Oisko tää parempi?MIES! taitaa olla puutteessa... älä hyvänen aika laita tollasia tai kohta mäkin olen:kieh:
[video=youtube;hTMLw494haY]http://www.youtube.com/watch?v=hTMLw494haY[/video]
Oisko tää parempi?MIES! taitaa olla puutteessa... älä hyvänen aika laita tollasia tai kohta mäkin olen:kieh:
:stick:Oisko tää parempi?
Ei nyt kuitenkaan pelkkää Putroa tartte laittaa::stick:
Niin joo ja oonkinMIES! taitaa olla puutteessa... älä hyvänen aika laita tollasia tai kohta mäkin olen:kieh:
ARGH!Ei nyt kuitenkaan pelkkää Putroa tartte laittaa
no oma vikas mitäs et oo siellä missä pitäs.Niin joo ja oonkin
Niin joo.. . Joskus haluaa olla kahdessa paikassa yhtäaikaa ja se eivainnytoleainakaantähänpäiväänmennessä onnistunutno oma vikas mitäs et oo siellä missä pitäs.
hyv yöt ja unia :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29802459:Hyvää yötä, mä painelen sänkyyn :kiss: :wave:
Öitä!Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29802459:Hyvää yötä, mä painelen sänkyyn :kiss: :wave:
Lähinnä ittiäni kiusaan, sun kiusaaminen tulee ihan bonuksenaARGH!
ihme kiusaamista:vampire:
Lähinnä ittiäni kiusaan, sun kiusaaminen tulee ihan bonuksena
Juuh..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29802503:Jaahans |O. Heti kun selkänsä hetkeksi kääntää täällä jo nussitaan :snotty:.
en mää:saint: kun MIES! ,se kiusaa minuu!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29802503:Jaahans |O. Heti kun selkänsä hetkeksi kääntää täällä jo nussitaan :snotty:.
nyt mää ymmärrän yhtä tyyppiä hyvin....miks mettä kiehtoo kummasti...SIELLÄ ON PUUMIA!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29802513:Mie se oon luullut, että miehet menee hirvimetsälle tai kalaan :O. Jotta puuman metästykseen .
ei voi kuunnella tulee :'(Mutta oikeesti kyse nyt on tästä:
Totta tosiaan tää selvensi asiaa kummasti :vampire:.nyt mää ymmärrän yhtä tyyppiä hyvin....miks mettä kiehtoo kummasti...SIELLÄ ON PUUMIA!