mä oon niin kade!! Mun on tehny mieli hirvee vaikka ja kuin mut en saa mistään... Sama peuran kanssa! TAHTOO HIRVEN JA PEURAN PEPAA SUUHUN NNNNYT!!meilläpä oli hirvikäristystä
mä oon niin kade!! Mun on tehny mieli hirvee vaikka ja kuin mut en saa mistään... Sama peuran kanssa! TAHTOO HIRVEN JA PEURAN PEPAA SUUHUN NNNNYT!!meilläpä oli hirvikäristystä
Alkaa kyllä jo ärsyttään tuo kipeä kurkku.Voi ei Toivottavasti paranet pian :kiss:
mä en ole koskaan syönyt peuraa kun niitä ryökäleitä ei ole täällä pohjan perillämä oon niin kade!! Mun on tehny mieli hirvee vaikka ja kuin mut en saa mistään... Sama peuran kanssa! TAHTOO HIRVEN JA PEURAN PEPAA SUUHUN NNNNYT!!
Tyydyt mister makarooniin?mä oon niin kade!! Mun on tehny mieli hirvee vaikka ja kuin mut en saa mistään... Sama peuran kanssa! TAHTOO HIRVEN JA PEURAN PEPAA SUUHUN NNNNYT!!
Eihän niitä ole lomallakaan voinut viedä. Tuskin sanomista tuleeLapset meni "nukkumaan" (lue: elämöimään sänkyihinsä) mulla kännykkä oli tulikuuma joten sammutin sen ja otin akun irti ettei pamahda koko vekotin :O
Nyt hetki koneella ja sitten parit jaksot näkijää.. Huomenna pitäis keksi ja toffee rahat viedä mitkä oli kyllä lapsen repussa silloin ku ne PITI palauttaa ennen lomia mutta en sitten huomannu sanoa täteille sitä että ne on siellä :ashamed: Toivottavasti ei tuu sanomista...
jepTyydyt mister makarooniin?
Olikos teillä lemmikkejäTäällä tilattiin pitsaa ja salaattia kaverina. Miehenpuolikas söi siis melkein koko perhepitsan, mä ahmin salaattia ja pikkupuolikas heitteli täytteet lattialle
Sitä on liikkeellä.Alkaa kyllä jo ärsyttään tuo kipeä kurkku.
Katotaan nyt löytyykö joku syy. Viimeksi pidettiin virusperäisenä tautina.
Kannattaa katsella putousta ja opetella sieltä Tampereen murrettaJahas, varmistui enskuulle viikonlopun reissu tampereelle
Pilkilläkö käväsit.:vampire:
Ja eka kerran syönti tälle päivälle...
Mä oon aina ollu huono syömään. Saattaa mennä viikkoja leivällä ja kahvilla. Joo, epäterveellistä on. Toki syön sitte kuitenki kasviksia ja kalaa/kanaa välistä.trueblood ei saa syödä auringon ollessa ylhäällä?
eikö sua rupee huimaamaan tai muuten tuu heikko olo kun et syö?:vampire:
Ja eka kerran syönti tälle päivälle...
Oli meillä kissa, mutta annettiin se kesällä pois :| Eikä se varmaan pitsasta olis tykännyOlikos teillä lemmikkejä
Eipä oikeestaan.eikö sua rupee huimaamaan tai muuten tuu heikko olo kun et syö?
Täällä kun oli joskus koira, piti huolen ettei lattialle jäänyt mitään :heart:Oli meillä kissa, mutta annettiin se kesällä pois :| Eikä se varmaan pitsasta olis tykänny
Syötkö mitään vitamiineja?Pertti, en käyny. Täällä ei jäät kannattele
Mä oon aina ollu huono syömään. Saattaa mennä viikkoja leivällä ja kahvilla. Joo, epäterveellistä on. Toki syön sitte kuitenki kasviksia ja kalaa/kanaa välistä.
no tää on sivu 465Alkuperäinen kirjoittaja siis täh;27828141:Mikä tää on? Sivu 465??? :O
No joo, sitten onkin ihan hyvä, että laatikko on laitettu, jos kyseessä automaattivaihteinen.Automaatti on juu ja paljon nähnyt huonoja teitä. Ruostetta ei ole missään, Mie tuon jokuaika sitten hiekkapuhalsin sisä- ja ulkpuolelta ja panin ruostesuojauksen. Maalasin ja panin lakan pintaan
Minkästyyppinen kehonsiirrin paremmalla puoliskollasi on ?korjata näppäsin sitten vaimon autton, oli aiphounin ja navikaattorin latauspistokkeesta kärähtänyt sulake
oli oma hommasa löytää ja päästä käsiksi siihen sulakerasiaan kun se tietenkään ei ollut siellä missä ohjekirja väitti sen olevan
En. Aiheuttaa unettomuutta. Puutosta ei ole. Hbkin huitelee 145 korvilla. Näitä kahvi ja leipä- kausia on harvakseltaan.Syötkö mitään vitamiineja?
semmonen monkku mikä sulla oli aika vastaMinkästyyppinen kehonsiirrin paremmalla puoliskollasi on ?