Aries 78
Ne pikkukiinalaiset ei ole oikein omaan mieleenOnko kiinalaiset edes pitkiä? :xmas:
Toki riippuu omasta pituudesta mihin vertaa
Ne pikkukiinalaiset ei ole oikein omaan mieleenOnko kiinalaiset edes pitkiä? :xmas:
Toki riippuu omasta pituudesta mihin vertaa
Niinpä. Eiköhän se tästä vähitellenAuts..ilmankos oli sitkee kun jälkitautia pukannu no onneksi sait lääkkeet ni pitäis pian helpottaa
:hug:Niinpä. Eiköhän se tästä vähitellen
on vain? en mä vaan ole huomannut enkä ainakaan ole osallistunut moiseen hömpötykseenJuu, juu, tiedän.
Täällä vaan yleensä on puhuttu piparista. Ketjussa siis
Lisäsin sen tuonne juu, kun tajusin saman ite.Yksi a pitää poistaa myös
Hyvä juttuJuu, näillä näkymin tuo velkataakka vähän hellittyä tässä lähiviikkoina!
Juu moi! :wave:
Harmi vain kun tuo joulu jo loppui, loppui samalla se päivittäinen piparin nauttiminenon vain? en mä vaan ole huomannut enkä ainakaan ole osallistunut moiseen hömpötykseen
ai, musta ne pikkukiinalaiset vaikuttaa aika söpöiltäNe pikkukiinalaiset ei ole oikein omaan mieleen
Kyllä ymmärrän, nauratti tuo myös kuvana nähtynä.Että näin
en suosittele avaamaan linkkiä jos ei ymmärrä mustaa huumoria..
http://4.bp.blogspot.com/_zCHgX54hqYw/S9P7s_gLdpI/AAAAAAAAADs/Gy3qnAmBxTM/s1600/somali+voittaa+aina.jpg
Lottovoittoa en sentään saanut, enkä sentäs sen varaan ole laskenut. Olisi melkoisen optimistista.Hyvä juttu
Älä kuitenkaan lottovoittoon tuudittaudu :xmas:
:xmas: :ashamed:Otapas tuosta sanasta suomalainen tuo u-kirjain -ja a- ja nen-pääte pois, niin saat toisen voittajan.
Joo, oli huono vitsi - HÄPEÄN! :ashamed:
Tässä on mustaan huumoria sanan parhaassa merkityksessä.Kyllä ymmärrän, nauratti tuo myös kuvana nähtynä.
Nimenomaan MUSTAA huumoria!
:hug:Harmi vain kun tuo joulu jo loppui, loppui samalla se päivittäinen piparin nauttiminen
Kelpaa...:hug:
Kelpaisiko keksi?
Kyllä sitä piparia saa vetää ympäri vuoden, jos saatavilla on.Harmi vain kun tuo joulu jo loppui, loppui samalla se päivittäinen piparin nauttiminen
ja suorastaan pitää, jos piparia säästää seuraavaan jouluun niin se saattaa mennä piloilleKyllä sitä piparia saa vetää ympäri vuoden, jos saatavilla on.
Tai vielä pahempaa..ja suorastaan pitää, jos piparia säästää seuraavaan jouluun niin se saattaa mennä piloille
kuivaa tai homehtuu tai jtn
:tuitui:Tilulilulei!!
Toinen missä saa jonottaa on varaosaliike.Mua vieläki ketuttaa toi hammaslääkäriin soitto. 4 kertaa yritin ja aina ku jonos oli 10 tai 9, nii katkas puhelun. Toinen puoliskoni yritti myös lankapuhelimesta ja sama juttu |O
Hyvä keksi vois olla paikallaan..:hug:
Kelpaisiko keksi?
Mulla on sellaisia hyviä suussa sulavia keksejä.Hyvä keksi vois olla paikallaan..
Mitäs tinkulle kuuluu näin vuoden ensimmäisenä maanantaina?Tilulilulei!!