Varmasti ärsyttää.Mua vieläki ketuttaa toi hammaslääkäriin soitto. 4 kertaa yritin ja aina ku jonos oli 10 tai 9, nii katkas puhelun. Toinen puoliskoni yritti myös lankapuhelimesta ja sama juttu |O
Huomenna uusi yritys?
Varmasti ärsyttää.Mua vieläki ketuttaa toi hammaslääkäriin soitto. 4 kertaa yritin ja aina ku jonos oli 10 tai 9, nii katkas puhelun. Toinen puoliskoni yritti myös lankapuhelimesta ja sama juttu |O
Ei se väärin ole tarvota piparia sitä tarvitsevilleTäällä on vielä paljon piparia
alesta kun saii
Pitäiskö tarjota kierros
kiits =)
piparia, olkaa hyvä =)
Annas piparia
piparia, olkaa hyvä =)
No niitä juuri voisikin löytääNo sitähän miekin olen koittanut tuolle tolkuttaa..vielä kun joitain vanhempia sarjiksia ja kirjoja "keräilee" (ts. ostaa jos tulee vastaan sopivaan hintaan)
Ei mennyt yhtään hämilleen tai mitään muutakaan :xmas:Sain ja oli hyvä suutelija.
Annas piparia
Noup, mitä nyt istui viereen ja ..Ei mennyt yhtään hämilleen tai mitään muutakaan :xmas:
Innostui siis heti :xmas:Noup, mitä nyt istui viereen ja ..
no mieti nyt, meidän Lillukka...Innostui siis heti :xmas:
No mut voishan joku mennä hämilleen noin suorasta puheesta :xmas:no mieti nyt, meidän Lillukka...
Lillukalla on sen verran silmää että ei se käy millekkään reppanoille edes ehottelemaanNo mut voishan joku mennä hämilleen noin suorasta puheesta :xmas:
Vai ei vai
niin kai sen miehestäkin sitten näkee :xmas:Lillukalla on sen verran silmää että ei se käy millekkään reppanoille edes ehottelemaan
Ilmankos ei ole minulle ehotellut :|:'(Lillukalla on sen verran silmää että ei se käy millekkään reppanoille edes ehottelemaan
jepInnostui siis heti :xmas:
narraat jos väität että olisit menny puihinIlmankos ei ole minulle ehotellut :|:'(
:kiss:Ilmankos ei ole minulle ehotellut :|:'(
:hug:Ilmankos ei ole minulle ehotellut :|:'(
Taidan kiivetä puuhun...narraat jos väität että olisit menny puihin
Tapansa kullakin