:flower: :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja siis täh;27828141:Mikä tää on? Sivu 465??? :O
:flower: :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja siis täh;27828141:Mikä tää on? Sivu 465??? :O
Mä en tykkää koirista... Shar pein voisin ottaa jos se pysyis pienenä ja ruttusena ja söpönä eikä se kusis ja paskois Eli en ota koiraa.Täällä kun oli joskus koira, piti huolen ettei lattialle jäänyt mitään :heart:
Mä nyt käyn varmuuden vuoksiSitä on liikkeellä.
Meitillä kesti kaksi viikkoa, enkä mennyt näytille.
Suolavedellä kurlasin.
On ne söpöjä :heart: Riippuen toki vähän koirastakin :xmas:Mä en tykkää koirista... Shar pein voisin ottaa jos se pysyis pienenä ja ruttusena ja söpönä eikä se kusis ja paskois Eli en ota koiraa.
Söpöys onkin koirien ainoa hyvä puoli :xmas: Ja sekin vaan sillon kun ne on pentuja.On ne söpöjä :heart: Riippuen toki vähän koirastakin :xmas:
Saa liikuntaakin niiden kanssa. Tosin en tiedä otanko enää. Enkä sitten eläkeiässä
Mulla oli -96 vuoden accortti ja siinä ei ollut ruostetta kuin lokarikaarissa sisäpuolella, ei näköjään kaikki japanilaiset ruostu.Minkästyyppinen kehonsiirrin paremmalla puoliskollasi on ?
Heippa pk:kiss:Iltoja kaikille! :wave:
Saunan kutsun kuulen ja sinne kohta hiivin. Mitäs muut?
Juujuu... Onks PowerShift?semmonen monkku mikä sulla oli aika vasta
Anna mennä =) !Nonni, miun tekee mieli...suklaata Sit ku muistin vasta et meil on muutama konvehti joululta, niiden piti mennä lahjaks muttei ko.ihmisiä olla nähtykään vaikka piti..
Oisko se hirmuisen paha jos söisin ne suklaat pois kiusaamasta?:saint:
enks mä sanonut että samanlainenJuujuu... Onks PowerShift?
Sanoit. Olit ilmeisesti täysin eksakti, enkä osannut tulkita sitä.enks mä sanonut että samanlainen
eukko on muuten alkanu puhumaan että olis sittenkin pitänyt laittaa manuaaliSanoit. Olit ilmeisesti täysin eksakti, enkä osannut tulkita sitä.
Kyllä varmaan poikkeuksiakin on, mutta kyllä aika moneen japskiin, jolla on vähänkin ikää, on jonkinmoinen korroosio iskenyt. Muutama on tullut nähtyä.Mulla oli -96 vuoden accortti ja siinä ei ollut ruostetta kuin lokarikaarissa sisäpuolella, ei näköjään kaikki japanilaiset ruostu.
Mun mielestä kyllä PowerShift-laatikko vaihtaa nätisti ja tasaisesti ja se on sellaista ajamisen nautintoa. Ja kulutustakaanhan nämä uudet automaagit ei nosta.eukko on muuten alkanu puhumaan että olis sittenkin pitänyt laittaa manuaali
mulla on kans ps-laatikkoinen autto ja olen muuten tyytyväinen mutta ohitustilanteessa manuaali olis mun mielestä parempiMun mielestä kyllä PowerShift-laatikko vaihtaa nätisti ja tasaisesti ja se on sellaista ajamisen nautintoa. Ja kulutustakaanhan nämä uudet automaagit ei nosta.
Tosin, täällä maalla ja varsinkin siellä pohjoisessa, saattaa välillä loska- ja muuten huonolla talvikelillä tulla mieleen jollain metsätaipaleella, että se manuaali voisi olla hyvä. Heijaaminen ei meinaan ole se viisain vaihtoehto automaatilla. Ainakaan, jos ajatellaan, että laatikon pitäisi kestää myös tulevaisuudessa.
Papalla oli aikoinaan se viimeinen laatikkomalli corolla, auto pelas kuin unelma mutta runko vain loppui niin että meni paalituskoneeseen kun ei enään saanut paikkoja hitsattua.Kyllä varmaan poikkeuksiakin on, mutta kyllä aika moneen japskiin, jolla on vähänkin ikää, on jonkinmoinen korroosio iskenyt. Muutama on tullut nähtyä.
On ongelmana jos ei jarrulla pidättele ja helposti suttaa sitten, mulla vielä vaatii hieman kaasua tuo laatikko että kytkee niin heti kaivaa lumet alta.mulla on kans ps-laatikkoinen autto ja olen muuten tyytyväinen mutta ohitustilanteessa manuaali olis mun mielestä parempi
eiks toi heijaamisjutska ole perinteisen automaatin ongelma?
nykyautoissa on luistonesto ja se estää ton että heti kaivaa liikaaOn ongelmana jos ei jarrulla pidättele ja helposti suttaa sitten, mulla vielä vaatii hieman kaasua tuo laatikko että kytkee niin heti kaivaa lumet alta.
Köyhänmiehen luistonesto kun kierrorajoitin iskee päällenykyautoissa on luistonesto ja se estää ton että heti kaivaa liikaa