The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Rupesko se hankalaks!? Ihme ämpäri.
Se levitti puolikkaan kanssa lelut olkkariin (joka on kielletty koska jäbällä o kuitenkin oma iso huone), mulla meni puoli minuuttia raivata lasenhuone siistiksi eikä se viittiny siirtyä sinne lapsineen ja leikkeineen. Sit kehtas vielä sanoa että inhottavaa kun mun kämppä on sikolätti. Joo, paro kissan lelua lattialla ja puolikkaan rullaama matto. Kauheeta. Olispa hauskaa tietää missö kunnossa oma kämppänsä olis jos lapsen kanssa asuis. Hyvähän sen on ylistää omaa siistiö kotia jossa se käy vaan nukkumassa eikä oo kukaan sotkemassa. Urpo. Rupesin itkee kun niin vitutti, mää kuitenki käyn töissö, hoidan lapsen ja yritän pitää jotain jörjestystä yllä.
 
Se levitti puolikkaan kanssa lelut olkkariin (joka on kielletty koska jäbällä o kuitenkin oma iso huone), mulla meni puoli minuuttia raivata lasenhuone siistiksi eikä se viittiny siirtyä sinne lapsineen ja leikkeineen. Sit kehtas vielä sanoa että inhottavaa kun mun kämppä on sikolätti. Joo, paro kissan lelua lattialla ja puolikkaan rullaama matto. Kauheeta. Olispa hauskaa tietää missö kunnossa oma kämppänsä olis jos lapsen kanssa asuis. Hyvähän sen on ylistää omaa siistiö kotia jossa se käy vaan nukkumassa eikä oo kukaan sotkemassa. Urpo. Rupesin itkee kun niin vitutti, mää kuitenki käyn töissö, hoidan lapsen ja yritän pitää jotain jörjestystä yllä.
:hug:

...nyt ois kannattanu ämpärin olla ihan hiljaksiin vaan...
 
Se levitti puolikkaan kanssa lelut olkkariin (joka on kielletty koska jäbällä o kuitenkin oma iso huone), mulla meni puoli minuuttia raivata lasenhuone siistiksi eikä se viittiny siirtyä sinne lapsineen ja leikkeineen. Sit kehtas vielä sanoa että inhottavaa kun mun kämppä on sikolätti. Joo, paro kissan lelua lattialla ja puolikkaan rullaama matto. Kauheeta. Olispa hauskaa tietää missö kunnossa oma kämppänsä olis jos lapsen kanssa asuis. Hyvähän sen on ylistää omaa siistiö kotia jossa se käy vaan nukkumassa eikä oo kukaan sotkemassa. Urpo. Rupesin itkee kun niin vitutti, mää kuitenki käyn töissö, hoidan lapsen ja yritän pitää jotain jörjestystä yllä.
Sä voit minun luvalla potkaista sitä miestä :hug:
 
Se levitti puolikkaan kanssa lelut olkkariin (joka on kielletty koska jäbällä o kuitenkin oma iso huone), mulla meni puoli minuuttia raivata lasenhuone siistiksi eikä se viittiny siirtyä sinne lapsineen ja leikkeineen. Sit kehtas vielä sanoa että inhottavaa kun mun kämppä on sikolätti. Joo, paro kissan lelua lattialla ja puolikkaan rullaama matto. Kauheeta. Olispa hauskaa tietää missö kunnossa oma kämppänsä olis jos lapsen kanssa asuis. Hyvähän sen on ylistää omaa siistiö kotia jossa se käy vaan nukkumassa eikä oo kukaan sotkemassa. Urpo. Rupesin itkee kun niin vitutti, mää kuitenki käyn töissö, hoidan lapsen ja yritän pitää jotain jörjestystä yllä.
:hug:

täytyy myöntää että itelläki on muutaman kerran vituttanu kun mrs krut on kotiin tultuaan jo ovelta karjassu että eihän täällä ole edes siivottu
 
...mä lähden nyt sotkemaan tuota keittiötä :wave:...pistän täytekakun tulemaan. Itseasiassa laitan kaksi kakkupohjaa, meinaan pistän pienen kiitoksen menemään tuonne meijen naapuriin, kun siellä olevat ihanat hassut ihmiset olivat sitten menneet muistamaan meijen tyttöä :O :heart:....tyttö kävi eilen iltapäivästä haastelemassa naapurissa, kun huomas ulkona olevan elämää, niin kotiutuikin sitten synttärilahjansa kanssa :O - sai ihanan hoivattavan pikkukissan ja ikioman päiväkirjan kynineen kaikkineen :).

Napsaa se suu naapurissakin.

Mutta nyt sotkemaan, joten mukavaa lauantaita :)!
 
:hug:

täytyy myöntää että itelläki on muutaman kerran vituttanu kun mrs krut on kotiin tultuaan jo ovelta karjassu että eihän täällä ole edes siivottu
Tuohon olen sortunut joskus itsekkin. Mut tänään piti jo miettiä et onkohan minussa joku vika kun herätessäni kymmenen pintaan mies oli syöttänyt muksut, laittanut tiskit, käyttänyt koiran, pessyt pyykit ja toi kahvia sänkyyn sanoen että rakastaa ja ainut mitä saan suusta on "jaa".. Naiset on niin inhottavia että tekis mieli piiskata itseään välillä.
 
kahvikirahvi
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä