto.perjantai, tuo viikon virallinen vittuilupäivä
eipä ihme, raskas viikonloppu edessä
Jos mä olisin konsultti niin sanoisin, että olet mukavuusalueesi ulkopuolella.nyt joudun tunnustamaan että oon pudonnut kelkasta niin avioliittojen kuin laulajattarienkin suhteen
jos alkasin vielä selittämään niin olisin kohta niin solmussa että se ei oikenis ikinä
entivanhaan se tarkotti sitä, että ukkomiehen piti ojentaa tilipussi avaamattomana vaimonsa käteenJos ny ei uskontomerkityksiä sotketa joukkoon, ni avioliitto on juridinen sopimus keskinäisestä elatusvelvollisuudesta. Ja etukäteinen isyydentunnustus.
Rahasuvuissa perinnöt on avio- oikeuden ulkopuolella ja omaisuus muutenkin järjestelty oikeisiin käsiin.
Mene sitten omalle hiekkalaatikollesJaa, no hitto.
Ei katsos lomalainen pysy päivistä perässä.
Kai mä sitten asiaankuuluvasti roiskasen hiekat teijän silmille, lapiolla ottalohkoon ja räkä poskella teen dramaattisen poistumisen "Mä en aineska enää leiki teijjän kaa!" huutojen kera.
:wave:
Heipsan
Ja jos mä olisin konsultti niin mä sanoisin, et taas taidettiin käydä mukavuusalueesi ulkopuolella.näin siinä käy kun yritetään puhua muusta kuin navanalustoista
Eihän se elatusvelvollisuus mihinkään katoa vaikka ei naimisissa oliskaan.Jos ny ei uskontomerkityksiä sotketa joukkoon, ni avioliitto on juridinen sopimus keskinäisestä elatusvelvollisuudesta. Ja etukäteinen isyydentunnustus.
Rahasuvuissa perinnöt on avio- oikeuden ulkopuolella ja omaisuus muutenkin järjestelty oikeisiin käsiin.
vähänlaisesti leluja tuolla ihanan hiekkalaatikolla
kauankohan se jaksaa siellä yksin mököttää?