älä nyt aloita....saksan perällä kasvava valkoviinirypäle josta valmistetut viinit sopii kalan kanssa kuin isi äitin selkään
älä nyt aloita....saksan perällä kasvava valkoviinirypäle josta valmistetut viinit sopii kalan kanssa kuin isi äitin selkään
En sitten liene kykeneväinen auttavaisuuteenkaan. Toi kieli oppi ei mun juttu ole sitten, lainkaan.Tää on ikävä kyllä kieliopin eikä kirjallisuuden tentti : /
Kalle Päätalon kirjat vissiin luetaan kieliopin tai ainaski sanavaraston laajennukseen sopiviksi opuksiksi?Haluisko joku lukee mun tenttikirjan ja siirtää tiedon telepaattisesti mun päähän? Just asking.
Tenttikirja on ikävä kyllä kirjotettu lontoon murteella.Kalle Päätalon kirjat vissiin luetaan kieliopin tai ainaski sanavaraston laajennukseen sopiviksi opuksiksi?
sitte pääkallo ei kelpaaTenttikirja on ikävä kyllä kirjotettu lontoon murteella.
Muuten kyllä , mutta nyt on juuri meneillään MM- kisat :heart:Tää on ikävä kyllä kieliopin eikä kirjallisuuden tentti : /
Ekasta erästä lähtien oli sellasta kuin ei ois koskaan pelanneekkaan.... ei auttanu edes paidat myllyksen ja lindforssin nimmareilla suomee jatkoon.. Huomenna pakko voitto venäjälle niinkuin EHT- turnauksessakin tekivät.:wave: Voihan pojat minkä tekivät Tai eivät tehneet..maaleja siis, tarpeeksi. Kökköläiset.
Mulle kans!!!Kuka tulee antamaan mulle niska-hartia hieronnan? on niin kipee:'(
Hauskaa iltaa!Nyt leffaan, the grand budabest hotel tms.
Ps oli muuten hyvää se ruoka.
No niinpä..hirveetä häsläystä ja säheltämistä muutamaa hyvää hetkeä lukuunottamatta..ei pojat näin. Vaikka hyvin Latvia pelas, oli vauhtia ja syötöt meni minne pitikin. Suurimmaks osaks ainakin.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29884625:Ekasta erästä lähtien oli sellasta kuin ei ois koskaan pelanneekkaan.... ei auttanu edes paidat myllyksen ja lindforssin nimmareilla suomee jatkoon.. Huomenna pakko voitto venäjälle niinkuin EHT- turnauksessakin tekivät.
no mää saatan tullaKuka tulee antamaan mulle peppu-sisäreisi hieronnan? on niin puuttees:'(
en pane pahaksenino mää saatan tulla
Mä joutaisin, mut en taida ehtiä ennen kuin leffa alkaa.Kuka tulee antamaan mulle niska-hartia hieronnan? on niin kipee:'(
Voi ne kätöset eksyä sinne hiustenkin sekaan. Sellainen puolipaijaus, puolirapsutus on kanssa bueno. Siihen on mukava nukahtaa.Mä joutaisin, mut en taida ehtiä ennen kuin leffa alkaa.
Jopa jollain tavalla kuulemma osaankin. Mutta kun mulla vaan on kamalan levottomat kädet. Niitä tarttee vahtia, että ne pysyvät siinä niska- hartiaseudulla eksymättä.
voin vakuuttaa että mulla on hyvin levottomat kädet eikä muidenkaan osien kurissapysymisestä ole minkäänlaisia takuitaei mua haittaa levottomat kädet tai muutkaan osat kunhan saan sen hieronnan.
samma häär, pitäs koht´sillään saatella vunukat yöpuulle: / No joo, eipä mitään. Iltatoimet ja -sadut oottaa...-->öitä.