kahvikirahvi
Seuraavalla lapsivapaalla uus yritys? Parin viikon päästä?ajatella ja mä olisin hyväs lykys saanut tänää sun sapuskoja...*kyynel*
Seuraavalla lapsivapaalla uus yritys? Parin viikon päästä?ajatella ja mä olisin hyväs lykys saanut tänää sun sapuskoja...*kyynel*
Käväsin päivällä kommentoimassa yhtä ketjua josta sain vinkin, hemmetti kun en meinannut muistaa salasanaa että pääsi kirjautumaan.Nyt mää nään harhoja! :wave: :kiss:
tulit sopivasti tarjoomaan mulle sapuskaa
Kummasti sää aina katoilet...
eikai ruutista voi panettaa
tai sitten niinkuin "juteltiin". katsotaanSeuraavalla lapsivapaalla uus yritys? Parin viikon päästä?
Mahto viitata teikäläisen siveyteen.meinaatko että ikää on siinä määrin että ei enää seiso?
kirjota jonnekkin kännyyn muistiin salasana.Käväsin päivällä kommentoimassa yhtä ketjua josta sain vinkin, hemmetti kun en meinannut muistaa salasanaa että pääsi kirjautumaan.
Mahto viitata teikäläisen siveyteen.
En halua mennä kierrätykseen :'(Lumput keräykseen, done.
Ehjät vaatteet ja liinavaatteet ja tavarat läjitetty, done. Veiskö ne Fidalle vai Kierrätyskeskukseen?
:hug: eihän nyt Sinua kierrätykseen laiteta. Noin, Täti-toffee kuivaa kyyneleet ja niistää nenun.En halua mennä kierrätykseen :'(
Sounds like a plan.Nyt hohtaa ikkunat puhtauttaan, sit siivoon lapsen olemassaolon jäljet täksi viikonlopuksi ja hakkaan loppuillan pleikkaria
Iltaa. Illan ohjelmaa ny ei voi arvata etukäteen, mutta koska on perjantai, niin varovasti veikkaan, et luvassa on vauhtia ja vaarallisia tilanteita höystettynä jokusella sihijuomalla ja että me urosotukset alamme punastella viimeistään kymmenen maissa.Iltoja, mikäs täällä on illan ohjelmana?
Älä koskaan, ikinä koskaan pengo kamoja jotka on menossa pois..Nyt alkaa mietityttää poistoon menevät tavarat. Yhden kerran pidetyt pussilakat (en tykännyt), pöytälamppu (en tarvi, mutta...), lapsen peli...kukkaruukuille löytyi jo uusi koti.
Äää, olisi heti pitänyt kipata kuorma ulos.
Vauvan ammeen nappasin takaisin :ashamed:
Iltaa, ei varmaan mitään. Yksin kotona. :|Iltoja, mikäs täällä on illan ohjelmana?
Aloin säälimään niitä.Älä koskaan, ikinä koskaan pengo kamoja jotka on menossa pois..
Yksin täälläkin jumitellaan, vois käydä hakemassa jokusen sihijuoman ja jumittua telkun ääreen.Iltaa, ei varmaan mitään. Yksin kotona. :|
No sehän siinä on vaarana..Aloin säälimään niitä.
Vähän aikaa on kiva olla yksin mutta ei koko ajan päivästä.Yksin täälläkin jumitellaan, vois käydä hakemassa jokusen sihijuoman ja jumittua telkun ääreen.
höh,mulla loppu just kahen viikon loma...oisit kaks viikko sit ollu ketjussa niin oisit saanu hakee mut sinne...no ainakin puolesta välistä matkaa mutta nyt se on myöhästä joYksin täälläkin jumitellaan, vois käydä hakemassa jokusen sihijuoman ja jumittua telkun ääreen.
Missäs MIES luuraa,eikö se jouda pitää sulle seuraa?Vähän aikaa on kiva olla yksin mutta ei koko ajan päivästä.
Ja ihan syystäkin (jonka voisit kertoa meillekin). Mäkin ojennan välillä vieraita lapsia, viimesin tapaus oli viikko takaperin kun hain puolimkasta tarhasta, ja siinä lähellä asuvat penikat hajotti jotain muovisia karkkipaketteja siihen pihaan ja muovinsirpaleet vaan lenteli.Moimoi. Kävin puistossa rähjäämässä vieraille lapsille. Olen virallisesti vanha ja tätimäinen :ashamed:
"Asiankannattaja"- lehden viikon vinkki pöytälaatikon siivoamiseen:Älä koskaan, ikinä koskaan pengo kamoja jotka on menossa pois..