The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Me miehet ei tieteskään koskaan lueta käyttöohjeita. (Sitä varten naiset on keksitty)

Mut toi usb on tavallaan com- portin huono jatke. Standardeja on usb 1, 2 ja yllätys yllätys 3. Ovat yleensä alaspäin yhteensopivia. Liitintä on tietääkseni kahta mallia niinko käytännössä. Normi usb, joka on noin sentin levyinen laatta ja joka löytynee useanakin kappaleena läppärin kyljesta ja sit miniusb, joka on puolta pienempi ja joka löytyy vaik kännykästä.

Mulla on tälläkin hetkellä känny latautumassa verkkovirtamuuntaja - usb - miniusb- piuhan takana. Kun vaan liittimet sopii, niin virta ja tieto kulkee.
 
Helöyh.:wave:

Hitto että täällä on hiljasta! Mummi heitti yllärivisiitin ja kaappas lapset.:|
Nyt olen ihan yssin, tai noh, toi kissa tossa pyörii myös. Mies lähti aamupäivällä autoja näpräilee.
Tulis jo takaisin, mulla on tylsää.|O Ei oo ketää ketä vois passata.:|

Ulkona olin jo, joten sinnekään viitti mennä. Ja kaverit on mökillä.

Snookeria kuulemma tulis mutta ei meillä ole jevrosporttia!!!!
 
Täällä on entiset asukkaat käyttäneet mulle ihan outoja kipsilevyankkureita. Onneksi lähtevät nätisti irti ihan aukiporaamalla ja nyt on ihan tavallinen lauantai, niin muutama poranhurautus sopinee päästää?

Jos ihanainen Lispetti kauheesti tahtoo palvella, niin tänne sopii toimittaa kopallinen remonttikaljaa ja kartonki röökiä. Mä en itte pääse hakemaan. Yläosaton tarjoilukin käy.
 
Täällä on entiset asukkaat käyttäneet mulle ihan outoja kipsilevyankkureita. Onneksi lähtevät nätisti irti ihan aukiporaamalla ja nyt on ihan tavallinen lauantai, niin muutama poranhurautus sopinee päästää?

Jos ihanainen Lispetti kauheesti tahtoo palvella, niin tänne sopii toimittaa kopallinen remonttikaljaa ja kartonki röökiä. Mä en itte pääse hakemaan. Yläosaton tarjoilukin käy.
Vai remppahommeleissa.:) Ai että mää rakastan remppoja. Ei niinkään se tekeminen mutta kun työ on valmis pääsee ihailemaan omien kätöstensä jälkeä.:)

Siskoko ei jättäny ees kaljoja sulle?:O Johan on hitto!:D

*lähtee penkomaan jätesäkkiä jotta saa yläosan piiloon*
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Vai remppahommeleissa.:) Ai että mää rakastan remppoja. Ei niinkään se tekeminen mutta kun työ on valmis pääsee ihailemaan omien kätöstensä jälkeä.:)

Siskoko ei jättäny ees kaljoja sulle?:O Johan on hitto!:D

*lähtee penkomaan jätesäkkiä jotta saa yläosan piiloon*
No on tääl jokunen remppaolut, mut koskas sitä olis tarpeeksi? Siskolikasta olis yläosattomaksi tarjoilijattareksi mut jollekin muulle kuin minulle.

Mä vaan en pääse täältä pois paitti hyppäämällä parvekkeelta (johon tarttee laittaa terassilaudoitus) ja sisäänpääsyyn sit tartteekin tikapuita. Sisko on viksu ja tietää, et Tikkurilan baarien kutsu saattaa olla isoveikalle mahdoton kiusaus vastustaa. (Voin vastustaa kaikkea paitsi kiusauksia - Mark Twain)

Niinpä olen täällä jumissa ja aikani kuluksi puran, pakkeloin, maalaan, vaihdan tiskipöytää, vessanpönttöä ja rakennan saunanlauteita.

Ja taukopaikoilla kurkistan mitä ketjuun kuuluu.

Mut tuo edes kahvia. Pikakahvi ei o mun juoma.
 
No on tääl jokunen remppaolut, mut koskas sitä olis tarpeeksi? Siskolikasta olis yläosattomaksi tarjoilijattareksi mut jollekin muulle kuin minulle.

Mä vaan en pääse täältä pois paitti hyppäämällä parvekkeelta (johon tarttee laittaa terassilaudoitus) ja sisäänpääsyyn sit tartteekin tikapuita. Sisko on viksu ja tietää, et Tikkurilan baarien kutsu saattaa olla isoveikalle mahdoton kiusaus vastustaa. (Voin vastustaa kaikkea paitsi kiusauksia - Mark Twain)

Niinpä olen täällä jumissa ja aikani kuluksi puran, pakkeloin, maalaan, vaihdan tiskipöytää, vessanpönttöä ja rakennan saunanlauteita.

Ja taukopaikoilla kurkistan mitä ketjuun kuuluu.

Mut tuo edes kahvia. Pikakahvi ei o mun juoma.


Ai sä ihan kunnolla meinaat pistää paikat uusiks. Ompa ihanaa kun siskolla on tuollanen veli.:heart:

Innostuin O'sullivania tsiigaamaan. On se vaan niiiiin hyvä käyttämään tota keppiä. Ja jännä ukkeli, hän ei vanhene lainkaan.:O Näyttää ihan samalta kun yli 10v sitten.:O Ellei jopa paremmalta. Sanottiin häntä ennenvanhaan kuolleeks mieheks kun oli niin kalpee.:D
Käy varmaan jossaki potoksihoidossa nykyään.:xmas:
 
No mä olen harvinaisen kaukana ihanasta. Oikeastaan mikä tahansa muu adjektiivi sopii alkaen itseriittoisesta kusipäästä, mut ihana ei kuvaa minua lainkaan.

Sit vinkiksi teeseitteremppareiskoille ja - raijoille, jotain mitä rakas pikkuliskoni ei hoksinut, eikä hoksinut minultakaan kysyä ennenkuin säntäsi maalikauppaan. Pohja- tai välimaaliin kiitos tippa keltaista tai ruskeaa. Ensinnäkin peittää pikkuisen paremmin ja toisekseen... valkoisen vetäminen valkoisen päälle on perseestä. Mun silmäni on huonot, mut päivänvalo paljastaa kelvottoman sutimisen oitis jopa mulle.


Oliko sitä kahvia?
 
No mä olen harvinaisen kaukana ihanasta. Oikeastaan mikä tahansa muu adjektiivi sopii alkaen itseriittoisesta kusipäästä, mut ihana ei kuvaa minua lainkaan.

Sit vinkiksi teeseitteremppareiskoille ja - raijoille, jotain mitä rakas pikkuliskoni ei hoksinut, eikä hoksinut minultakaan kysyä ennenkuin säntäsi maalikauppaan. Pohja- tai välimaaliin kiitos tippa keltaista tai ruskeaa. Ensinnäkin peittää pikkuisen paremmin ja toisekseen... valkoisen vetäminen valkoisen päälle on perseestä. Mun silmäni on huonot, mut päivänvalo paljastaa kelvottoman sutimisen oitis jopa mulle.


Oliko sitä kahvia?
Mua naurattaa noi jenkki/britti "uusi sisustus tunnissa" tyyliset ohjelmat joissa telalla vedetään väriä miten sattuu pitkin seiniä. Hitto että mahtaa tulla melkosen erikoista jälkeä. Ainakin lateksimaalilla vedettäessä pitäis kyllä ainakin kerran vetää tasaseen koko seinä.
Ensimmäinen asia mitä teen jos muutan uuteen kotiin on seinien maalaus. Meillä ei ole yhtään valkoista seinää, koskaan.:D

Ja multa kans vinkki: Älkää maalatko kattoa lateksimaalilla, vaikka onkin sileä tela.:attn: Vaikea saada tasaiseksi, etenkin jos yleistä tilaa malaa missä lääniä on sellattiin ettei voi rajata selkeisiin alueisiin.


Nyt joudut tyytymään murukahviin.
Herrasväki saapui, pääsen passaamaan.


Oikein kivoja remontointihetkosia sinne.:)
 
kahvikirahvi
Jaahas, kotia on saavuttu ja herra ämpäri uhraa vapaan lauantainsa meidän kanssa hengailemiseen. Ohhoh. Aikoo maanantaivapaankin meidän seurassa viettää.

Huomenna saapuu alastulo ja pojat :heart:
 
Paras puoli teknologiassa on mun mielestä se että saa ikuistettua hetkiä elämästä paljon helpommin kun ennen. Kännykälläkin voi koska tahansa ottaa kuvan tai videota haluamastaan asiasta.
Nyttekki mulla on puolikkaasta pari videota mitä en malta odottaa että pääsen näyttämään ämpärille, puolikas ajo eilen kaverin fillarilla ja se suju ihan kivasti, ja nyt kuvasi kun se sai vesiletkulla pestä renkaita :) Tykkään kun ämpäri pääsee näkemään poikansa tekemiä juttuja mitä se ei paikan päällä syystä tai toisesta näe.
Mää saan tuon tuostaki ihania kuvia siskonpojan elämästä. Viimeksi se poseeras kokoamansa dinosauruksen kans, rakentelusarja jonka mää vein synttärilahjaksi :)
Isi oli kuulemma vähän auttanut kasaamisessa :D
 
Jaahans,se tarttis sit jatkaa tota siivousta...hain vähän kenkäkaupasta lisää laatikoita joku vois jopa luulla et olen muuttamassa kun laahaan tavaraa roskikseen ja kauheita laatikoita pitkin rappukäytävää. taustalla aamulypsyn parhaat(?) palat...jos joku sit tekis mulle ruokaa vielä niin eiköhän tämäkin päivä saada pulkkaan loppujen lopuks.

ai niin ,katukuvaan ilmestynyt jenkkiautot ym ja niiden kuskit:whistle: Miten ne kuskit voikin olla sellasia hottiksia:p sellasen kun sais...auton ja kuskin:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
Jaahans,se tarttis sit jatkaa tota siivousta...hain vähän kenkäkaupasta lisää laatikoita joku vois jopa luulla et olen muuttamassa kun laahaan tavaraa roskikseen ja kauheita laatikoita pitkin rappukäytävää. taustalla aamulypsyn parhaat(?) palat...jos joku sit tekis mulle ruokaa vielä niin eiköhän tämäkin päivä saada pulkkaan loppujen lopuks.

ai niin ,katukuvaan ilmestynyt jenkkiautot ym ja niiden kuskit:whistle: Miten ne kuskit voikin olla sellasia hottiksia:p sellasen kun sais...auton ja kuskin:rolleyes:
Sais edes kyydit sellaiselta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä