The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ja ihan syystäkin (jonka voisit kertoa meillekin). Mäkin ojennan välillä vieraita lapsia, viimesin tapaus oli viikko takaperin kun hain puolimkasta tarhasta, ja siinä lähellä asuvat penikat hajotti jotain muovisia karkkipaketteja siihen pihaan ja muovinsirpaleet vaan lenteli.
Minun viisi vee kysyi isommalta pojalta vauhtia puistossa (nelosluokkalainen, eli 10-11v). Poika oli antanut kovat vauhdit jonka jälkeen tarras minun poikaa jalasta vetäen vauhdista maahan. Minun poika tulee kotiin itkien ja pää veressä (aika pieni naarmu oli loppujen lopuksi,mutta vuosi paljon). Kävin kysymässä pojalta että eikö sillä (saatana) ole parempaa tekemistä kuin kiusata pikkulapsia.. Se oli loppujen lopuksi fiksu poika ja pyysi anteeksi eikä alkanut räkyttämään vastaan.
 
kahvikirahvi
En mäkään tota ammetta aatellu hukata vielä pariin vuoteen (lue vuosikymmeneen). Pyysin kaverilta että palauttaa siihen kuuluvat jalaksetkin kunhan ne ei ite enää tartte :D



Muuten mietin, että käväsen kysäsemässä taloyhtiön joltakin henkilöltä ullakkokerroksessa sijaitsevan kerhotilan vuokrausta puolikkaan synttäreitä varten. Vuokra on vaan parikymppiä, ja siel on paljon tilaa, pöytiä, istuimia, jääkaappia, kahvinkeitintä ja muuta sellaista.

En usko että mun kaksioon mahtuu kerralla kymmenen synttärivierasta ja meidän kolmihenkinen perhe.
 
En mäkään tota ammetta aatellu hukata vielä pariin vuoteen (lue vuosikymmeneen). Pyysin kaverilta että palauttaa siihen kuuluvat jalaksetkin kunhan ne ei ite enää tartte :D



Muuten mietin, että käväsen kysäsemässä taloyhtiön joltakin henkilöltä ullakkokerroksessa sijaitsevan kerhotilan vuokrausta puolikkaan synttäreitä varten. Vuokra on vaan parikymppiä, ja siel on paljon tilaa, pöytiä, istuimia, jääkaappia, kahvinkeitintä ja muuta sellaista.

En usko että mun kaksioon mahtuu kerralla kymmenen synttärivierasta ja meidän kolmihenkinen perhe.
Tota vartenhan ne kerhotilat on tehty.

Joskus muinoin muistaakseni tehtiin sillai, et vaik tönöön vieraita mahtuikin, mut isommalle porukalle alkoi astiat käydä vähiin, niin käytiin läheiseltä työväentalolta vuokraamassa astiat. Kun ei omis kaapeissa ny sattunu olemaan satapäistä kattausta.
 
kahvikirahvi
Minun viisi vee kysyi isommalta pojalta vauhtia puistossa (nelosluokkalainen, eli 10-11v). Poika oli antanut kovat vauhdit jonka jälkeen tarras minun poikaa jalasta vetäen vauhdista maahan. Minun poika tulee kotiin itkien ja pää veressä (aika pieni naarmu oli loppujen lopuksi,mutta vuosi paljon). Kävin kysymässä pojalta että eikö sillä (saatana) ole parempaa tekemistä kuin kiusata pikkulapsia.. Se oli loppujen lopuksi fiksu poika ja pyysi anteeksi eikä alkanut räkyttämään vastaan.
Tsiisus mitä touhua :O Tossahan olis voinu käydä vaikka kuinka pahasti kun pää kopsahtaa.

Mää oon puuttunu vaan sellasiin tilanteisiin missä kiipeillään molokkien päällä ja heitellään roskia maahan, mutta eniten semmosiin että alta kymmenen vuotiaat haukkuu toisiaan saatanan homoiksi ja uhkoo puhkoa ja repiä silmät päästä. Hyi, toivottavasti mun lapseni ei ikinä puhu kenellekään noin rumasti.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
kahvikirahvi
Tota vartenhan ne kerhotilat on tehty.

Joskus muinoin muistaakseni tehtiin sillai, et vaik tönöön vieraita mahtuikin, mut isommalle porukalle alkoi astiat käydä vähiin, niin käytiin läheiseltä työväentalolta vuokraamassa astiat. Kun ei omis kaapeissa ny sattunu olemaan satapäistä kattausta.
Mää ajattelin ostaa jotain ihanasti kuvioituja kerttiksiä, ja sit oikeet kahvikupit ja lusikat.


Niin ja aloin selittään tosta kerhotilasta kysyäkseni teidän mielipidettä että eikös olekin fiksua (ämpärin mielestä ei) jos laitan kutsukuoreen mukaan lapun jossa kerron että ne juhlat on ullakolla ja sinne pääsee kun painaa hissistä nappia U. En halunnu korttia tuhria moisella höpötyksellä, niin ajattelin tehä irrallisen lapun.
 
Minä taidan ruveta pötkölleen että jaksan aamulla töihin. Käytiin aiemmin mökillä saunomassa (ja muksut kävi uimassa! |O ei muuta kun lapiolla hakkasivat jäitä edestä että sopi polskimaan) ja löysin pinon vanhoja lehtiä joita ajattelin kahlata läpi ennen unia.
 
Iltaa :wave: Piti alkaa viikonloppu tänään, mutta lupauduin sitte vielä huomenna mennä ylitöihin, kun kuitenkin ollu tää viikko vajaa ja ens viikollakaa ei oo ko 3 työpäivää, niin eiks yks 12h mee heittämällä. Tarvii vaan aatella sitä tiliä, jonka siitä saa n. 2,5 päivän palkka tosta 12h ylityöstä.

Viikko enää nii lähetää siraffin ja pp:n ja mein pikkuherrojen kaa mökkeilee :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä