Erityisesti the ketjulaiset :xmas:Puuh, on nää palstalaiset hauskasia...
:wave: kylläAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29799099:Erityisesti the ketjulaiset :xmas:
Ja iltaa :wave:.
Hienon parvekkeen tuunauksen olit tehnyt. Näkyi kelpaavan hienosti Söpölle ja Nupulle myös :heart:.:wave: kyllä
Juu ei, tääl on lauma teinejä...perhana kun ei nukuta:kieh:
Sitten voidaan jatkaa riekkumista palstalla .perhana kun ei nukuta:kieh:
Mä en ol päässyt nauttimaan siitä vielä. Kaikki muut ehtii ennen munt.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29799128:Hienon parvekkeen tuunauksen olit tehnyt. Näkyi kelpaavan hienosti Söpölle ja Nupulle myös :heart:.
onks siel meno tyyliin tänään on bileet kaikki sileeks?Juu ei, tääl on lauma teinejä...
miten me sitten riekuttais?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29799131:Sitten voidaan jatkaa riekkumista palstalla .
noin se taitaa aika usein mennä. Huomenna parkkeeraat itsesi heti aamusta siihen pesään ensimmäisenä. Tänään olikin jo tosi lämmin päivä. Kelpaa jo köllötellä ulkona.Mä en ol päässyt nauttimaan siitä vielä. Kaikki muut ehtii ennen munt.
Ei sentään. Elokuvamaratoni olisi menossa mutta katsotaan kuka kakaroista nukahtaa ensin.onks siel meno tyyliin tänään on bileet kaikki sileeks?
Tuitui, näe unissa ötököitäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29799156:Ehkäpä se on kuitenkin mentävä kokeilemaan josko Masa veisi untenmaille. Öitä :kiss:.
kannattaa lukea jos on tylsääAamua taas.
Voiskohan mulla olla tässä pääsiäisloman aikana jossain vaiheessa nii tylsää että lukisin ton pillunantamisketjun.
jotain tylsää kuten siivoomista vai jotain ihquja askartelujapaskarteluja?Huomenta. Tänään jos saisi tehtyä keskeneräiset hommat