The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mulla ei ole siinä määrin valinnanvaraa että olis varaa alkaa ranttuilemaan mutta ei tietysti meikäkään mitään hampaatonta mummoa ottais

tn. jäisin poikamieheksi
No siinä näet.
Ja olen mä käynyt ulkona ja tapailinkin yhtä hetken aikaa mutta oppinut, että en mä täällä kaikkea enää raportoi. en ole ranttu mut en mä nyt ihan ketä tahansa enää huoli. harmillista et kun joku olis kiinnostava niin sit se on varattu tms.

No siinä näet.
Ja olen mä käynyt ulkona ja tapailinkin yhtä hetken aikaa mutta oppinut, että en mä täällä kaikkea enää raportoi. en ole ranttu mut en mä nyt ihan ketä tahansa enää huoli. harmillista et kun joku olis kiinnostava niin sit se on varattu tms.
musta vähän tuntuu että sun seula läpäsee 5% ja mun 95%

mutta se on ymmärrettävää koska mulla on jo lapsiluku täynnä ja jos jäisin poikamieheksi niin en tarvi kuin seksiä ja seuraa

sää tarttet oikeen kumppanin

musta vähän tuntuu että sun seula läpäsee 5% ja mun 95%

mutta se on ymmärrettävää koska mulla on jo lapsiluku täynnä ja jos jäisin poikamieheksi niin en tarvi kuin seksiä ja seuraa

sää tarttet oikeen kumppanin
Niinpä. mutta joo,en mä viittii tän enempää täällä taas tätä puida kun ei siitä oo mitään hyötyä. mutta kuten sanottu,olen tapaillut ja käynyt ulkona, mutta en mä vaan enää täällä niistä juuri huutele. tää viimesin tapailu loppu ihan mun aloitteesta ja ihan syystä.

Niinpä. mutta joo,en mä viittii tän enempää täällä taas tätä puida kun ei siitä oo mitään hyötyä. mutta kuten sanottu,olen tapaillut ja käynyt ulkona, mutta en mä vaan enää täällä niistä juuri huutele. tää viimesin tapailu loppu ihan mun aloitteesta ja ihan syystä.
näin määkin tän oon ymmärtäny että sulla ei ole pulaa kanditaateista mutta ne ei vaan syystä tai toisesta ole sulle kelvanneet

"vieras."
Vastarakastuneille :heart::flower::heart:

Täällä muuten tulee lunta oikealta, vasemmalta, joka puolelta. Niin sakeaa, että näkyvyyttä ei ole kuin ehkä parisataa metriä.
Hetken tuo vain kestää :)

Takatalvi loppuu kunnon lumimyräkkään - poliisikin varoittaa | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Vaan kun pyrystä ja puuskista selvitään, on takatalvi tämänhetkisen ennusteen mukaan selätetty suurimmassa osassa maata.

- Koko säätyyppi muuttuu nyt. Viikon kylmä jakso on historiaa. Tämän jälkeen maan etelä- ja keskiosissa päivälämpötilat nousevat selvästi korkeammalle, noin 5-10 asteeseen, Saarikalle kertoo.

- Näyttää siltä, että normaaleja arvoja lähellä oleva keväinen säätyyppi myös jatkuu. Radikaalia muutosta ei ole näköpiirissä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä