Mulla on yks pepsi tölkki. Poika antoi. =)Mää tsihhautan tänää limsaa ja irtokarkkeja kunhan puolikas nukkuu ja met katotaan ämpärin kaa sitten leffaa
wuhuu nyt saatiin ruutiskin keimeihin mukaannonni, appivanhemmille syötetty pääsiäislampaat ja saatiin lähetettyä ne omaan kotiinsä
wuhuu nyt saatiin ruutiskin keimeihin mukaan
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29801850:Mein tuli toi toinen jäppinen kotiin ja nyt se ei rauhotu millään. Ihan poikki on, mutta käy jollain ylikierroksilla..
joo! tuhmaa.mii laikkiitti tinku, mille aletaan?
jotain tuhmaa?
Emmä viiti, ko on "lomaa" nii saa valvoa nyt vähän kauemmin. Kyllä se nyt rauhottu tohon kainaloonkomenna se yöpuulle
joo! tuhmaa.mii laik
ei makeaa mahan täydeltä eiku...alamma lähetellä arveluttavia kuvia ruutiksen yyvee boxiin
Mää hylkään interwebin nyt loppuillaksi ko lähen suihkuun ja sitten leffaa hyvät yöt jo etukäteen!
kauheeta kuvan kinuntaa teillä mittään hepene kuvii laita.
en usko että haluutte sokeutua.me voidaan kohtuullistaa ja hyväksytään pitkin hampain nakukuvatkin
en usko että haluutte kiihottua.
ei varmaan niinei veikkosten se haittaa jos pikkusen alkaa ottaa eteen
en mä uskalla kuitenkaan ottaa riskiä..sit mulle tulee paha mieli kun ootte menettäneet näkönne ja ihan mun takia.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29801998:ME mitään sokeuduta