The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päätäpä mun puolesta visainen ongelma, kuivaava pesukone vai pesutorni? Torni kyllä mahtuisi just just, mutta toisi muutaman säilytystilaongelman tullessaan.
Mulla on ollut kuivaava pesukone, mutta se oli ihan pjaska. En lopulta ikinä käyttäny kuivaustoimintoa. Varmaan ne on kyllä nykyään parempia.

Meilläkin on pyykkikone kosahtaneena, takuuhuoltoa tässä odotellaan. Tai oikeastaan varaosaa.
 
Meillä ei oikeestaan ole kuivaushuonetta kellarissa ja yhtä tyhjää tilaa saa käyttää tähän. Siellä ei ole mitään puhallusta, joten ei oikein toimi. Kylppärissä roikotan ja välillä on telineet muuallakin. Tässä mielessä kunnon kuivaajalle olisi käyttöä.
 
Päivää.

Läppärin laturi otti ja sanoi työehtosopimuksensa irti tuossa taannoin ja viikko vissiin vierähti ennenkuin kauppareissulla uusi 19Voltin laturi muistui mukaan.

Nyt olen taas takaisin tietotekniikan ihmemaailmassa sata sivua ketjua lukemattomana, mutta takaisin kumminkin.

Kerään tässä voimia Ruotsinkaatoon. Palailen paremmin palstalle kun Ruotsin maalista on noukittu asian vaatimat kuusi kiekkoa. (tulosveto, vaikka en just koskaan pelaa)
Voittosihit on hankittu ja otin jo hieman ennakkoakin...
 
  • Tykkää
Reactions: krut
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä