The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä olen hirveen yllättynyt pikkupikkuliskostani.

Hän on aina ollu mulle semmoinen joko suojeltava tai kiusattava, mut aina semmoinen - tykkään sinusta pikkuinen.

Nyt täällä kämpässään makoillessani ko kattelen, ni pikkuliskolla on kovasti ajatusta siitä mimmoiseksi tää tarttis laittaa. Ja ihan fiksua ajatusta. Ei o sukurasitteet systerissä ihan hukkaan menneet. Nyt jos vaan maltan pitää omat mielipiteeni ominani ja tehdä vaan mitä systeri käskee, niin tästä kämpästä tulee ihan kiva.

Tämmöinen pääsiäinen tänä vuonna.

Juu, enenpiä meteleitä vaativat hommat hoidetaan sit pyhien jälkeen. Vaik on kiire ja vähän rahaa, niin ei sillä kenenkään pyhäinviettoa pilata.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja HopeaToffee
IhQ
Huomenta!

Taas uus päivä. Vanhat kujeet, veikkaan :)

Tissiin pakottaa taas, ei nää ihan kunnossa ole : /

Tänään meinasin jos jaksais laittaa vaatehuonetta järjestykseen..omia vaatteita siellä taitaa suurin osa olla joten niitä nyt ainakin sit selvittelisin. Jos jaksaa.

Vanhempi tyttö löysi isänsä Gameboyn ja Pokemon-pelit ja voi sitä riemua kun sai alkaa kokeilla pelaamista - tänä aamuna kun oli herännyt (en ees tiedä mihin aikaan) oli ekana käynyt taas pelikoneen ja alkanut huoneessaan pelata. Pitänee piilottaa yöksi jos alkaa haitata unia...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä