Aries 78
Oliko tuo jokin piilomainonta että pitäis tulla maistamaan keksiä?Mulla on sellaisia hyviä suussa sulavia keksejä.
Oliko tuo jokin piilomainonta että pitäis tulla maistamaan keksiä?Mulla on sellaisia hyviä suussa sulavia keksejä.
:|:headwall::vampire:Mitäs tinkulle kuuluu näin vuoden ensimmäisenä maanantaina?
murheita?:|:headwall::vampire:
ei paljon muuta...
Pois se minusta. En koskaan vihjaile.Oliko tuo jokin piilomainonta että pitäis tulla maistamaan keksiä?
:hug::|:headwall::vampire:
ei paljon muuta...
No jotain sen suuntasta,huono päivä ja muuta sontaa. Ottaa päähän.murheita?
:hug: kyl se siitäNo jotain sen suuntasta,huono päivä ja muuta sontaa. Ottaa päähän.
niinpäLapsiltahan se totuus tulee vai miten se ny meni
Miehille pitääkin puhua suoraan, ite ainakin toimin putkiaivoilla niin ei ymmärrä mitään vihjailujaPois se minusta. En koskaan vihjaile.
Tietyissä asioissa ei aina ehkä mihillekkää kannata suoraan puhua kun siitä on enempi haittaa kuin hyötyä.Miehille pitääkin puhua suoraan, ite ainakin toimin putkiaivoilla niin ei ymmärrä mitään vihjailuja
niin, joko suoraa puhetta tai ei puhetta ollenkaan, hienovaraisempi viestintä menee ohiTietyissä asioissa ei aina ehkä mihillekkää kannata suoraan puhua kun siitä on enempi haittaa kuin hyötyä.
Osaan mä suoraankin sanoa. Kerran baarissa sanoin eräälle miehelle että haluan paneskella.Miehille pitääkin puhua suoraan, ite ainakin toimin putkiaivoilla niin ei ymmärrä mitään vihjailuja
No saitkoOsaan mä suoraankin sanoa. Kerran baarissa sanoin eräälle miehelle että haluan paneskella.
:xmas:Veto on aina veto
No sitähän miekin olen koittanut tuolle tolkuttaa..vielä kun joitain vanhempia sarjiksia ja kirjoja "keräilee" (ts. ostaa jos tulee vastaan sopivaan hintaan)Voiha kirpoilta miehetkin jotain kiinnostavaa löytää
Jos ei itselle niin naiselle tai lapse/ille
Millanen olis ollut vaaleanpunanenHaluutko sinisen vai vaaleenpunasen muumimukin?
Oii..:heart:superkauniit palstalaiset = The ketjulaiset
Mulle joutuu suoraan sanomaan, tosin avioliitonaikana opin yhtäsuntoista tuosta vihjailusta ja asioiden kiertelystä mutta ei ole mun juttu seTietyissä asioissa ei aina ehkä mihillekkää kannata suoraan puhua kun siitä on enempi haittaa kuin hyötyä.
Sanoiko mies suoraan vai lähtikö mukaan? Nyt tuli jo niin huonoa huumoria että taida ruveta Britiksi :'ashamed: Sori.Osaan mä suoraankin sanoa. Kerran baarissa sanoin eräälle miehelle että haluan paneskella.
Nyt kun sai oikeat lääkkeet niin olo paranee:hug:
Mene silmälääkäriinon vain? en mä vaan ole huomannut enkä ainakaan ole osallistunut moiseen hömpötykseen
Sain ja oli hyvä suutelija.No saitko
Täällä on vielä paljon pipariaHarmi vain kun tuo joulu jo loppui, loppui samalla se päivittäinen piparin nauttiminen
Sanoiko mies suoraan vai lähtikö mukaan? Nyt tuli jo niin huonoa huumoria että taida ruveta Britiksi :'ashamed: Sori.
Piparit jakoon.Täällä on vielä paljon piparia
alesta kun saii
Pitäiskö tarjota kierros