Vauvan amme on sentään vauvan amme. Tätä pitää vielä harkita.No sehän siinä on vaarana..
Vauvan amme on sentään vauvan amme. Tätä pitää vielä harkita.No sehän siinä on vaarana..
Sillä on omia menoja muualla. Oli just hänen luona pari päivää.Missäs MIES luuraa,eikö se jouda pitää sulle seuraa?
Hitto, mulla on vieläkin vauvan amme kylppärissä.Vauvan amme on sentään vauvan amme. Tätä pitää vielä harkita.
no sitten sun pitää jaksaa meitäSillä on omia menoja muualla. Oli just hänen luona pari päivää.
Eihän tässä sitten mikään kiirus oleHitto, mulla on vieläkin vauvan amme kylppärissä.
Pöh. Mä olen ny eron jälkeen ollu kolmisen vuotta yksin ja itte asiassa viihdyn ittekseni niin hyvin et oikeestaan ainoo mitä kaipaan on kissa.Vähän aikaa on kiva olla yksin mutta ei koko ajan päivästä.
Minun viisi vee kysyi isommalta pojalta vauhtia puistossa (nelosluokkalainen, eli 10-11v). Poika oli antanut kovat vauhdit jonka jälkeen tarras minun poikaa jalasta vetäen vauhdista maahan. Minun poika tulee kotiin itkien ja pää veressä (aika pieni naarmu oli loppujen lopuksi,mutta vuosi paljon). Kävin kysymässä pojalta että eikö sillä (saatana) ole parempaa tekemistä kuin kiusata pikkulapsia.. Se oli loppujen lopuksi fiksu poika ja pyysi anteeksi eikä alkanut räkyttämään vastaan.Ja ihan syystäkin (jonka voisit kertoa meillekin). Mäkin ojennan välillä vieraita lapsia, viimesin tapaus oli viikko takaperin kun hain puolimkasta tarhasta, ja siinä lähellä asuvat penikat hajotti jotain muovisia karkkipaketteja siihen pihaan ja muovinsirpaleet vaan lenteli.
Töihin pitäs vääntäytyä. Zombiemummot osa X.Iltoja, mikäs täällä on illan ohjelmana?
Ollaan pikkasen erilaisia. =)Pöh. Mä olen ny eron jälkeen ollu kolmisen vuotta yksin ja itte asiassa viihdyn ittekseni niin hyvin et oikeestaan ainoo mitä kaipaan on kissa.
Mut ihmiset on tietty erilaisia. Meikäläisen muotti on vissiin tehty erakkoravun kuoresta.
Hmm.. Olisit ottanut puheeksi tuon niin enköhän jotakin kautta olisi viestin saanut että olisin voinut käydä hakemassahöh,mulla loppu just kahen viikon loma...oisit kaks viikko sit ollu ketjussa niin oisit saanu hakee mut sinne...no ainakin puolesta välistä matkaa mutta nyt se on myöhästä jo
Haluiskohan se uittaa siinä kylpyankkaaMun teini ei taida tarvita ammetta enää.
Olehan varovainen.Töihin pitäs vääntäytyä. Zombiemummot osa X.
Haluiskohan se uittaa siinä kylpyankkaa
Tota vartenhan ne kerhotilat on tehty.En mäkään tota ammetta aatellu hukata vielä pariin vuoteen (lue vuosikymmeneen). Pyysin kaverilta että palauttaa siihen kuuluvat jalaksetkin kunhan ne ei ite enää tartte
Muuten mietin, että käväsen kysäsemässä taloyhtiön joltakin henkilöltä ullakkokerroksessa sijaitsevan kerhotilan vuokrausta puolikkaan synttäreitä varten. Vuokra on vaan parikymppiä, ja siel on paljon tilaa, pöytiä, istuimia, jääkaappia, kahvinkeitintä ja muuta sellaista.
En usko että mun kaksioon mahtuu kerralla kymmenen synttärivierasta ja meidän kolmihenkinen perhe.
Tsiisus mitä touhua :O Tossahan olis voinu käydä vaikka kuinka pahasti kun pää kopsahtaa.Minun viisi vee kysyi isommalta pojalta vauhtia puistossa (nelosluokkalainen, eli 10-11v). Poika oli antanut kovat vauhdit jonka jälkeen tarras minun poikaa jalasta vetäen vauhdista maahan. Minun poika tulee kotiin itkien ja pää veressä (aika pieni naarmu oli loppujen lopuksi,mutta vuosi paljon). Kävin kysymässä pojalta että eikö sillä (saatana) ole parempaa tekemistä kuin kiusata pikkulapsia.. Se oli loppujen lopuksi fiksu poika ja pyysi anteeksi eikä alkanut räkyttämään vastaan.
Nup, koska kaukosäädin on mulla :vampire: :saint:Olehan varovainen.
Eilisehtoolla tuli zombeille opetuselokuva, jos nuo sinun zombiesi ovat sen vaikka katsoneet...
Mää ajattelin ostaa jotain ihanasti kuvioituja kerttiksiä, ja sit oikeet kahvikupit ja lusikat.Tota vartenhan ne kerhotilat on tehty.
Joskus muinoin muistaakseni tehtiin sillai, et vaik tönöön vieraita mahtuikin, mut isommalle porukalle alkoi astiat käydä vähiin, niin käytiin läheiseltä työväentalolta vuokraamassa astiat. Kun ei omis kaapeissa ny sattunu olemaan satapäistä kattausta.
Miks ihmeessä?huh, tunnen kuinka kivekset kurtistuu rusinoiksi kun ihan varovasti aattelin siraffia lukemassa lakia poijjankosseille