The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hyvää huomenta kaikille. Tiedossa musiikkia ja paljon näpyttelyä. Jos äidyn tänne kovasti tänään pesiytymään, niin ajakaa minut pois. Pitäisi pysyä enemmän läsnä ihan oikeassa maailmassa ja tehtävien parissa. Menee muuten ihan hurvitteluksi. Ja jos viitsisitte myös jossain vaiheessa muistuttaa, että pitää lenkille lähteä. Ei mene pelkäksi takamuksen levittämiseksi pitkin penkin pintaa.
 
Koivu on kyllä ollut aika innokas kukkija tänä vuonna. Onneksi nyt on satanut muutaman päivän etelässä. Helpottaa kyllä vähän tilannetta. Alkuviikosta tulin kotiin töistä niin veti ihon kirvelevälle ihottumalle. Pientä ihottumaa reidet ja käsivarret täynnä. Vetäisin lopulta lisää allergialääkettä ja kortisonit ihoon, kun teki niin kipeää ettei pystynyt polttelulta mitään järkevää tekemään.

Onneksi on muuten lääkkellista apua noihin allergioihin, joka pitää niitä jotenkin edes aisoissa. Minulla aika hyvin nykyään, koska allergiat ovat helpottaneet niin paljon.
 
Viimeksi muokattu:
Onpas teillä ikävät oireet. Kyllä tämä kevät on sellaista että...en tiedä kuinka pitkälle pitäisi mennä tämän ongelman vättämiseksi. Itse olen myös ihan tukossa ja silmätippoja kyllä kuluu täälläkin.
 
Päivää :wave:

Prkl alkaa kyrpiä mein vuokranantaja. Meillä on pesukone ollu rikki alusta asti ja nyt viimesimmän kerran maaliskuussa lupas hommata uuden, äsken sitte kyseltiin perään, niin ei kuulemma oo tullu vastaan sopuhintasta sopivan kokoista konetta, kuitenkin hän on nyt Turkissa, mitä vittua!!!?
 
Mulla on kans joka päivä dedä thukosha ja antihistamiinia menee. Tuntuu vaan ettei tuo tavis-histec auta juurikaan.. Silmiä kirvelee ja ne vuotaa, Iho kutisee hillittömästi myös ja kämmenselät on niin kuivat et karheus näkyy ja tuntuu, menee ihan verille. Inhottaa rasvailla koko ajan kun kädet on sit ilkeen tuntuset kun pitää kummiski käsiä päivän mittaan pestäkin :/
Inhaa on..
 
Viimeksi muokattu:
24 päivää laskettuun. *syvä huokaus* Voisko joku antaa mulle aikakoneen niin voisin skipata koko toukokuun? No, se hyvä puoli tässä on että on aikaa miettiä nimeä muksulle ja nukkua olan takaa (lue: 15 minuutin pätkissä ja huutaa kivusta kun kääntää kylkeä). Jopa yhden tytön nimen keksin toissapäivänä jota mies ei täystyrmännyt ensitöikseen. Ehkä tässä on toivoa.

Huomenta kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
kahvikirahvi
Heippa tinku :kiss: Missäs ot luuhannu kun ei oo sua näkyny?


Äiti tulee hakemaan puolikkaan tossa päivällä ja vie sen matkassaan yökylään, mun olis tarkotus lähtee ämpärin kaa illalla rainaa tuijottelemaan kaupungille.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä