Ei. Täs on se varsinainen munaus tehty edellisessä rempassa, mis katon värikin on vaihtunu harmaasta vihreäksi. Se on ryssitty, mut siihen ei enää syyllistä löydy ja takuut on taatusti ummessa koska perävaloja ei näy.Mää en kattomaaleista tiedä mitään, mut tartteeko sinne jonkun tartunta-aineen katon ja maalin väliin?
Ainakin autopuolella ruiskutellaan muovitartunta-ainetta että maalit pysyy muovissa, ja paljaalle metallille laitetaan korroosionestoaine mikä käsittääkseni toimii myös tartuntana.
Hattaran kuvia.:kiss:Unia toivottelen, savanni nukahtaa. Hy.
Loogista kuin mikä! Oispa mullakii, mut täällä töissä on vain pahaa kahvia :xEi tuu uni ja keitin sitten kahvit, aika loogista, eikö?
Mää en kyllä uskaltais mennä mtn kattoa maalaamaan, joten mulla ei oo sulle apua tahi neuvoa : /Mua oikeesti hirvittää mennä tonne katolle.
Miks mä en o keksiny kattoja, jotka vois korjausta varten nosturilla nostaa maan pinnalle? Koska olen tyhmä.
Mutta tossa Lispetille laulu:
Twilight Time = The Platters - YouTube
Kahvin maku on suurelta osin kiinni keittäjästä.Loogista kuin mikä! Oispa mullakii, mut täällä töissä on vain pahaa kahvia :x
Odotahan parikytä vuotta. Jälkikasvuni komentaa minut sinne sinun silloin johtamaasi zombiekotiin. Pidän muuten huolta siitä, et silloin sinulla ei todellakaan ole aikaa palstailla. Mut koska olen hirveen kiltti, niin en mä nurkkabaaria kauemmaksi karkaa.Mää en kyllä uskaltais mennä mtn kattoa maalaamaan, joten mulla ei oo sulle apua tahi neuvoa : /
Nyt pitää lähtemän mummoja paimentamaan :wave:
Nyt Lipsutti hymyilee täällä todella leveästi ja heukkoo happeva oikein syvään.=)Mua oikeesti hirvittää mennä tonne katolle.
Miks mä en o keksiny kattoja, jotka vois korjausta varten nosturilla nostaa maan pinnalle? Koska olen tyhmä.
Mutta tossa Lispetille laulu:
Twilight Time = The Platters - YouTube
Voi jestas, ei kai mitään pikakahvia?Loogista kuin mikä! Oispa mullakii, mut täällä töissä on vain pahaa kahvia :x
No toi laulu on tehty ajalla jolloin laulut oli tapana tehdä lauluntekoaineista.Nyt Lipsutti hymyilee täällä todella leveästi ja heukkoo happeva oikein syvään.=)
Oikein ihku piisi!:heart:
On se ny suoranainen ihme kun kukaan oo sellasta kattoa vielä kekkaillu.
No toi laulu on tehty ajalla jolloin laulut oli tapana tehdä lauluntekoaineista.
Toi maahanlaskettava katto taas ny on vaan yksi hölmö idea miljoonan muun hölmön ideani joukossa.
No tottakai tupakit ja sihit täytyy remppareiskalle olla! Janohan siinä tulee kiivetessä. Ja tupakin mittanen tauko pitää pitää sillon tällön.Mut nyt HY
Ei mua vielä nukuta, mut isipapan rouva tykkää matalaa jos en ole aamuseiskalta näyttelemässä kauheen pirteetä.
Saiskohan isipappa luvan käydä aamusella kiskalla hakemassa mulle tupakkia? Tänne tuli taskussa vaan yks aski. Uskaltaisiko toivoa kaljaa???
Äkkiä grillaat tänään niin ehdit vielä osallistua viikon ruokahaasteeseen :attn:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29829262:Huomenta :wave: Olipa kiva nukkua vähän pidempään ku 4.45
Tänään mä meen ostamaan grillin, sitte meillä ei enää muuta ruokaa tehäkkää ku ulkona grillissä Jotkut kalusteet olis kans kiva saada tohon pihalle, että vois ruokailla siellä. Niin ja sit pitää saada sellanen tiheeverkkonen oviportti, me kun ei voida pitää ovea auki, ku naapurin kissat tunkee meille sisälle, uteliaita otuksia kun ovat.
Nakataan grilliin? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29829262:Huomenta :wave: Olipa kiva nukkua vähän pidempään ku 4.45
Tänään mä meen ostamaan grillin, sitte meillä ei enää muuta ruokaa tehäkkää ku ulkona grillissä Jotkut kalusteet olis kans kiva saada tohon pihalle, että vois ruokailla siellä. Niin ja sit pitää saada sellanen tiheeverkkonen oviportti, me kun ei voida pitää ovea auki, ku naapurin kissat tunkee meille sisälle, uteliaita otuksia kun ovat.
Kyllä meille saa tulla koska vaan tahtoo, ja lupaan grillatakin silloin kun tulet. Noh, jokos otetaan kalenterit esiin?Äkkiä grillaat tänään niin ehdit vielä osallistua viikon ruokahaasteeseen :attn:
Sit seuraavaksi kutsut mut teille syömään, kun mää en saa ikinä grilliruokaa :'( :xmas:
:| : /Hyi, kissoja saa rillata. Turkista saa hyvät rukkaset ja loput ravunsyötiksi.