mä en osaa ikävöidä kun en koskaan ole saanut kiinalaiseltaMä tykkään kiinalaisesta, oli ihan ikävä sitä
mut varmaan on hyvää
mä en osaa ikävöidä kun en koskaan ole saanut kiinalaiseltaMä tykkään kiinalaisesta, oli ihan ikävä sitä
pipari vaihtunut keksiin :xmas:Täällä ois päiväkahviaika. Pikkupuolikas sai elämänsä ekan kaakaon, ilmeisesti parempaa kun vesi tai maito kun on kohta kuppi tyhjä eikä pisaraakaan oo vielä lattialla
Kuka tulee kaffelle, ois keksiäkin?
taitaa toi keksi olla todella alkeellista salakieltäpipari vaihtunut keksiin :xmas:
Hyvä että joskus noinkinHeippatirallaa! Ensimmäinen työpäivä loman jälkeen takana ja tänään näyttää siltä, että paistaa se aurinko risukasaankin!
Auts..ilmankos oli sitkee kun jälkitautia pukannu no onneksi sait lääkkeet ni pitäis pian helpottaa:wave:
Mulla oli poskiontelossa tulehdus, vasemmalla puolella. Antibiootin sain.
Ehkä joskus lapsena ollut poskiontelotulehdus.
Huomenna töihin :snotty:
Suomalainen voittaa ainaSuomalainenkin kelpais... :ashamed:
Mukava että pääsit hieman arjesta irti
Juu, näillä näkymin tuo velkataakka vähän hellittyä tässä lähiviikkoina!Hyvä että joskus noinkin
Niin ja moi vaan :wave:
Maista ihmeessä joskus, on oikeesti tosi hyväämä en osaa ikävöidä kun en koskaan ole saanut kiinalaiselta
mut varmaan on hyvää
Otapas tuosta sanasta suomalainen tuo u-kirjain -ja a- ja nen-pääte pois, niin saat toisen voittajan.
pipari vaihtunut keksiin :xmas:
Mä en oo oikein piparin ystävä, mutta ruutis pääsikin asian ytimeen :xmas: Vaikka täytyy myöntää että ihan keksikeksiä piti tarjota, mutta nyt kun mainittiin asiasta niin....taitaa toi keksi olla todella alkeellista salakieltä
ekan kirjaimen ko vaihtaa niin ...
puhutaanko me nyt ruuasta vai mistä?Maista ihmeessä joskus, on oikeesti tosi hyvää
Lapsiltahan se totuus tulee vai miten se ny meni
No kiinalaisista tietenkin, höpsö.puhutaanko me nyt ruuasta vai mistä?
Veto on aina veto
Yksi a pitää poistaa myösOtapas tuosta sanasta suomalainen tuo u-kirjain ja nen-pääte pois, niin saat toisen voittajan.
Joo, oli huono vitsi - HÄPEÄN! :ashamed:
Ruuastahan mä koko ajan oon puhunu höppänä :heart:puhutaanko me nyt ruuasta vai mistä?
Nyt puhuu nainen asiaaSuosittelen Saamelaista, on hyvää ruokapöydässä sekä sängyssä.
niistä pienistä pommeista?No kiinalaisista tietenkin, höpsö.
niistä pienistä pommeista?
Onko kiinalaiset edes pitkiä? :xmas:Sellainen pitkä ja hoikka kiinalainen vois kyllä maistua.. Nojoo, lähempä tästä kanaa paistelemaan että saa itekkin syötävää
Saat sä niitäkin maistaa jos välttämättä haluat haluat..niistä pienistä pummeista?
Että näinOtapas tuosta sanasta suomalainen tuo u-kirjain -ja a- ja nen-pääte pois, niin saat toisen voittajan.
Joo, oli huono vitsi - HÄPEÄN! :ashamed:
Juu, juu, tiedän.taitaa toi keksi olla todella alkeellista salakieltä
ekan kirjaimen ko vaihtaa niin ...