The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Nonni, miun tekee mieli...suklaata :p Sit ku muistin vasta et meil on muutama konvehti joululta, niiden piti mennä lahjaks muttei ko.ihmisiä olla nähtykään vaikka piti..
Oisko se hirmuisen paha jos söisin ne suklaat pois kiusaamasta?:saint:
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
eukko on muuten alkanu puhumaan että olis sittenkin pitänyt laittaa manuaali
Mun mielestä kyllä PowerShift-laatikko vaihtaa nätisti ja tasaisesti ja se on sellaista ajamisen nautintoa. Ja kulutustakaanhan nämä uudet automaagit ei nosta.
Tosin, täällä maalla ja varsinkin siellä pohjoisessa, saattaa välillä loska- ja muuten huonolla talvikelillä tulla mieleen jollain metsätaipaleella, että se manuaali voisi olla hyvä. Heijaaminen ei meinaan ole se viisain vaihtoehto automaatilla. Ainakaan, jos ajatellaan, että laatikon pitäisi kestää myös tulevaisuudessa.
 
Mun mielestä kyllä PowerShift-laatikko vaihtaa nätisti ja tasaisesti ja se on sellaista ajamisen nautintoa. Ja kulutustakaanhan nämä uudet automaagit ei nosta.
Tosin, täällä maalla ja varsinkin siellä pohjoisessa, saattaa välillä loska- ja muuten huonolla talvikelillä tulla mieleen jollain metsätaipaleella, että se manuaali voisi olla hyvä. Heijaaminen ei meinaan ole se viisain vaihtoehto automaatilla. Ainakaan, jos ajatellaan, että laatikon pitäisi kestää myös tulevaisuudessa.
mulla on kans ps-laatikkoinen autto ja olen muuten tyytyväinen mutta ohitustilanteessa manuaali olis mun mielestä parempi

eiks toi heijaamisjutska ole perinteisen automaatin ongelma?
 
Aries 78
Jahas kevin costner on tukiaisen tyttöjen kanssa juhlimassa, neloselta tulee tanssii susien kanssa..



Tuo oli kyllä niin huono vitsi että itteäkin sattuu :ashamed:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä