The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
[QUOTE="vieras.";29828052]Ennusteet ehtii muuttua moneen kertaan.
Vappuaatoksikin näytti aamulla sadetta, nyt puolipilvistä.[/QUOTE]

Toivotaan että muuttuu, mua ainakin harmittais istua mökillä viikonloppu sisällä kun vettä sataa. Mut pidetään peukkuja!
 
Täytyy kai sanoa nyt jotta iltaa ketjuun! :wave:

Mitäs tänne??
Onko mehukkaita juttuja???

Itellä koulu muuten menis hyvin, mutta ite en meinaa millää antaa itelle anteeks jos mun yks tehtävä palautuu päivän myöhässä... vituttaa jo valmiiksi soittaa kouluttajalle, et sori saat tehtävän myöhässä, en saa sitä kursittua kokoon ajoissa.. muuten oon kaikki tehny samantien pois alta, mut nyt on tullu saakelinmoinen alottamisen vaikeus.

Multahan kysyttiin jo mikä oon horoskoopiltani, jos nuon yks päivä tekee tiukkaa.. Arvaatkaa mikä oon horoskoopiltani, jos yleensä teen kaiken pikkutarkasti ja muutenkin oon herkkähipiäinen ;)
 
No ei näitä syödä kuin leipää:D tai siis minä en syö,tää on mun nami jos haluan joskus jotain hyvää enkä halua jotain karkkia tms. Yhen kun syö niin riittää hyväks aikaa.
Mulle tullu yhtäkkiä semmonen , etten enää halua syödä edes karkkia vaan syön suolasia. Ja sehän vaan passaa kun painoa on jo + 56kg!!! JEI! :D

Tavotteesta puuttuu enää joku viitisen kiloa, sit mä lähen jammaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29828325:
Täytyy kai sanoa nyt jotta iltaa ketjuun! :wave:

Mitäs tänne??
Onko mehukkaita juttuja???

Itellä koulu muuten menis hyvin, mutta ite en meinaa millää antaa itelle anteeks jos mun yks tehtävä palautuu päivän myöhässä... vituttaa jo valmiiksi soittaa kouluttajalle, et sori saat tehtävän myöhässä, en saa sitä kursittua kokoon ajoissa.. muuten oon kaikki tehny samantien pois alta, mut nyt on tullu saakelinmoinen alottamisen vaikeus.

Multahan kysyttiin jo mikä oon horoskoopiltani, jos nuon yks päivä tekee tiukkaa.. Arvaatkaa mikä oon horoskoopiltani, jos yleensä teen kaiken pikkutarkasti ja muutenkin oon herkkähipiäinen ;)
Neitsyt?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29828330:
Mulle tullu yhtäkkiä semmonen , etten enää halua syödä edes karkkia vaan syön suolasia. Ja sehän vaan passaa kun painoa on jo + 56kg!!! JEI! :D

Tavotteesta puuttuu enää joku viitisen kiloa, sit mä lähen jammaan :D
Onnea tulleista kiloista:flower:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä