Ei politiikasta, vaan rakkauden laillistamisesta. Legalise love-fiiliksissä olen/-mme(?) tänään!HUi puhutaanko täällä politiikasta heti aamusta Eiii pysty!!
Hävettääkö ku on oikeaki elämä, ni :stick:Heipä heei, taas ihan hävytön aika siitä ku oon täällä ollu mutta on aika raskasta aikaa menossa ni ei kiinnosta oikeen mikään :ashamed:
Mulla on ollut kuivaava pesukone, mutta se oli ihan pjaska. En lopulta ikinä käyttäny kuivaustoimintoa. Varmaan ne on kyllä nykyään parempia.Päätäpä mun puolesta visainen ongelma, kuivaava pesukone vai pesutorni? Torni kyllä mahtuisi just just, mutta toisi muutaman säilytystilaongelman tullessaan.
Mää kannatan perinteistä narukuivausta, ja taloyhtiön kuivaushuonetta johon saa lakanat ekstranäppärästi ja nopsasti kuivumaan.Päätäpä mun puolesta visainen ongelma, kuivaava pesukone vai pesutorni? Torni kyllä mahtuisi just just, mutta toisi muutaman säilytystilaongelman tullessaan.
Narulla minäkin kuivaan ja kuivausominaisuutta tarvisin untuvatuotteille ja muksun haalarille eli aika vähäisellä käytöllä olisi kuivaajana. Mutta nämä kombinaatiokoneet ei taida olla kauheen hyviä.Mää kannatan perinteistä narukuivausta, ja taloyhtiön kuivaushuonetta johon saa lakanat ekstranäppärästi ja nopsasti kuivumaan.
Hyvähän tätä ois kannattaa, mut kun ei oo. Eikä tuukaan ihan lähiaikoina, kun on muuta rempattavaa. Kuivatan siis lakanat pikku telineessä ja trooppistan asunnonMää kannatan perinteistä narukuivausta, ja taloyhtiön kuivaushuonetta johon saa lakanat ekstranäppärästi ja nopsasti kuivumaan.
Oliko tuo kone minkä merkkinen? LG:tä paljon mainostetaan, mutta olen kuullut siitä myös paljon huonoa.Mulla on ollut kuivaava pesukone, mutta se oli ihan pjaska. En lopulta ikinä käyttäny kuivaustoimintoa. Varmaan ne on kyllä nykyään parempia.
Meilläkin on pyykkikone kosahtaneena, takuuhuoltoa tässä odotellaan. Tai oikeastaan varaosaa.
Mää käytän kuivaushuoneessa vaan lakanat, muut pyykit on telineessä pp.n huoneessa kun sinne mahtuu eikä kukaan niiitä näeHyvähän tätä ois kannattaa, mut kun ei oo. Eikä tuukaan ihan lähiaikoina, kun on muuta rempattavaa. Kuivatan siis lakanat pikku telineessä ja trooppistan asunnon
Joo hävettää Ei vaa, parempi hukuttautua hetkeks pois sieltä elämästä...Hävettääkö ku on oikeaki elämä, ni :stick:
Ei vaan :hug:
Hoover, mutta se on siis todella vanha, nykyiset lienee tehokkaampia. Etenkin jos kuivailee vain pikku määriä. Omani on kyllä pyykkikoneena moitteeton ja luja kuin mikä, mutta kuivaustoiminto on onneton ja turha.Oliko tuo kone minkä merkkinen? LG:tä paljon mainostetaan, mutta olen kuullut siitä myös paljon huonoa.
Mikäs siellä harmistuttaa?Joo hävettää Ei vaa, parempi hukuttautua hetkeks pois sieltä elämästä...
Aika ytimekkäästi tiivistetty. Torni siis voittaa.meillä oli kerran kuivaava pesukone, paskat se mitään saanu kuivattua
torni rulettaa
:|Muutan lasten kanssa maaliskuun alussa toiseen osotteeseen... Asumusero ja tätä menoa ihan lopullinenki sellanen...
nyt ei siis pysty mitenkään käsittämäänMuutan lasten kanssa maaliskuun alussa toiseen osotteeseen... Asumusero ja tätä menoa ihan lopullinenki sellanen...