Kunhan on jotkut vaatteet päällä.kauheeta kuvan kinuntaa teillä mittään hepene kuvii laita.
Kunhan on jotkut vaatteet päällä.kauheeta kuvan kinuntaa teillä mittään hepene kuvii laita.
Höpönlöpönpöppööen mä uskalla kuitenkaan ottaa riskiä..sit mulle tulee paha mieli kun ootte menettäneet näkönne ja ihan mun takia.
en mää jaksa nyt alkaa ottaa mitään kuviaKunhan on jotkut vaatteet päällä.
en mää jaksa nyt alkaa ottaa mitään kuvia
mitäs jos keikistelisit ittelaita läppäin kamera auki ja keikistele sen edessä
nou pik tiil
Keikistelkää molemmat .mitäs jos keikistelisit itte
mitäs jos keikistelisit itte
nöy nöy,en mää.keikistelköön ne joilla on jotain mitä keikistellä.sie oot nin paljo sievempi niin keikistele sinä
Hah, mulla on niin läski kroppa että en viitsi vaivautua. Minussa on hyvää vain hiukset.nöy nöy,en mää.keikistelköön ne joilla on jotain mitä keikistellä.
eihän kukaan oo koskaan kokonaan tyytyväinen itseensä, rupesin mietii niin en keksi mitään mikä mussa olis ulkonäöllisesti hyvää.Hah, mulla on niin läski kroppa että en viitsi vaivautua. Minussa on hyvää vain hiukset.
Kyllä mä silloin olin kun painoa oli 68kg.eihän kukaan oo koskaan kokonaan tyytyväinen itseensä, rupesin mietii niin en keksi mitään mikä mussa olis ulkonäöllisesti hyvää.
jos näkisit niin voisit olla eri mieltä...dippadaa. kato ,mää väitin vastaan...oon sellanen vastaväittelijäAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29802243:Te ootte kaikki just kauniita/komeita tollasina ku olette :heart: Ei vastaväitteitä!!!
Vähän alle 90kg ei ole kaunista katseltavaa. :vampire:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29802243:Te ootte kaikki just kauniita/komeita tollasina ku olette :heart: Ei vastaväitteitä!!!
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29802320:Hahhah. Mä en usko teitä, lällislällislääää