vain rumien pitää kaunistautua :stick:Kultaseni, vaatimattomuus ei kaunista ketään
me kauniit ja komiat kelvataan tämmösinäänki
vain rumien pitää kaunistautua :stick:Kultaseni, vaatimattomuus ei kaunista ketään
Niin rumat ne vaatteilla koreilee :xmas:vain rumien pitää kaunistautua :stick:
Joka toista tökkii tikulla silmään, sitä munalla päähän!vain rumien pitää kaunistautua :stick:
Aijaa kiits :heart:Onnea kummallekin:flower:
ei tullut yllätyksenä.
oot kyllä onnen ansainnutkin:kiss:Aijaa kiits :heart:
Kannattaa vilkuilla muutakin kuin palstaaoot kyllä onnen ansainnutkin:kiss:
harmi vaan että loppuu jo miehet kesken...
ei lopu, naimaikäsiä miehiä on enemmän kuin naisiaoot kyllä onnen ansainnutkin:kiss:
harmi vaan että loppuu jo miehet kesken...
no pöhkö,enkai mää täältä nyt miestä eti kunhan heitin. Ja juu,oon deittaillut mutta ei oo vielä tullut vastaan ketään ketä jaksais katsoa kauemminkin paitsi yhtä mutta eipä siitä sen enempää.Kannattaa vilkuilla muutakin kuin palstaa
oot vaan niin ranttuno pöhkö,enkai mää täältä nyt miestä eti kunhan heitin. Ja juu,oon deittaillut mutta ei oo vielä tullut vastaan ketään ketä jaksais katsoa kauemminkin paitsi yhtä mutta eipä siitä sen enempää.
No en oo mutta joku taso sentään! ja sehän menee niin et se kenet ite haluat niin se ei halua sua ja kuka haluis sut niin sit et itse syty.oot vaan niin ranttu
mulla ei ole siinä määrin valinnanvaraa että olis varaa alkaa ranttuilemaan mutta ei tietysti meikäkään mitään hampaatonta mummoa ottais...ja jos sulle kävis joskus niin et fru kru potkasis kengänjäljen persiiseen niin kyllä säkään et ihan ketä tahansa enää huolis.se on vissi ja varma se.
No siinä näet.mulla ei ole siinä määrin valinnanvaraa että olis varaa alkaa ranttuilemaan mutta ei tietysti meikäkään mitään hampaatonta mummoa ottais
tn. jäisin poikamieheksi
musta vähän tuntuu että sun seula läpäsee 5% ja mun 95%No siinä näet.
Ja olen mä käynyt ulkona ja tapailinkin yhtä hetken aikaa mutta oppinut, että en mä täällä kaikkea enää raportoi. en ole ranttu mut en mä nyt ihan ketä tahansa enää huoli. harmillista et kun joku olis kiinnostava niin sit se on varattu tms.
Niinpä. mutta joo,en mä viittii tän enempää täällä taas tätä puida kun ei siitä oo mitään hyötyä. mutta kuten sanottu,olen tapaillut ja käynyt ulkona, mutta en mä vaan enää täällä niistä juuri huutele. tää viimesin tapailu loppu ihan mun aloitteesta ja ihan syystä.musta vähän tuntuu että sun seula läpäsee 5% ja mun 95%
mutta se on ymmärrettävää koska mulla on jo lapsiluku täynnä ja jos jäisin poikamieheksi niin en tarvi kuin seksiä ja seuraa
sää tarttet oikeen kumppanin
näin määkin tän oon ymmärtäny että sulla ei ole pulaa kanditaateista mutta ne ei vaan syystä tai toisesta ole sulle kelvanneetNiinpä. mutta joo,en mä viittii tän enempää täällä taas tätä puida kun ei siitä oo mitään hyötyä. mutta kuten sanottu,olen tapaillut ja käynyt ulkona, mutta en mä vaan enää täällä niistä juuri huutele. tää viimesin tapailu loppu ihan mun aloitteesta ja ihan syystä.
Hetken tuo vain kestääVastarakastuneille :heart::flower::heart:
Täällä muuten tulee lunta oikealta, vasemmalta, joka puolelta. Niin sakeaa, että näkyvyyttä ei ole kuin ehkä parisataa metriä.
Jos mää heittäisin toivoni mp.n kanssa niin en mäkään ketä tahansa kelpuuttais. Pitää olla semmonen fiilis että se on Siinä.näin määkin tän oon ymmärtäny että sulla ei ole pulaa kanditaateista mutta ne ei vaan syystä tai toisesta ole sulle kelvanneet
ei niitä kuule nyt niin paljoo ole. mutta katellaan...näin määkin tän oon ymmärtäny että sulla ei ole pulaa kanditaateista mutta ne ei vaan syystä tai toisesta ole sulle kelvanneet
ymmärrän että teillä nuorilla on korkeampitasoiset tavoitteetJos mää heittäisin toivoni mp.n kanssa niin en mäkään ketä tahansa kelpuuttais. Pitää olla semmonen fiilis että se on Siinä.