Pitäsköhän hankkia paketti omaanki vessaan, noinniinku varalta :xmas:Ihan parasta käyttää hengityssuojaimia töissä, ei haittaa yhtään vaikka joutuu käymään vessassa jätkien jälkeen
Pitäsköhän hankkia paketti omaanki vessaan, noinniinku varalta :xmas:Ihan parasta käyttää hengityssuojaimia töissä, ei haittaa yhtään vaikka joutuu käymään vessassa jätkien jälkeen
Heippa! Mä mietin sua eilen vai millonseoli ja et miten teidän uudet? hoidot on lähteneet sujumaan?Heippa :wave:
Mitäs tänne ?
Lien, onnea :heart:
Moro, ei olla viellä aloitettu uusia hoitoja, varmaan huuhti tai toukokuussa yritetään viellä inssiä, sit raskaamipia hoitoja.Heippa! Mä mietin sua eilen vai millonseoli ja et miten teidän uudet? hoidot on lähteneet sujumaan?
Viimeistä harjoittelua vedän tukka putkella että pääsen töihin SUUUUURIIIN seteleihin käsiksi (Viittaus suuriin seteleihin on ihan helekutisti vitsi).. Meillä luovuttiin vauva ajatuksista, mutta sitkeästi ne haaveet nostaa päätään aika ajoin.. :snotty:Moro, ei olla viellä aloitettu uusia hoitoja, varmaan huuhti tai toukokuussa yritetään viellä inssiä, sit raskaamipia hoitoja.
Katotaan ny miten sitten lähtee sujumaan.
Viikon loma alkoi, jihuu.
Mitäs siulle kuuluu ? Välillä oon käynny lukemassa teijän juttuja.
Tsemppiä, varmasti opit. Vaatii varmaan vaan harjoittelua.Heips taas..voi jessus oon pihalla kassakoneen käytöstä. Opinkohan tuota ikinä...
Tänään onneks oli keskustelu ryhmäläisten ja ohjaajan kans, mukana oli myös edellisen pajapaikan "tukihenkilö". Sain kerrottua epäilyksistäni toimistohommien sujuvuudesta mutta luottavaisin mielin nuo tuntuivat olevan silti.
On kuitenkin hyvä fiilis vaikka tänään tulikin moka, juurikin sen kassakoneen kans. Ei mitään peruuttamatonta mutta silti ärsytti/harmitti siinä tilanteessa.
Lien; ONNEE!!:heart:=):flower:
Kovasti tsemppiä harjoitteluun.Viimeistä harjoittelua vedän tukka putkella että pääsen töihin SUUUUURIIIN seteleihin käsiksi (Viittaus suuriin seteleihin on ihan helekutisti vitsi).. Meillä luovuttiin vauva ajatuksista, mutta sitkeästi ne haaveet nostaa päätään aika ajoin.. :snotty:
En ainakaan jaksa enää yrittää. Kolmeen vuoteen tulos on yksi keskenmeno ja yksi poistettu kasvain mitä kohtuun on saatu kasvamaan.. Jos ei ois nuita kahta lasta niin sitten oisin sinnikkäämpi. Mä pistän omat tsempit ja hyvät ajatukset teidän osoitteeseen niin jos se auttaisKovasti tsemppiä harjoitteluun.
Meinasitteko ihan kokonaan unohtaa vauvat vai olisko maholista sitten myöhemmin ?
Kyllähän ne vauvat pyörii välillä mielessä enemmän tai vähemmän.
Ikäviä kokemuksia siulla :hug: joskus on hyvä luovuttaa.En ainakaan jaksa enää yrittää. Kolmeen vuoteen tulos on yksi keskenmeno ja yksi poistettu kasvin mitä kohtuun on saatu kasvamaan.. Jos ei ois nuita kahta lasta niin sitten oisin sinnikkäämpi. Mä pistän omat tsempit ja hyvät ajatukset teidän osoitteeseen niin jos se auttais
Vai erityisesti.. kiits :heart:minusta on syytä onnitella erityisesti miestä!
mutta onnea myös liebuskalle :flower:
no persetti, aattele minkä saaliin se on saanu kaapattuaVai erityisesti.. kiits :heart:
Niin no.. :ashamed:no persetti, aattele minkä saaliin se on saanu kaapattua
No mutku.. en mie tällaseen oo tottunut. :snotty:Kultaseni, vaatimattomuus ei kaunista ketään
Onnea kummallekin:flower:Tilannetiedotus: nyt ollaan suhteessa. :heart:
Hello :wave:Päivää ketjuun!
plaah,lumiräntää sataa ja muutenkin ihan,no olkoon.