niin ethän sä nykyään...mulle kyllä kelpais kyydit kummaltakin,tosin auto kyytiin mulla on kyllä mahdollisuus jos vaan kuski kehtaa ajeluttaa.Autokyyti kelpaa. Ei tartte muuta.
niin ethän sä nykyään...mulle kyllä kelpais kyydit kummaltakin,tosin auto kyytiin mulla on kyllä mahdollisuus jos vaan kuski kehtaa ajeluttaa.Autokyyti kelpaa. Ei tartte muuta.
öööh...ei...Käyttääkö sulla joku toinen laite usbikaapelia? Lainaat siitä?
Sitten kipin kapin uudestaan kauppaan, vielä ehtii.öööh...ei...
Voi olla niinkin.Taitaa olla yks ja sama.
Mie en tiedä enää itkeä vai nauraakko. Taidan tyytyä hakkaamaan päätäni seinään siitä hyvästä, että edes avasin koko ketjun :headwall:.Räkänaurua, käykää lukemassa Rollolaisen ihan asiallinen kysymys käyttiksistä. Meni taas provoiluksi koko ketju. Miksi menen mukaan toisiin ketjuihin :headwall:
Sapuskatauko. Pitsaa. Mahtuu postiluukusta.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29801059::wave: päiväkahveen aika. Kera rahkapullan .
Tarjoaa sitruunarahkatorttua.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29801059::wave: päiväkahveen aika. Kera rahkapullan .
Työmaan vanki?Sapuskatauko. Pitsaa. Mahtuu postiluukusta.
Kiitos :kiss:. Tuo ohje vaikuttikin todella herkulliselta .Tarjoaa sitruunarahkatorttua.
Paas kyöpeli tulee yks pulla tänne.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29801059::wave: päiväkahveen aika. Kera rahkapullan .
Oikeastikko systerisi on siut teljennyt sinne? . Vaan jos menojalkaa liikaa vipottaisi niin fiksusti teki. Terassit nimittäin näytti olevan täynnä . Mutta ei sitä kahvitermaria taida saada mahtumaan luukusta sisään .Sapuskatauko. Pitsaa. Mahtuu postiluukusta.
Ota koppi *viuh* .Paas kyöpeli tulee yks pulla tänne.
tänksAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29801089:Ota koppi *viuh* .
Ei tarvitse. Tämä on juuri hyvä näin . Mie tykkään enemmän happamasta ja kirpeästä .Jos haluaa makeemman, niin sitten appelsiinia ja mascarponea.
Ja pusu päälle :kiss:.tänks
Meidänkin kaapit on näköjään syönyt ihan uskomattoman määrän kaikenmaailman turhaa roinaa |O.oikeesti,voi hitto mihin mä lykkään noi kaikki tavarat...oon eron jälkeen vaan tunkenut tavaraa kaappiin enkä edes muista mitä kaikkea sillä on ja nyt sieltä tuleee esiin esim astioita jotka oli tarkotettu meijän uuteen kotiin...no mitä helevettiä mä noilla enää teen kun muutenkin kaapit täynnä kippoo ja kuppia...sit sitä kissanhiekkaa,lasten leluja,uusia vaatteita jotka ei edes mahu enää päälle...voi ittu et on perse ollu parisuhteen aikana kaponen kun sillon noita housuja ostanut ja nyt ne kun koitin niin kiinni menee mut henki ei juuri sitten kulje taitaa olla loputon suo toi mun kaappi!
uuu.. :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29801093:Ja pusu päälle :kiss:.
Kissat on kivoja mutta olen allerginen niille.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29801098:Täältä voisi tulla yksi kattikin kohta *viuh* lähetyksenä :kieh:. Mie niin luulin, että miulla on täydellinen rauha siivota kaappeja. Ja katinkontit. Tuo riiviö sotkee koko ajan seassa. On tänään on poimittu mm. vaatekaappien yläkaapista asti pois |O.
Kevättä rinnoissa .uuu.. :kiss:
Tosi kivoja... ööööööö.. kun nukkuvat :kieh:.Kissat on kivoja mutta olen allerginen niille.
Mulle voi tuoda kissanhiekkaaoikeesti,voi hitto mihin mä lykkään noi kaikki tavarat...oon eron jälkeen vaan tunkenut tavaraa kaappiin enkä edes muista mitä kaikkea sillä on ja nyt sieltä tuleee esiin esim astioita jotka oli tarkotettu meijän uuteen kotiin...no mitä helevettiä mä noilla enää teen kun muutenkin kaapit täynnä kippoo ja kuppia...sit sitä kissanhiekkaa,lasten leluja,uusia vaatteita jotka ei edes mahu enää päälle...voi ittu et on perse ollu parisuhteen aikana kaponen kun sillon noita housuja ostanut ja nyt ne kun koitin niin kiinni menee mut henki ei juuri sitten kulje taitaa olla loputon suo toi mun kaappi!