Toki sillä kepittämisellä on oma vaikutuksensa.mulla on kans ps-laatikkoinen autto ja olen muuten tyytyväinen mutta ohitustilanteessa manuaali olis mun mielestä parempi
eiks toi heijaamisjutska ole perinteisen automaatin ongelma?
Toki sillä kepittämisellä on oma vaikutuksensa.mulla on kans ps-laatikkoinen autto ja olen muuten tyytyväinen mutta ohitustilanteessa manuaali olis mun mielestä parempi
eiks toi heijaamisjutska ole perinteisen automaatin ongelma?
Tuo on justiin varsinkin vanhempien vika. Kone kulkee, mutta kori rapistuu ympäriltä.Papalla oli aikoinaan se viimeinen laatikkomalli corolla, auto pelas kuin unelma mutta runko vain loppui niin että meni paalituskoneeseen kun ei enään saanut paikkoja hitsattua.
Toki sillä hepittämisellä on oma vaikutuksensa.
Oliko tuo nyt sitten kohteliaasti sanottu tallaiselle keski-ikaiselle naiselle? :OTuo on justiin varsinkin vanhempien vika. Kone kulkee, mutta kori rapistuu ympäriltä.
Mäkin oon 36-v ja semmoinen ei-niin-hyvä periaate on, että jos johonkin menee tie, sinnehän mennään ja mielellään vielä oven eteen, jos mahdollista.mä olen vissiin vanhemmuuten tullut niin varovaiseksi että en ole voortin nokkaa työntänyt heijaamista edellyttävään paikkaan niin ei ole kertynyt kokemusta
eukkoja ei sentään tarvitse katsastaa niin ei niin haittaa toi pikku rups... rapistuminenOliko tuo nyt sitten kohteliaasti sanottu tallaiselle keski-ikaiselle naiselle? :O
Oliko tuo nyt sitten kohteliaasti sanottu tallaiselle keski-ikaiselle naiselle? :O
Ai? Mina olen kylla luullut, etta tuo katsastaminen on lakisaateista... koeajo jne.eukkoja ei sentään tarvitse katsastaa niin ei niin haittaa toi pikku rups... rapistuminen
mun piti syksyllä käydä ajelemassa parissa huonossa paikassa niin lainasin suosiolla hirvikaverin 4wd pickupppia kun en tohtinut omalla lähteä koittamaanMäkin oon 36-v ja semmoinen ei-niin-hyvä periaate on, että jos johonkin menee tie, sinnehän mennään ja mielellään vielä oven eteen, jos mahdollista.
Ja kun alla on etuveto-Japsi 1.6 koneella ja tietenkin vielä 2WD, niin se ei aina ole paras mahdollinen yhdistelmä. Mä en ole vielä tolle asialle tullut varovaiseksi, vaikka monelle muulle kylläkin. Ja heijaamaan joudun aina välistä.
Ja mulla on vaan 4-veto Japsi 2.0 koneella... vm.2012. Ei mulla muuta.Mäkin oon 36-v ja semmoinen ei-niin-hyvä periaate on, että jos johonkin menee tie, sinnehän mennään ja mielellään vielä oven eteen, jos mahdollista.
Ja kun alla on etuveto-Japsi 1.6 koneella ja tietenkin vielä 2WD, niin se ei aina ole paras mahdollinen yhdistelmä. Mä en ole vielä tolle asialle tullut varovaiseksi, vaikka monelle muulle kylläkin. Ja heijaamaan joudun aina välistä.
Juu, etpa tietenkaan...
Hyvin oivallettu, en olisi tajunnut ajatella sitä noin.
Tietenkään en sinua tarkoittanut. :kiss:
koeajo on tosiaan lakisääteinen mutta sen läpäisee jos kone vaan pelaaAi? Mina olen kylla luullut, etta tuo katsastaminen on lakisaateista... koeajo jne.
Toi onkin varmaan viisainta.mun piti syksyllä käydä ajelemassa parissa huonossa paikassa niin lainasin suosiolla hirvikaverin 4wd pickupppia kun en tohtinut omalla lähteä koittamaan
Ja mulla on vaan 4-veto Japsi 2.0 koneella... vm.2012. Ei mulla muuta.
koeajo on tosiaan lakisääteinen mutta sen läpäisee jos kone vaan pelaa
:flower: voitaneen tulkita että läpäisit kokeen
Niinpa kai... Viimeksi koeajon jalkeen olinkin sormustettu.
Olettaisin niin. Vihkiseremoniahan oli vajaan viikon kuluttua.:flower: voitaneen tulkita että läpäisit kokeen