The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
oikeesti,voi hitto mihin mä lykkään noi kaikki tavarat...oon eron jälkeen vaan tunkenut tavaraa kaappiin enkä edes muista mitä kaikkea sillä on ja nyt sieltä tuleee esiin esim astioita jotka oli tarkotettu meijän uuteen kotiin...no mitä helevettiä mä noilla enää teen kun muutenkin kaapit täynnä kippoo ja kuppia...sit sitä kissanhiekkaa,lasten leluja,uusia vaatteita jotka ei edes mahu enää päälle...voi ittu et on perse ollu parisuhteen aikana kaponen kun sillon noita housuja ostanut ja nyt ne kun koitin niin kiinni menee mut henki ei juuri sitten kulje:D taitaa olla loputon suo toi mun kaappi!
Itse pikkuhiljaa hävitin kaiken aikoinaan liinavaatteista lähtien. Lyöpä astiat toisiaan vasten ja vapaudu muistoista. Viimeistele työ lasillisella skumppaa. Muista kaataa toisen puoliskon osuus viemäristä alas.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Itse pikkuhiljaa hävitin kaiken aikoinaan liinavaatteista lähtien. Lyöpä astiat toisiaan vasten ja vapaudu muistoista. Viimeistele työ lasillisella skumppaa. Muista kaataa toisen puoliskon osuus viemäristä alas.
en nyt ihan arabian teema kahvikuppeja viittis...nekin piti olla herran maun mukaan tummansiniset ja mä en taas voi sietää sitä väriä,ainakaan itelläni..eli siis käyttämättömiä kahvikuppeja tasseineen olis...puuh!
 
en nyt ihan arabian teema kahvikuppeja viittis...nekin piti olla herran maun mukaan tummansiniset ja mä en taas voi sietää sitä väriä,ainakaan itelläni..eli siis käyttämättömiä kahvikuppeja tasseineen olis...puuh!
Voipi olla vapauttava tunne. Kanavoit kaiken vihan niihin saamarin kuppeihin ja padam! Tekee hyvää sielulle.
Pääasia, että raivaat pois muistuttamasta menneestä. Tavaraa se vain on.
 
en nyt ihan arabian teema kahvikuppeja viittis...nekin piti olla herran maun mukaan tummansiniset ja mä en taas voi sietää sitä väriä,ainakaan itelläni..eli siis käyttämättömiä kahvikuppeja tasseineen olis...puuh!
Myyt minkä voi myydä ja ostat rahoilla jotain kivaa sun elämään. Mikä ei kellekään kelpaa ni heität pois. Siltä väliltä olevat kirpparille.
 
täytyy jossain vaiheessa kun saa ton urakan loppuun niin katsella sit mitä myy ja missä.
nyt voisin perustaa pienen kortti puodin:D kauhee kasa erilaisia kortteja kun aina piti ostaa siis teiniaikoina joka hemmetin ihana söpö tai hauska kortti ja niitä ei ikinä ostettu lähetettäväks vaan itelle. ja saadut kortit lens nyt vihdoin roskiin paitsi mummilta saamat.
 
Viimeksi muokattu:
IhQ
Ääks, minne tää päivä on menny?? Nyt oon meinaamassa aloitella sitä vaatehuoneen siivousta :snotty:
Mutta, ongelma. Liian pienet/epäsopivat vaatteet, myyntiin. Mutta, säästänkö mitään mikä "ei ihan vielä" (jos koskaan enää) istu päälle vai laitanko kaikki pois?
Hirveen turhauttavaa kun ois ihania vaatteita kaapis mutta ne ei oo sopivia..mitään montaa numeroa liian pieniä en säilö vaan siis että puristaa liikaa mahan/tissien kohdalta että näyttäis hyvältä.
 
Tsih. :p Pojat meni mummolaan yökylään. Paljotta ei kumminkaan passaa ku huomenna olis "suku"päivä. Tarvis anopin ja ukkelin ja sen veljen kanssa hengailla kun kerrankin R:llä on vapaata. Yleensä aina töissä viikonloput sun muut.

Mul on tätä, mutta päärynänä, alastomana :p
 
Viimeksi muokattu:
nyt sai riittää tältä päivältä,kolme muovipussillista tavaraa roskiin tuli tosta kaapin alatasolta ja silti se on ihan täynnä,no on se nyt siistimpi mut kuitenkin,loppuja ei voi heittää pois...mä oon hamstrannu lastenvaatteita joskus kauheet kasat ja nyt mulla ei ole omia eikä kavereillakaan ole...pakko kai laittaa kirpparille,ei vaan tahtois.jos nyt kaverit ennemmin tai myöhemmin lisääntyy niin niille sitten voi antaa mutta mistä sitä tietää lisääntyykö nekään koskaan syystä tai toisesta.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä