The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mä olen vissiin vanhemmuuten tullut niin varovaiseksi että en ole voortin nokkaa työntänyt heijaamista edellyttävään paikkaan niin ei ole kertynyt kokemusta
Mäkin oon 36-v ja semmoinen ei-niin-hyvä periaate on, että jos johonkin menee tie, sinnehän mennään ja mielellään vielä oven eteen, jos mahdollista.
Ja kun alla on etuveto-Japsi 1.6 koneella ja tietenkin vielä 2WD, niin se ei aina ole paras mahdollinen yhdistelmä. Mä en ole vielä tolle asialle tullut varovaiseksi, vaikka monelle muulle kylläkin. Ja heijaamaan joudun aina välistä.
 
Mäkin oon 36-v ja semmoinen ei-niin-hyvä periaate on, että jos johonkin menee tie, sinnehän mennään ja mielellään vielä oven eteen, jos mahdollista.
Ja kun alla on etuveto-Japsi 1.6 koneella ja tietenkin vielä 2WD, niin se ei aina ole paras mahdollinen yhdistelmä. Mä en ole vielä tolle asialle tullut varovaiseksi, vaikka monelle muulle kylläkin. Ja heijaamaan joudun aina välistä.
mun piti syksyllä käydä ajelemassa parissa huonossa paikassa niin lainasin suosiolla hirvikaverin 4wd pickupppia kun en tohtinut omalla lähteä koittamaan
 
Mäkin oon 36-v ja semmoinen ei-niin-hyvä periaate on, että jos johonkin menee tie, sinnehän mennään ja mielellään vielä oven eteen, jos mahdollista.
Ja kun alla on etuveto-Japsi 1.6 koneella ja tietenkin vielä 2WD, niin se ei aina ole paras mahdollinen yhdistelmä. Mä en ole vielä tolle asialle tullut varovaiseksi, vaikka monelle muulle kylläkin. Ja heijaamaan joudun aina välistä.
Ja mulla on vaan 4-veto Japsi 2.0 koneella... vm.2012. Ei mulla muuta.
 
mun piti syksyllä käydä ajelemassa parissa huonossa paikassa niin lainasin suosiolla hirvikaverin 4wd pickupppia kun en tohtinut omalla lähteä koittamaan
Toi onkin varmaan viisainta.
Tuossa möyrimisessä tommosella matalalla kotterolla on se huono puoli, että sitten kun isolle tielle pääsee, on renkaissa niin paljon lunta, että hampaat putoaa suusta kun täristää.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä