Sais tulla hoitamaan mua mielummin kun mun sydämen valittu on työssä wikä tuu yöks kotia :'(siis eikös sun nyt pitäis mennä sinne hoitamaan sydämmesi valittua?
Hmmm...Vaikka kummatkin
Mää voin alkaa sun sydämen valituksi jos hoidat mua :kiss:Mun sydämen valittu on...no en tiedä missä mutta toivottavasti jossain.
Mää voin hoitaa kaikkia sairaita ja yksinäisiä niin onpahan joku tarkotus mullakin.
Mää voin alkaa sun sydämen valituksi jos hoidat mua :kiss:
Älä muuta viserräHmmm...
Sehän tietäis sitten kaksia treffejä!Älä muuta viserrä
Noniin Kyllä se mieltä lämmittää paljon tuollainenLähen kans nukkuu nyt, aamulla aikanen herätys.
Öitä siis!
Olipa muuten melkoinen ylläri tässä yks päivä kun huomasin kuopuksen osaavan lukea Helppoja sanoja tosin vaan mutta kuitenkin.
Sehän tietäis sitten kaksia treffejä!
meillä kans on yks oppinu just lukemaan :heart:Lähen kans nukkuu nyt, aamulla aikanen herätys.
Öitä siis!
Olipa muuten melkoinen ylläri tässä yks päivä kun huomasin kuopuksen osaavan lukea Helppoja sanoja tosin vaan mutta kuitenkin.
niimpä, voi pikkuhiljaa alkaa antamaan tehtäviä :saint:On kyl ihana ja samalla vähän haikeetakin kun huomaa oman pikkuisen olevan jo sen verran iso että osaakin yhtä sun toista jo tehdä ihan itte
Siksikös niitä lapsia hankittiinkin..niimpä, voi pikkuhiljaa alkaa antamaan tehtäviä :saint:
laita fb-ryhmäänTäällä on kans isoa poikaa ihmetelty, vaikka ei se vielä hetkeen opikaan lukemaan.
Vastaha se oli iha pikkanen vauva ja nyt se tekee kaiken itte. Paitsi tottelee Hää osaa pukea ite jo, reipas :heart:
Harmi kun tää on julkinen sivu, muuten laittaisin teille kuvan todisteeksi että on söpö vaikka onkin mun näkönen.
nyt en kyllä tajuu?Emmä taida ku kaikki sueltä ryhmästä on kavereissa niin näkee.
Tinku pitäis kyl tulla faceen.