IhanaValo
Hui hitto kun väsyttää..olin jo nukahtamassa sängylle ku erehdyin menemään pitkälleen kattoo telkkaa tuossa mut mies herätti. Nyt sitten haukottelen jatkuvaan mikään ei auta.|O*haukotus*
ei mullakaan, joten menen takaisin potemaan flunssaamulla ei ole mitään sanomista:O: /
ja siis ihan myötätuntohali, ei mikään reppanuushali :ashamed::hug:
Voi sitä kehon kieltäkin käyttää.mulla ei ole mitään sanomista:O: /
:hug: Höh, ihmettelin jo et kyllästykö se meihin ku ei oo paljoa näkyny ei kuulunu..ei mullakaan, joten menen takaisin potemaan flunssaa
paranemisia :hug:ei mullakaan, joten menen takaisin potemaan flunssaa
Nääh,ei jaksa...Voi sitä kehon kieltäkin käyttää.
Meilla kaikki attn:!) kakarat ovat sammuneet! :O Itse vetaisin parin tunnin tirsat ja silti vasyttaa. Tytar Nro 2 valittaa palelevansa ja kutisevansa, Tytar Nro 1 valitteli vasymysta, huimausta, tarinaa ja palelua. Vien hanet naytekappaleena laakariin huomenna, jos vain saan ajan. Itsekin palelin ja paa sarki pari vuorokautta.Hui hitto kun väsyttää..olin jo nukahtamassa sängylle ku erehdyin menemään pitkälleen kattoo telkkaa tuossa mut mies herätti. Nyt sitten haukottelen jatkuvaan mikään ei auta.|O*haukotus*
Miten mä saisin raahauduttua suihkuun? Olispa joku joka pistäis muhun vauhtia.
Kaipaatko selanpesijaa? :saint:
Jos peset minun hiukseni, pesen sinun hiuksesi?Miten mä saisin raahauduttua suihkuun? Olispa joku joka pistäis muhun vauhtia.
OkJos peset minun hiukseni, pesen sinun hiuksesi?
Ei ole viela jaksanut raahautua tamakaan...
*ihan mekein aikoo kohta ryhtya hakemaan pyyhetta...*
Ota miut mukkaan..pitäis jaksaa sinne asti raahautuu..
Ota miut mukkaan..pitäis jaksaa sinne asti raahautuu..
omaan suihkuun siis, ei teille sentään
just nyt :wave:Kohta mennään..
Ja ruutisko tulee ojentamaan pill... pulloharjaa?*läpsäyttää Lillukkaa ja Morrista pepuille*
no nih, huiskuun siitä ja pesette värkitkin sitte kunnolla
*ojentaa harjaa*Ja ruutisko tulee ojentamaan pill... pulloharjaa?
*joo, taitaa olla kuumetta Morriganilla... vai mita lie kuumotusta*
Voi jarkky!*ojentaa harjaa*
hahaa, eipä se ollukkaan harja
no sitä tietysti, taitaa sussa vain olla sitä selvännäkijän vikkaaVoi jarkky!
Narusaippua?