Joo on tai siis oliOliko tuo se kohta missä muija tuumi että rappukäytävässä on norsu?
Joo on tai siis oliOliko tuo se kohta missä muija tuumi että rappukäytävässä on norsu?
Kun työmatkat kulkee bussilla, ei kauheasti kilometrejä tulepihalle seisomaanko te ostatte noita autoja, mulla on 2v5kk vanhassa autossa 125 000 km mittarissa
:wave:Ja iltaa vaan =)
Momoooi! :wave:Ja iltaa vaan =)
Hienosti käynnistyiPurkasin kameran ja löyty tuollanen pätkä missä käväsen kokeilemassa miten auto lähtee pakkasella käyntiin.
Mercedes Benz C180 Esprit cold start -36 celsius - YouTube
Sama täälläMä varmaan jäin 25v. tasolle tai ainakin joskus tuntuu siltä.
jätin ajatuksen hautumaan ja eläpä mittään, sieltähän se putkahti
sitten on liian vanha kun ei enää halua panna
entäs veljesi?Pitäs joku miespuolinen saada mukaan niin et ei tulis ihan niin tyhmää oloa....kenetköhän sitä pyytäs kun ei oikeen oo ketään sellasta,hmmmm....yhen tietäsin mutta en tiedä tietääkö sekään niistä mitään ja toisaalta en taitas ees kehata kysyy mukaan...luulee vielä et jotain muuta mielessä.
Mä varasin huomiselle taas lääkärin kun kurkku edelleen kipeä.moikka...nyt taitaa tää flunssa siirtyä muualle. Tosin on mussakin vikaa kun olen kipeänä ollut huinimassa. Ja tiijättekö...mä sain äsken valmiiksi yhden tuubihuivin :heart: jeee
Ei se mistään mitään tiedä:heart:entäs veljesi?
entä iskä?Ei se mistään mitään tiedä:heart:
Mä tyydyn vaan paneen kahviamunaa pannuun ja makkaraa piirakan päälle
mä kyllä ajattelin panna taasMä tyydyn vaan paneen kahvia
Munaleivän vois kyllä tehdä
Mie vasta 1-1½ tunnin päästä..mä kyllä ajattelin panna taas
lapset yöpuulle
Mie voin tulla kaveriksi ostoksille, en miekään mitään tiedä mutta kun seison vierellä niin ei uskalla myyjä kusettaaEi se mistään mitään tiedä:heart:
Noh...miten sen nyt ottaa,kai se lähtis kun kysyis mutta tiiä siitä tietääkö sekään mitään...meijän perhe kuulostaa tän perusteella vähän kädettömiltäentä iskä?
no sehän se onkin kun en tiedä mitä nykypäivän telkalta pitäs vaatia,mitään monen sadan telkkaa en osta.Ei kai kodinkonekauppiaatkaan ihan mitä tahansa myy kun sanoo millaista hintaluokan telkkaa on ostamassa ja mitä haluaa että siinä on.
Jos tyrkyttää kalliimpaa, sanoo että menen toisestakin liikkeestä katsoon.
Voi olla toiveajattelua