The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kirjeistä puheen ollen, niin kyllä Mr Mytty ilahtui kovasti, kun lähetin sille kortin ja villasukat. Vaikka en rakkaudesta runoillut, kun en oikein semmosta harrasta. Niin villasukkalahja välitti lämpimät tunteet riittävän hyvin :heart:

no voi hitto, pitääkö tässä juui tuplata mynttoonin jo ennestään korkeat viisauspisteet

no perzetti, tuplataan vaan
 
Morjesta pöytää :) Vähän parempi oli, kävin äitillä saunomassa ja sovin treffit kuukauden päähän vanhan luokkakaverin kanssa, ihan mahtavaa :) Mulla on vaan yks propleema. Helsingissä on ihan liikaa hyviä ja hienoja ravintoloita, enkä osaa päättää, että mihi me mentäs niistä syömään. Gaijin, Bronda, Olo, luomo jne.. Vaikka muille jakaa. Kellään täällä suosituksia? :p
 
IhQ
Huoh tuota tVoFia..aika selvä homma. Tällä kertaa tosin tykkäsin niistäkin Emman vedoista, ei näyttäny niin känniläiseltä ku viimeks.:) Ja Ela..:rolleyes:

Mutta, voittajalla oli kyllä laaja ääniskaala, ei siinä..ihmetytti tosin kun ne sanoi että se on helpostilähetyttävä jne. ei miusta näytä siltä.
 
IhQ
Ja joo, nukkumaan menos...kuhan pysähdyin vielä teijän jutut tsekkaamaan :)
Nappaan muutaman virtuaalisipsin ohikulkiessani, ei oikeita oikeen paranis syödä.
Tinku, äläpä muutamasta kilosta välitä. Voisin vaihtaa kroppaa siun kans ihan millon vaan, on taatusti parempi ku tää oma..

HY kaikki ja KU!!
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
Ja joo, nukkumaan menos...kuhan pysähdyin vielä teijän jutut tsekkaamaan :)
Nappaan muutaman virtuaalisipsin ohikulkiessani, ei oikeita oikeen paranis syödä.
Tinku, äläpä muutamasta kilosta välitä. Voisin vaihtaa kroppaa siun kans ihan millon vaan, on taatusti parempi ku tää oma..

HY kaikki ja KU!!
kyllä mää vähän stressaan niistä....

hyvää yötä ja kullan kuvia :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29798660:
Morjesta pöytää :) Vähän parempi oli, kävin äitillä saunomassa ja sovin treffit kuukauden päähän vanhan luokkakaverin kanssa, ihan mahtavaa :) Mulla on vaan yks propleema. Helsingissä on ihan liikaa hyviä ja hienoja ravintoloita, enkä osaa päättää, että mihi me mentäs niistä syömään. Gaijin, Bronda, Olo, luomo jne.. Vaikka muille jakaa. Kellään täällä suosituksia? :p
Jos ei menuun hinnalla ole niin väliä menisin itse Gaijiniin ja ottaisin sen maistelumenuun :p.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29798736:
Osaa ne miehetkin. Miulle yksi mies toi kerran sateenkestävät ulkoiluhousut :D. Hän oli ajatellut, että tarvitsen sellaiset kun ulkoilen säällä kuin säällä. Ihana lahja oli miun mielestä :heart:.
osas sentäs tuoda oikeen kokoset? mä en tiedä kumpi olis kamalampaa..saada liian iso vaate=mies pitää mua läskinä vai liian pieni=mä oon läski ja mieskin huomaa sen siinä vaiheessa...
 
kahvikirahvi
Hitto, nukahdin taas puolikasta nukuttaessa. Heräsin pari kertaa kun se vielä höpötteli jotain ennen nukahtamistaan. Töttöröö. Päivän vika rööki ja käyn sit takas sänkyyn odottelemaan aamua.
 
Hitto, nukahdin taas puolikasta nukuttaessa. Heräsin pari kertaa kun se vielä höpötteli jotain ennen nukahtamistaan. Töttöröö. Päivän vika rööki ja käyn sit takas sänkyyn odottelemaan aamua.
mulla taas mikään uni tule,ensviikolla pitää ruvet korjaamaan rytmiä taas oikeeseen suuntaan tai ainakin yrittää.tietää jo valmiiks et sit eka päivä töissä meneekin nuokkuessa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä