The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mää en kattomaaleista tiedä mitään, mut tartteeko sinne jonkun tartunta-aineen katon ja maalin väliin?
Ainakin autopuolella ruiskutellaan muovitartunta-ainetta että maalit pysyy muovissa, ja paljaalle metallille laitetaan korroosionestoaine mikä käsittääkseni toimii myös tartuntana.
Ei. Täs on se varsinainen munaus tehty edellisessä rempassa, mis katon värikin on vaihtunu harmaasta vihreäksi. Se on ryssitty, mut siihen ei enää syyllistä löydy ja takuut on taatusti ummessa koska perävaloja ei näy.

Tää menee ko jaksaa hinkata kaiken irtoavan pois ja pestä kunnolla. Paino sanalla "jaksaa". Isäukolla vaan toi mielenkiinto herpaantuu aina noin ööh... kymmenessä sekunnissa. Isäukko on mukava mies ja hirveen kiltti, mut jos mä olisin lääkäri, niin kyl mä aadeehoodeeta hyvin vahvasti epäilisin. Mut ei ny seittemänkymppistä enää kande lähteä diagnosoimaan ton vuoksi.

Kun ny saadaan noi vanhat paskat pois, niin sit mietitään. Tos menee jokunen päivä. Mä kyl meinaan suositella maalityypin vaihtoa ihan tohon perinteiseen öljygrafiittimaaliin. Paristakin syystä.

Ensimmäinen on se, et lateksin kuivuminen perustuu liuottimen haihtumiseen ja kalvon kiristymiseen. Jos tota panssarimaalia tohon päälle vetää, niin kuivuessaan se vaan repii entistä pohjaa irti minkä ehtii. Etenkin jos pohjaan jää jotain irtirevittävää.

Toinen on se, et tommoinen ns. perinnemaali taas kuivuu hapettuessaan, eli ei haihdu vaan imee ilmaa joten pikemminkin turpoaa. Siin pohja on paremmin turvassa. Jos on.

Ei täs ny oikeesti olla kovin kaukana siitä, et pyydän isomman pikkuliskon raksafirmasta lainaan hiekkapuhallusvehkeet ja vedän katon peltipuhtaaksi.

Tää on vaan paritalo ja naapureilla on ihan sama ongelma. Siel on katto ny vihreetä, sinistä ja punaista. Ja kaikki kuoriutuu pois. Mä en yhtiön työjärjestyksiin puutu.
 
Mää en kyllä uskaltais mennä mtn kattoa maalaamaan, joten mulla ei oo sulle apua tahi neuvoa : /

Nyt pitää lähtemän mummoja paimentamaan :wave:
Odotahan parikytä vuotta. Jälkikasvuni komentaa minut sinne sinun silloin johtamaasi zombiekotiin. Pidän muuten huolta siitä, et silloin sinulla ei todellakaan ole aikaa palstailla. Mut koska olen hirveen kiltti, niin en mä nurkkabaaria kauemmaksi karkaa.
 
Mua oikeesti hirvittää mennä tonne katolle.

Miks mä en o keksiny kattoja, jotka vois korjausta varten nosturilla nostaa maan pinnalle? Koska olen tyhmä.

Mutta tossa Lispetille laulu:

Twilight Time = The Platters - YouTube
Nyt Lipsutti hymyilee täällä todella leveästi ja heukkoo happeva oikein syvään.=)
Oikein ihku piisi!:heart:

On se ny suoranainen ihme kun kukaan oo sellasta kattoa vielä kekkaillu.:D
 
Loogista kuin mikä! Oispa mullakii, mut täällä töissä on vain pahaa kahvia :x
Voi jestas, ei kai mitään pikakahvia?

Son muuten jännä etteivät saa tehtyä kahvin makuista pikakahvia.:O
Selkee markkinarako!

Etenkin kun mustana on tottunut juomaan niin ne murukahvit maistuu ihan kissanpissille. En tiiä meniskö helpommin maidon/kerman ja sokrun kanssa.
 
Nyt Lipsutti hymyilee täällä todella leveästi ja heukkoo happeva oikein syvään.=)
Oikein ihku piisi!:heart:

On se ny suoranainen ihme kun kukaan oo sellasta kattoa vielä kekkaillu.:D
No toi laulu on tehty ajalla jolloin laulut oli tapana tehdä lauluntekoaineista.

Toi maahanlaskettava katto taas ny on vaan yksi hölmö idea miljoonan muun hölmön ideani joukossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mut nyt HY

Ei mua vielä nukuta, mut isipapan rouva tykkää matalaa jos en ole aamuseiskalta näyttelemässä kauheen pirteetä.

Saiskohan isipappa luvan käydä aamusella kiskalla hakemassa mulle tupakkia? Tänne tuli taskussa vaan yks aski. Uskaltaisiko toivoa kaljaa???
 
No toi laulu on tehty ajalla jolloin laulut oli tapana tehdä lauluntekoaineista.

Toi maahanlaskettava katto taas ny on vaan yksi hölmö idea miljoonan muun hölmön ideani joukossa.

Ennen tais kaikki olla vähän paremmin. Näyttelijätkin osas näytellä.:)

Oih mä niin haluan katsoa White Palacen. Viime kerrasta on aikaa!
[video=youtube_share;rWoD638AoFU]http://youtu.be/rWoD638AoFU[/video]

Ei taida netflixistä löytyä.
 
Mut nyt HY

Ei mua vielä nukuta, mut isipapan rouva tykkää matalaa jos en ole aamuseiskalta näyttelemässä kauheen pirteetä.

Saiskohan isipappa luvan käydä aamusella kiskalla hakemassa mulle tupakkia? Tänne tuli taskussa vaan yks aski. Uskaltaisiko toivoa kaljaa???
No tottakai tupakit ja sihit täytyy remppareiskalle olla! Janohan siinä tulee kiivetessä.:D Ja tupakin mittanen tauko pitää pitää sillon tällön.

Hattara kuvia.:kiss:
 
Huomenta :wave: Olipa kiva nukkua vähän pidempään ku 4.45 :D

Tänään mä meen ostamaan grillin, sitte meillä ei enää muuta ruokaa tehäkkää ku ulkona grillissä :D Jotkut kalusteet olis kans kiva saada tohon pihalle, että vois ruokailla siellä. Niin ja sit pitää saada sellanen tiheeverkkonen oviportti, me kun ei voida pitää ovea auki, ku naapurin kissat tunkee meille sisälle, uteliaita otuksia kun ovat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29829262:
Huomenta :wave: Olipa kiva nukkua vähän pidempään ku 4.45 :D

Tänään mä meen ostamaan grillin, sitte meillä ei enää muuta ruokaa tehäkkää ku ulkona grillissä :D Jotkut kalusteet olis kans kiva saada tohon pihalle, että vois ruokailla siellä. Niin ja sit pitää saada sellanen tiheeverkkonen oviportti, me kun ei voida pitää ovea auki, ku naapurin kissat tunkee meille sisälle, uteliaita otuksia kun ovat.
Äkkiä grillaat tänään niin ehdit vielä osallistua viikon ruokahaasteeseen :attn:

Sit seuraavaksi kutsut mut teille syömään, kun mää en saa ikinä grilliruokaa :'( :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29829262:
Huomenta :wave: Olipa kiva nukkua vähän pidempään ku 4.45 :D

Tänään mä meen ostamaan grillin, sitte meillä ei enää muuta ruokaa tehäkkää ku ulkona grillissä :D Jotkut kalusteet olis kans kiva saada tohon pihalle, että vois ruokailla siellä. Niin ja sit pitää saada sellanen tiheeverkkonen oviportti, me kun ei voida pitää ovea auki, ku naapurin kissat tunkee meille sisälle, uteliaita otuksia kun ovat.
Nakataan grilliin? :saint:
 
Mä kans suunnittelin yhdessä vaiheessa tuollaista verkko-ovea partsille. Bauhausista katselin tarvikkeita. Jätin tekemättä, kun mun taidoilla siitä olisi tullut aika uniikki.
Hyi, kissoja saa rillata. Turkista saa hyvät rukkaset ja loput ravunsyötiksi.
 
Äkkiä grillaat tänään niin ehdit vielä osallistua viikon ruokahaasteeseen :attn:

Sit seuraavaksi kutsut mut teille syömään, kun mää en saa ikinä grilliruokaa :'( :xmas:
Kyllä meille saa tulla koska vaan tahtoo, ja lupaan grillatakin silloin kun tulet. Noh, jokos otetaan kalenterit esiin? :D

Vois kyllä nakkailla grilliin noi kissat, menee kukkapenkkiinkin prkl.

Joo pidetään grillibileet, jeeee! :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä