The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltalenkillä ja saunassa käyty =) Mutta miten mä taas tänne eksyin..? :p
Kohta aletaan katselemaan Viaplay:lta jotain leffaa kunhan ruoka on valmis. Huomenna ois kummitytön synttärit ja meillä on tossa ihana lahjakassi jossa paljon prinsessojen juttuja valmiina huomista varten =)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja Rempseät roiskeläpät;29879865:
Mites muksun korva voi?
Ihmettelin et mikäs sen korvassa muka olis, mutta ai niin joo. Korvan takana on naarmu, varmaan kuhmukin (ei se anna koskea niin en tiiä), ja korvanlehdessä on pieni mustelma ja ehkä hieman turvonnu toiseen verrattuna, mutta ihan hyvin voi :)


Kauheesti se jaksaa uhrina kertoa että häntä sattui korvaan eilen, mut mä oon koittanu hillitä sitä ja muistuttaa että ihan oma vika kun kiikku ikkunalaudalla kielloista huolimatta.
 
Ihmettelin et mikäs sen korvassa muka olis, mutta ai niin joo. Korvan takana on naarmu, varmaan kuhmukin (ei se anna koskea niin en tiiä), ja korvanlehdessä on pieni mustelma ja ehkä hieman turvonnu toiseen verrattuna, mutta ihan hyvin voi :)


Kauheesti se jaksaa uhrina kertoa että häntä sattui korvaan eilen, mut mä oon koittanu hillitä sitä ja muistuttaa että ihan oma vika kun kiikku ikkunalaudalla kielloista huolimatta.
:)
 
Puoliso sitten tilas kanavapaketin, kun ensin lopetin edellisen. Nyt kuulkaas sitä urheilua riittää, ou jee.
Laitettiin kortti boksiin ja outo juttu, kaikki kanavat näkyvät. Eihän tän tällai pitäs mennä. Ilta taitaa mennä rattoisaati tutkien kanavatarjontaa.
Olikohan se vuorokausi vai kaksi, ku kaikki kanavat näkyy, niinku mainostuksena ilmaiseksi uusille asiakkaille ja sitte ne lakkaa näkymästä... Nauti vielä kun voit... :kieh:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29879946:
Ehkä olis parempi joo... :D Mä kirjotin tohon ylemmäs tarinaa siitä L:n korvasta ^^
Huomasin joo. Toivottavasti se seuraava putkitus menis vähän paremmin, tyhmiä tommoset korvavaivat.


Mä löysin itsestäni eilen muuten tosi nätin luomen solisluun kohdalta ja tsiigailin sitä ihan mielissäni. Mut suihkussa selvis että se olikin sulanu suklaamurunen. Hyvästi kauneuspilkkuni </3
 
Huomasin joo. Toivottavasti se seuraava putkitus menis vähän paremmin, tyhmiä tommoset korvavaivat.


Mä löysin itsestäni eilen muuten tosi nätin luomen solisluun kohdalta ja tsiigailin sitä ihan mielissäni. Mut suihkussa selvis että se olikin sulanu suklaamurunen. Hyvästi kauneuspilkkuni </3
Toivotaan juu, että auttaa sitte paremmin..

Mä olin jo tulossa kattelee, sitä kauneuspilkkua, mutta höh.. Tietty voisin kyllä etsiä, löytyskö kuitenki jostain, joku vielä... :whistle:
 
Äh, mie maistelen keittiössä yksin juustoja ja bellinekuoharia, kun isäntää alkoi ärsyttämään viinan tuoksu.
Enpä mee kiusaamaan viellä homejuuston hajulla.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä